Kategoria lokalna 5
4.5/6
Pierwszy raz z Rainbow pierwszy raz w Egipcie i było naprawdę dobrze! Rezerwacja bezproblemowo, loty w porządku, hotel zgodnie z oczekiwaniami!
Maciej, Koło - 02.03.2021
7/8 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Hotel ok jeśli chodzi o teren i obsługę Jedzenie to porażka Często wyjeżdżam ale jeszcze nie widziałam czegoś takiego jak w tym hotelu Okres pandemii całkowity luz Brak maseczek Wszyscy biorą co chcą własnymi rączkami Dopiero dwa dni przed wyjazdem wystawiono rękawiczki jednorazowe a byłam 15 dni więc mogłam zaobserwować organizację Pan manager mierzył temperaturę ale sobie co doprowadziło nas do wybuchu śmiechu Przy budżetach.bałagan ciemno wszystko porozwalane dookoła nikomu to nie przeszkadza Miałam wrażenie że jestem na wczasach FWP 50 lat temu Nie dałabym 3,5* za takie warunkiem hotelu zaniedbany Pod oknami gruz śmieci pracownicy pod krzakiem bo jeszcze do tego Ramadan
Urszula, Warszawa - 19.05.2021
2/4 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Hotel ma bardzo dobrą lokalizację: blisko Port Ghalib, blisko zatoki Mubarak ok. 15-20 minut pieszo, blisko lotniska. Bardzo dobre jedzenie, chociaż znaleźć miejsce na stołówce to czasami problem. Hotel ma niestety różny standard pokoi i można trafić bardzo dobrze, jak i bardzo źle. Te gorsze części powinny być sprzedawane jako 3* lub na stronie hotelu powinna być inna cena z możliwością dopłaty
Ireneusz, Ruda Śląska - 19.10.2021
6/6 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Pobyt w zwariowanym czasie covidowym uważam za bardzo udany. Porównując cenę do jakości nie ma lepszych wakacji. Egipt tęskni za turystami i widać to na każdym kroku. Wykonanie testu przed powrotem do Polski zwalnia z kwarantanny w kraju. Hotel odwiedzany chętnie przez sympatycznych Czechów, z którymi spędzaliśmy dużo czasu.
DANIEL, BIALYSTOK - 21.02.2021
14/16 uznało opinię za pomocną