Opinie klientów o Seasense Boutique Hotel & Spa

5.3 /6
17 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.4
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Angelika 13.10.2022

WARTO! serwis i otoczenie - rewelacja

Hotel i jego otoczenie rewelacja - dbają o czystość (co prawda w łazienkach grzyb ale to nie kwestia brudu tylko wilgotności) personel uprzejmy, przyjazny, stara się to widać, na każdym kroku się kłaniają. Plaża codziennie czyszczona, leżaki, i basen - zadbane (widać, ze użytkowane). Jedzenie na duży plus. Lunche monotonne ale smaczne. Kolacja codziennie inna wkładka - szef kuchni poleca. Śniadanie - buffet i danie z karty (glownie wariacje jajkowe) No i lunch/kolacja -3 Dania: przystawka, danie główne deser. Są tez kolacje tematyczne płatne - byliśmy na owocach morza (5tys rupii za całość czyli jakieś 580 zł) - tutaj personel przy nas „skakał”. od 18 pojawia się ochrona od strony płazy wiec bezpiecznie. Jeśli ktoś szuka odpoczynku na wysokim poziomie (nie zapominajmy to Afryka a nie Europa) bez nachalnych animacji to polecam. Jedyna „animacja” to spokojna jazzowa muzyka wieczorem.

5.0/6

Antonina 03.11.2022
Termin pobytu: październik 2022

Bardzo udany pobyt i i hotel godny polecenia!

Krótko: bardzo udany pobyt i i miejsce godne polecenia! A trochę dłużej: Na plus: + przemiła, serdeczna obsługa. Zawsze służyli pomocą i dbali, żeby niczego nam nie brakowało + smaczne jedzenie, karta dość zróżnicowana. Najlepsze były śniadanka w formie bufetu :) + czystość w pokojach, regularne sprzątanie + prywatna plaża Na minus: – hotel zlokalizowany we wschodniej części wyspy, więc do większości atrakcji jest stamtąd dłuższy dojazd – to hotel 5-gwiazdkowy jak na standardy afrykańskie, w Europie byłby pewnie 3-gwiazdkowy: niektóre udogodnienia, np. leżaki na plaży noszą znaczne ślady użytkowania

5.0/6

Monika, --- 02.12.2022
Termin pobytu: październik 2022

Przepiękny hotel, przepyszne jedzenie, istny raj - całość byłaby oceniona 12/10 gdyby nie fakt, że zostaliśmy okradzeni w pokoju hotelowym.

Hotel wygląda naprawdę jak z bajki! Przemiła obsługa, która asystuje na każdym kroku i próbuje sprawić, żeby wakacje były niczym w raju (na naszą prośbę zmieniono nam pokój, na parterowy, z lepszym widokiem na morze). W hotelu są również dostępne bezpłatne kajaki, supy, czy rowery. Nie mogę się również przyczepić do jedzenia; bardzo bogaty bufet śniadaniowy złożony z pieczywa, serów, mięs, owoców, naleśników, czy deserowych alkoholi i do tego karta dań ciepłych (głównie wariacje z jajkiem). W ciągu dnia dostępne jest menu lunchowe przy basenie lub przygotowywany przez szefa kuchni lunch (my mieliśmy do wyboru dla naszej grupy dwie opcje) w restauracji głównej. Kolacja jest w formie a'la carte z bardzo dużym wyborem dań zarówno mięsnych jak i wegetariańskich. Opis dań/napoi wliczonych w all inclusive jest bardzo klarowny (ikona "all inclusive" przy każdej pozycji w menu, która jest wliczona w pakiet). Ceny poza pakietem all inclusive są bardzo przystępne - bardzo polecam świeże kokosy, czy lokalny rum kokosowy. Jedyną rysą na naszym wyjeździe jest właśnie kradzież GoPro z pokoju hotelowego - fakt nie było ono schowane do sejfu, ale nie sądziliśmy, że ktoś będzie grzebał nam w plecaku. Obsługa sprawiała wrażenie, jakby była bardzo zaangażowana w tę sprawę (choć początkowo próbowano nam wmówić, że zgubiliśmy go pro na wycieczce :D wiemy, że wychodząc na kolację zostało ono w plecaku w pokoju hotelowym), jednakże po naszym wyjeździe kontakt się urwał zarówno z hotelem jak i z policją. Uprzedzę komentarze - tak, dawaliśmy napiwki od dnia zero - często i hojne. Nie jest to oczywiście wina Rainbow, że ktoś z wieczornego serwisu pokoi przywłaszczył sobie nasze mienie, ale jest to wydarzenie, które niemiło się wspomina (zwłaszcza gdy mowa o hotelu 5*).i nie pozwala mi na wystawienie oceny 6/6. Kontakt z konsultantem Rainbow i obsługa Rainbow w zakresie takim jak pewność terminów, transferu czy informacji, jest na bardzo dobrym poziomi

3.5/6

Wiola, WARSZAWA 21.11.2018
Termin pobytu: listopad 2018

Zależy czego sie spodziewasz

Ladny hotel, plaża od wschodniej strony wyspy(nalezy liczyc sie z tym,ze po poludniu nie bedzie słonca. Obsluga b. moła,ale podczas naszego pobytu zginęły pieniądze w dwoch pokojach (150-350 euro). All inclusiwe polega na tym,ze dostajesz karte i możesz wybrac tylko nieliczne potrawy z karty. Przy lunchu z kropką,a przy kolacji bez ceny :) . Po prostu duzo stresu,gdybysmy wiedzieli wybralisbysmy bez poilkow. Klimat hotelu bardzo fajny,maly biutiqowy hotel,spokojny z mila obslugą.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem