Opinie klientów o Sunscape Akumal Beach Resort & Spa

5.0 /6
10 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.8
Plaża
5.7
Pokój
3.9
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Marcel, Warszawa 14.03.2021

Sunscape Akumal

Plaża bardzo ładna, dużo leżaków i łóżek przy basenach i na plaży. Niestety mały wybór jedzenia w restauracji. Dobre jedzenie w restauracjach tematycznych. Hotel ładny, jednak nieco zniszczony i wymaga już odnowienia. Wybrałam pokój na plaży z jacuzzi, jednak jacuzzi nieco stare i zżółknięte. Obsługa w restauracjach na wysokim poziomie. Baseny czyste, zadbane. Ogólnie polecam.

1.0/6

R&H 20.02.2022

Moje wielkie meksykańskie rozczarowanie !!!!

Luty 2022 - dokupiliśmy dodatkowo za 1600 zł pokój Deluxe Ocean Front. Pokój (faktycznie z widokiem na morze), za który dodatkowo zapłaciliśmy nie znajdował się w głównej części hotelu, a w prywatnym condominium, w którym hotel posiada tylko dwa pokoje hotelowe. Condominium to waląca się rudera z odpadającymi dachówkami, pokojami w remoncie i ogólnym stanem technicznym budzącym wiele wątpliwości co do zachowania zasad bezpieczeństwa. W związku z tym, że w budynku były prywatne mieszkania, codzienny widok rozrzuconych śmieci z wystawianych worków nie był adekwatny do hotelu o standardzie 4,5*. Gdyby można było na zdjęciach przekazać również zapach unoszący się na korytarzu w budynku, również dołączyłbym do niniejszej opinii. Stan techniczny budynku i jego estetyka wewnątrz też budziły wiele wątpliwości. Obok naszego pokoju znajdowało się pomieszczenie gospodarcze, w którym były przechowywane rożnego rodzaju pojemniki z dziwnymi cieczami, które mogły stwarzać zagrożenie pożarowe albo zatrucie oparami. W pokoju na dzień dobry zastaliśmy na podłodze nieżywego karalucha. Postanowiliśmy sprawdzić kiedy zostanie usunięty przez personel sprzątający. I tak też do końca naszego pobytu nie doczekaliśmy się na sprzątnięcie stwora. Świadczy to o tym w jaki sposób pokój był sprzątany. Jedyna usługa jaka była świadczona w ramach sprzątania - to ścielenie łózka i wymiana ręczników ze złych na gorsze lub takie same. Stolik na balkonie był tak brudny, że byliśmy zmuszeni wytrzeć go sami, ale brudne , oblepione krzesła to już lekka przesada żeby samemu sprzątać. Ręczniki w pokoju białe były tylko z nazwy, a ich stan faktyczny wskazywał na długotrwałe użytkowanie. Meble tez miały wiele do życzenia. Nie otwierające się szuflady albo opadające na zawiasach szafki nie skłaniały do użytkowania. Przez cały pobyt trzymaliśmy nasze ubrania w walizkach, bo nie przyjechaliśmy na wakacje żeby zacząć od sprzątania szuflad albo półek. Łazienka – woda w prysznicu po kąpieli schodziła ponad godzinie , a stan samego prysznica też budzi wiele wątpliwości. Brud i grzyb na szybie nie zachęcał do korzystania. W nie lepszym stanie było lustro przy umywalce, zaśniedziałe i brudne. W pokoju również znajdowało się jacuzzi, lecz nie zaryzykowałbym tam wykąpać nawet krokodyla w obawach o choroby weneryczne lub skórne. Ręczniki plażowe były w fatalnym stanie, brudne, z dziurami, poszarpane. Jadąc na wycieczkę fakultatywną, na którą trzeba było zabrać ze sobą ręczniki, było nam po prostu wstyd, że coś takiego oferuje hotel. Baseny - przez cały pobyt ani razu nie skorzystaliśmy z basenów, ponieważ ich stan, wygląd i ogólny brud nie zachęcał do wejścia w obawie przed złapaniem jakiejś choroby skóry albo zrobieniem sobie krzywdy . Restauracje – kompletne nieporozumienie, brud i porażka. Jak na deklarowany standard, to oferta żywieniowa jest poniżej wszelkich poziomów, gdzie naprawdę nie jesteśmy wybredni w jedzeniu - jadamy wszystko, byleby było coś w kształcie jedzenia z zapachem jedzenia. Zakładam również, że z pełną premedytacją w każdej z restauracji były przyciemnione na „maksa” światła aby nie było widać brudu, robaków i brudnych obrusów. Klejących się do jasnych spodenek krzeseł nie udało się przyciemnić. Przez cały pobyt możemy wyodrębnić dwa pozytywne czynniki, a mianowicie miłą obsługę w hotelu oraz bezpośrednie wyjście na plażę z naszej rudery (za co zapłaciliśmy ekstra kwotę 1600,00 PLN podczas zawarcia Umowy).
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem