Opinie o Three Corners Happy Life Beach Resort

5.4/6 (116 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.4/6
116 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.2
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Dla szukających spokoju

    Hotel dla wszystkich lubiących spokój,szczególnie dla starszych i rodzin z małymi dziećmi

    Anna, Warszawa - 17.06.2015

    4/5 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    dobry wypoczynek

    Pobyt w drugiej połowie marca. Dobry wypoczynek, głównie przy basenie. Większość czasu brak możliwości kąpieli w morzu ze względu na wysoką falę. Brak osłon od wiatru na basenie. Jeden basen podgrzewany, dosyć ciepły. Drugi niepodgrzewany, zimny, ale dało się pływać. W pobliżu piękna plaża Abu Dabbab, ale obsługa hotelu zniechęca do chodzenia na nią pieszo, dotrzeć można tylko w sposób zorganizowany. Żywienie dobre choć wybór ograniczony. Obsługa nie zawsze uprzejma, czasami trochę natarczywa. Choć było dość tanio, generalnie szukałbym chyba jednak czegoś lepszego.

    Andrzej, Kraków - 16.04.2017  | Termin pobytu: marzec 2017

    1/3 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Hotel dobry za rozsądną cenę.

    Witam, uważam hotel za umiarkowany, odpowiednie piniądze za to co otrzymujemy. Niewątpliwym atutem jest dostęp do pomostu z możliwością nurkowania, rafa przepiękna, nie zniszczona. Możliwość wypożyczenia sprzętu przy plaży. Sam hotel oddalony o ok. 20 minut od lotniska w Marsa Alam. W pobliżu samego hotelu nie ma nic. Sklepiki które są w hotelu były pozamykane. Dodam, że byłem w styczniu 2016, zatem mogło to być spowodowane okresowym brakiem turystów. Zapełnienie hotelu oceniam na jedną trzecią, co było akurat plusem dla mnie. Jedzenie umierkowane. śniadania standart: omlety, neleśniki, jajka na twardo, groch egipski, kiełaski niemieckie z papryką, owoce, 4 rodzaje serów. Obiady i kolacje połowa urlopu ok. druga połowa słabo, jedno danie i jakieś ryby, ale nie mogę powiedzieć, że trzeba głodować. Sporo sałatek, owoców i deserów. Hotel jest trochę zużyty, widać to po ścianach. Leżaki (to uważam za wadę) starego typu drewniane i ciężkie na szczęście z materacem. Ręczniki czyste ale nadszarpnięte zębem czasu (mówię o ręcznikach basenowych i plażowych). Leżaki na plaży to samo. Część leżaków przy basenie wymieniona na nowe. W pokojach czysto, obsługa bardzo miła, nie napierają na kasę. Jak dasz to masz zrobiony z ręczników jakiś statek albo skorpiona. Ci co nigdy nie byli w Marsa Alam powinni wiedzieć, że tam wieje (czasem dość mocno) ale taki urok tego miejsca bo leży w pasie wiatrów zwrotnikowych. Był to mój drugi wyjazd do Marsa i z pewnością nie ostatni. Hotel typowe 4 gwiazdki egipskie, ale nadrabia obsługa, menadżer hotelu wręcz nieprzyzwoicie uprzejmy. Dla mnie wyjazd udany bo miałem fajową ekipę i akurat miejsce nie miału tu znaczenia. Cena 1750 jest w miarę choć można wyrwać taniej na last minute. Pozdrawiam.

    Maciej - 28.01.2016

    32/33 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Zadowolenie

    Pomimo mankamentów opisanych w ocenach szczegółowych, hotel szczerze polecam, rafa i ludzie tam pracujący sprawili, że to były moje najwspanialsze wakacje w Egipcie (czwarty pobyt). Nigdzie się nie czułam tak dobrze i bezpiecznie.

    Magdalena, Warszawa - 16.10.2016

    16/19 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem