Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wybraliśmy się na ferie zimowe by trochę podładować akumulatory i udało się to w 100%. Byliśmy mile zaskoczeni, ponieważ wybraliśmy Egipt bez żadnych oczekiwań. Hotel czysty i zadbany, jedzenie bardzo dobre, obsługa i serwis bez zarzutu, pomimo iż byliśmy po sezonie bo w styczniu. Były wszystkie atrakcje, animatorzy również , wszyscy starali się bardzo byśmy byli zadowoleni. Dzieciaki zachwycone. Ponad to możliwość snorkowania przy hotelu jest rewelacyjna. Pomimo że baseny w większości były nie ogrzewane to nie przeszkadzało to zbytnio bo spokojnie można było kąpać się w morzu bądź w basenie przy barze. Jesteśmy bardzo zadowoleni i już planujemy kolejne ferie w tym miejscu.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nowy hotel, bardzo miła obsługa, dobre baseny i zjeżdżalnie. Z elementów do poprawy na pewno jakość jedzenie i pytanie jak hotel będzie wyglądał przy pełnym obłożeniu;)
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spędziliśmy w maju 2022r. Urlop. Cisza, spokój, blisko od lotniska , brak rosyjskiej nacji co było wielkim plusem. Jedzenie może trochę monotonne, ale to najmniejszy problem. Rafa może niezbyt duża Ale zawsze to coś.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel trzyma poziom w stosunku do roku ubiegłego. Jest kilka minusów. Brak libańskiej restauracji (włoskiej nie polecam bo jest słaba do bólu). Słabsze przystawki, które rok temu robiły różnicę. Kolacje mniej urozmaicone. Ale generalnie jedzenie bardzo dobre. Pokoje sprzątane dobrze, obsługa w barach i restauracjach bez zarzutu, nawet bardziej sympatyczna niż rok temu. Dobre rozwiązanie to Gosia GR która zbiera info od gości. Powinni wymienić leżaki na plaży bo niektóre są już mocno wysłużone.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony na ogromnym terenie w formie niskich budynków. Jest do wyboru kilka basenów. Jeśli ktoś potrzebuje ciszy może wybrać basen bez animacji lub ciszę nad morzem, jeśli lubi różnego rodzaju animacje przy basenie , wybiera basen z muzyką i animacjami. Na terenie znajduje się kilka barów z różną ofertą np tylko ciasta , należy przestrzegać godzin wskazanych w informacji. Jedzenie bardzo dobre, różnorodne. Nie mieliśmy żadnych problemów zdrowotnych. Dużo atrakcji dla dzieci, natomiast niewiele dla dorosłych po kolacji.. Polecam ten hotel, wypoczęliśmy wspaniale :) BONI
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Świetny hotel .Wyżywienie doskonałe , wybór urozmaicony. Jedyny minus to wycieczka do Luksoru/ czas podróży to 7 godzin w jedną stronę , trzeba wstać ok 3 w nocy powrót o 24 jest to wycieczka bardzo męcząca , autokar zbiera uczestników z różnych hoteli trwa to stanowczo za dlugo/
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie jest nowy, ale odnowiony. Jak to Egipt - ma swoje niedoróbki, jak krzywa fuga, czy słabe malowanie. Ogólnie jesteśmy zadowoleni z wyjazdu. Jedynie przez kilka dni mieliśmy za drzwiami uciążliwy remont barierek, co powodowało hałas i dużo brudu. Jedzenie jest smaczne i dość różnorodne. Plaża i baseny czyste, ogród zadbany.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jest to bardzo dobry hotel, który mogę polecić na krótki pobyt w Egipcie z głównym nastawieniem na leżenie i odpoczywanie. Bardzo fajne kompleksy basenowe i ciekawie zaaranżowane budynki hotelowe. Hotel jest nowy i jak dla mnie na standardy Egipskie bardzo dobry. Drinki oraz jedzenie bez zarzutu, każdy znajdzie coś dla siebie i moim zdaniem nie można narzekać na monotonność. Zaletą w kontekście wyboru tego hotelu patrząc z perspektywy czasu jest dla mnie bardzo ładna rafa koralowa na jego terenie. Praktycznie leżąc przy basenie i mając ochotę na krótki snorkeling nie ma z tym żadnego problemu, oczywiście w zależności od przypływu. Dostęp do rafy zagwarantowany jest przez hotelowe molo. Zwykle po południu przy większych falach molo było zamknięte i była czerwona flaga. Rafa koralowa jest mniej więcej w połowie molo gdzie jest relatywnie płytko oraz na jego końcu gdzie jest już dosyć głęboko, jednak rafa w tym miejscu jest znacznie ładniejsza. Mogę powiedzieć dzisiaj że opcja fajnej rafy przy hotelu to duży plus, gdyż nie trzeba organizować sobie dodatkowych wycieczek w tym kontekście. Obsługa bardzo uprzejma i miła. Wszystko bezproblemowo i nie ma właściwie się do czego przyczepić.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w tym hotelu /2 tygodnie/ uważamy za bardzo udany.Jedzenie bardzo dobre,urozmaicone, świetne pieczywo. Przepyszne ciasteczka. Mąż pobił rekord / od czasów gdy byliśmy w Tunezji/ . Duże, czyste baseny, w tym dwa z barami, obsługa świetna, szczególne uznanie dla Mahmeta - super gość. Ogromna i czysta plaża. Rafa na końcu pomostu cudowna, kolorowa ,duża ilość rybek. Po przyjezdzie do hotelu już od 10-tej mieliśmy do dyspozycji pokój - bez żadnych problemów. Jedynym minusem, i dlatego nie daliśmy 6 , była obsługa w lobby barze, a zwłaszcza jeden barman. Gorąco polecamy ten hotel /pierwszy raz mieliśmy w łazience wannę i prysznic/. Ostatnia uwaga dotyczy rezydenta-Egipcjanina ,który nie był w ogóle pomocny.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w dniach 16-23 10, hotel nowy, na rozległym terenie, czysto, dużo zieleni. To nasz 22 pobyt w Egipcie i kolejny w Marsa Alam w kolejnym hotelu. Mamy skalę porównawczą. Czysto, obsługa miła i uprzejma. Nie domagają się na siłę bakszyszu. Chętnie pomagają. Posiłki zróżnicowane, każdy znajdzie coś dla siebie, aczkolwiek dość często zimne to co powinno być gorąca. Zupy były gorące. Na stołówce ktoś zapomniał zwiększyć temperaturę i było naprawdę chłodno. Szybko zjeść i uciekać. Mankament- trafiliśmy na tydzień wietrzny. Wiało uniemożliwiając snurkowanie, woda spieniona. Przez trzy dni po południu była tylko możliwość snurkowania przez ok 2 godziny, lecz i tak nie było nic widać z powodu pęcherzyków powietrza. Lecz to nie wina hotelu. Baseny jeszcze nie były podgrzewane, więc woda raczej chłodna. Po południu cieplejsza. Mieliśmy wykupiony pokój de luxe z widokiem na morz, lecz w pierwszym podejściu zostaliśmy wepchnięci do podoju w budynku 19 przy murowanym ogrodzeniu be widoku. Było już ciemno i obsługa zapewniała że rano będzie widać morze. Lecz po mojej interwencji za 40 minut zmieniono nam pokój na budynek 15, bliżej morza, obok basenu. Tak powinno być od razu, lecz znając podejście obsługi także w innych hotelach w stosunku do Polaków liczyłem się z możliwością próby przekrętu. Poza tym dużo Czechów, Słowaków i Ukrainy, którzy okupowali bary do późna. Mimo pandemii brak dystansu, raczej nastawione na ilość osób w hotelu niż zasady, co w hotelu Soraya, gdzie byliśmy we wrześniu, było nie do pomyślenia. Ale tam byli Niemcy, Anglicy, kilkoro Polaków. Pod względem higieny powinni się uczyć w tym hotelu.