Opinie o Three Corners Fayrouz Plaza

5.6/6 (147 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.6/6
147 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.7
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Zastanów się zanim wyjedziesz

    to już druga wizyta w tym hotelu, zakwaterowanie dość sprawne opaski to kpina segregacja rasowa nie wpływa na jakość usług ,pokój stare meble i brak szafek i szuflad oraz szafki półki w łazience, słabe oświetlenie głośna klimatyzacja brak regulacji, brak opisu jak działa sejf, Wifi to kpina nie można doliczyć parę złotych do oferty aby nie logować się co chwilę ,obsługa kelnerska w restauracji głównej i na tarasie to nieporozumienie totalne olewanie klienta, Plusy- obsługa w lobby dwie młode kelnerki ,jedzenie- dobre ,drinki średnie ale te płatne to katastrofa smak i cena od9-12 euro, plaża fajna po lewej łąka z dużymi żółwiami rafa- średnia raczej nie zachwyca. woda w morzu i basenie ciepła. ogólnie hotel przereklamowany nie warty tej ceny.

    wlodek - 04.06.2023

    9/17 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    W miarę ok.

    Hotel Three Corners Fayrouz Plaza ogólnie jest w porządku, jednak cały kompleks jest już mocno przestarzały. Pokoje przestronne i porządnie sprzątane, ale jak coś jest stare, to żaden środek czystości nie pomoże. Łóżka tragiczne (twarde i skrzypiące). Basen podgrzewany i tu nie mam zastrzeżeń, ale w strefie basenowej również wszystko aż prosi się o odświeżenie. Jedzenie smaczne i urozmaicone. Napoje bezalkoholowe, alkoholowe i drinki na bardzo niskim poziomie. Obsługa bardzo miła i pomocna. Myślę, że właśnie tym zjednują sobie turystów, bo sama infrastruktura hotelu na 5* zasługiwała pewnie sporo lat temu. Plaża i rafa koralowa piękne. Animacji praktycznie nie ma, a jeśli już są, to na trochę żenującym poziomie, więc nie ma się o czym rozpisywać. Rezydent nie przyszedł na zaplanowane spotkanie. Straciliśmy ponad pół godziny na czekanie i nie otrzymaliśmy żadnej informacji. Dzwonił dopiero, jak już byliśmy na kolacji sylwestrowej. Nie wyszło to profesjonalnie.

    Iwona, --- - 25.01.2024  | Termin pobytu: grudzień 2023

    2/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Rafa

    Drugi raz w tym hotelu .około 20 razy w Egipcie. Od wiosny zmiana na gorsze. Brak miejsc na plaży. Niemcy i Polacy rezerwują leżaki od 5,30 rano. Obsługa hotelowa ogólnie na poziomie trzech gwiazdek egipskich. Myślę, ze to w głównej mierze spowodowane poziomem gości hotelowych. najlepiej traktowani sa tubylcy ale też i oni najwięcej wymagają. Niemcy raczej OSI z nową modą wywiesznia niemieckiej flagi na parasolu plażowym. Silny wiatr tym razem uniemożliwił pływanie na krawędzi rafy.

    janusz, - 12.10.2021

    4/10 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    OCENA HOTELU

    Pobyt średnio zadowalający.Poza pokojem który był OK reszta hotelu nie zasługuje na 5*. Szczególnie leżaki i materace na basenie i plaży - mocno zużyte i brudne. Niemiłym zaskoczeniem było wyżywienie .Nawet jak na standardy egipskie ( dziewiąty raz w Egipcie więc mam porównanie) wyjątkowo mały asortyment i możliwość wyboru. I nie można tego tłumaczyć COVIDEM. IRENEUSZ

    Ireneusz, Bydgoszcz - 17.05.2021

    12/16 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem