5.6/6 (154 opinie)
Kategoria lokalna 5
2.5/6
Ponieważ byłam kilkukrotną klientką sieci hoteli Three Corners z ciekawością przyjęłam ofertę zmiany hotelu z Equinox ( zamknięty) na Fayrouz Plaza. Klienci podczas pobytu w Equinox chwalili Fayrouz że lepszy i wyższy standard bo tam Niemcy, Holendrzy i inni wysokobudżetowi turyści przyjeżdżają. Pojechałam więc i jest to moje największe rozczarowanie. Jako stały klient musiałam się prosić o opaskę odpowiadającą ilości pobytów w tej sieci i za karę dostałam najdalej położony pokójskąd wszędzie daleko. Do restauracji i na plażę. Tak docenia się tam stałych klientów. Najbardziej jednak dobił mnie fakt że jakość posiłków i kultura ich podawania zależy od tego skąd klient przyjedzie. Przez pierwsze 3 dni sami Ukraińcy trochę Czechów i Polaków i jedzenie katastrofa. Po kontroli(zapewne w wyniku skarg klientów) od 4 dnia poprawa jakości i nareszcie nie okropny i wręcz chamski pan wydzielający słodycze tylko milsza pani(nie krzycząca na dzieci ,nie wydająca jak poprzednik 2 szt. owoców i 2 ciastka na osobę wykonując po tym ruch ręką -więcej nie dostaniesz!!!) W drugim tygodniu dojechało znowu wielu turystów zza wschodniej granicy i jak było poprzednio pogorszenie jedzenia. Nie muszę też pisać jak odpoczywa się w hotelu gdzie jest tak duże obłożenie klientów z Ukrainy czy Rosji. Nigdy więcej tam nie pojadę. Powinni im zmienić kategoryzację max 3,5 gwiazdki.
0.5/6
Posiłki beznadziejne- mieliśmy problemy żąładkowe. Ryby rozgotowane lub suche. Pieczywo tylko słodkie. Wino o dziwnym smaku i wodniste. Obsługa miła i pomocna. Byliśmy w tym hotelu po 10 latach. Niestety standart się obniżył, 10 lat temu było mnóstwo krzewów kwitnacych widać że są powycinane. Był to nasz siódmy wyjazd do egiptu i niestety ostatni.