Opinie o Three Corners Fayrouz Plaza

5.6/6 (154 opinie)

Kategoria lokalna 5

5.6/6
154 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.6
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Hotel nie wart swojej wysokiej ceny! Nie polecam !!!

    Ponieważ byłam kilkukrotną klientką sieci hoteli Three Corners z ciekawością przyjęłam ofertę zmiany hotelu z Equinox ( zamknięty) na Fayrouz Plaza. Klienci podczas pobytu w Equinox chwalili Fayrouz że lepszy i wyższy standard bo tam Niemcy, Holendrzy i inni wysokobudżetowi turyści przyjeżdżają. Pojechałam więc i jest to moje największe rozczarowanie. Jako stały klient musiałam się prosić o opaskę odpowiadającą ilości pobytów w tej sieci i za karę dostałam najdalej położony pokójskąd wszędzie daleko. Do restauracji i na plażę. Tak docenia się tam stałych klientów. Najbardziej jednak dobił mnie fakt że jakość posiłków i kultura ich podawania zależy od tego skąd klient przyjedzie. Przez pierwsze 3 dni sami Ukraińcy trochę Czechów i Polaków i jedzenie katastrofa. Po kontroli(zapewne w wyniku skarg klientów) od 4 dnia poprawa jakości i nareszcie nie okropny i wręcz chamski pan wydzielający słodycze tylko milsza pani(nie krzycząca na dzieci ,nie wydająca jak poprzednik 2 szt. owoców i 2 ciastka na osobę wykonując po tym ruch ręką -więcej nie dostaniesz!!!) W drugim tygodniu dojechało znowu wielu turystów zza wschodniej granicy i jak było poprzednio pogorszenie jedzenia. Nie muszę też pisać jak odpoczywa się w hotelu gdzie jest tak duże obłożenie klientów z Ukrainy czy Rosji. Nigdy więcej tam nie pojadę. Powinni im zmienić kategoryzację max 3,5 gwiazdki.

    Elwira, Szamoty - 30.05.2021

    10/16 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Rozczarowani

    Posiłki beznadziejne- mieliśmy problemy żąładkowe. Ryby rozgotowane lub suche. Pieczywo tylko słodkie. Wino o dziwnym smaku i wodniste. Obsługa miła i pomocna. Byliśmy w tym hotelu po 10 latach. Niestety standart się obniżył, 10 lat temu było mnóstwo krzewów kwitnacych widać że są powycinane. Był to nasz siódmy wyjazd do egiptu i niestety ostatni.

    Ilona Krystyna, Koziegłowy - 01.11.2024  | Termin pobytu: październik 2024

    1/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem