Opinie klientów o Bahia Principe Grand Coba

5.6 /6
265 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.8
Plaża
4.9
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.5
Wyżywienie
5.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Romek, Szczecin 09.03.2022

fajny hotel

Hotel jest częścią dużego kompleksu do którego należą inne hotele tego operatora. Duży teren, pełen egzotycznej zieleni i śpiewających ptaków. przy głównym basenie animacje i gry. Dużo leżaków, stąd bez problemu można znaleźć miejsce nawet później. Oczywiście polski zwyczaj rezerwowania z rana leżaków też sie tam pojawił, mimo znaków zakazujących tego typu procederu. Budynki i pokoje typowe dla Bahii Principle, podobne jak na Dominikanie choćby. Duże, przestronne pokoje, z dużymi wygodnymi łóżkami. problem jedynie był z lekkim zapachem stęchlizny, prawdopodobnie od nieczyszczonej klimatyzacji. Przy check in należy pilnować żeby wszystkie elementy z oferty znalazły się na wyposażeniu pokoju. Pierwszy przydział był tragiczny - pokój z silnym zapachem stęchlizny i balkonem skierowanym na autostradę - w nocy przy otwartych drzwiach balkonowych nie dało się spać. Nazajutrz bez problemu wymieniony na dużo lepszą lokalizację, z widokiem na basen i z dala od autostrady.

5.0/6

Aleksandra, Rumia 18.03.2024
Termin pobytu: marzec 2024

Meksykańskie wakacje - marzec 2024

Hotel spełnił nasze oczekiwania, a nawet je przewyższył. Pyszne meksykańskie jedzenie, ogromny wybór. Markowe alkohole w ramach all inclusive - aperol, campari. 12 barów, przez co nie było kolejek. Dostępny bar z przekąskami do wieczora. Na terenie hotelu żyją dzikie zwierzęta - ostronosy, aguti, szopy, iguany. Razem z palmowym ogrodem robi to ogromne wrażenie. Kilka basenów, ale my wypoczywaliśmy tylko przy głównym, w którym odbywały się animacje. Woda w basenie ciepła, basen nie był głęboki - dla mnie to plus. Mąż miał urodziny podczas pobytu. Ze strony ekipy hotelowej pojawiło się kilka drobiazgów z tej okazji w pokoju. Było to bardzo miłe. Co do samego pokoju, to był on przestronny, w łazience wanna z hydromasażem. Daję jednak 5/6, ponieważ w pokojach śmierdzi wilgocią do tego stopnia, że po powrocie musieliśmy wyprać wszystkie ciuchy, nawet te, których nie nosiliśmy i były w zamkniętej walizce.

5.0/6

Mirosław, Lublin 08.01.2024
Termin pobytu: listopad 2023

Opinia z wyjazdu do Meksyku do Bahia Principe Grand Coba terminie 29.11-08.12.2023

Z wypoczynku zorganizowanego przez RAINBOW w Bahia Principe Grand Coba w Meksyku w terminie 29.11-08.12.2023 jesteśmy "ogólnie zadowoleni" mimo drobnego incydentu z około trzy godzinnym opóźnieniem wylotu z W-wy/z przyczyn technicznych/. Naszą ocenę z "bardzo zadowoleni"na"ogólnie zadowoleni" obniżyła obsługa "rezydenta " a właściwie to jej brak z wyjątkiem pana, który następnego dnia po przylocie tj.30.11.2023, pojawił się na spotkaniu i rzetelnie zapoznał nas z infrastrukturą hotelu oraz oferował "wycieczki fakultatywne" Do tej pory wielokrotnie korzystałem z wypoczynku typu "stacjonarnego" i "objazdowego" organizowanego przez różne Biura Podróży, ale nigdy nie spotkałem się z takim lekceważeniem klienta przez "rezydenta". A teraz sprecyzuję moje uwagi: -tak jak wspomniałem wylądowaliśmy w Cancum z blisko trzy godzinnym opóżnieniem-około godz.18. Po odprawie i odebraniu bagażu udaliśmy się na paking i zostaliśmy ulokowani w/g listy w jednym z autkarów. Około godz.20 udaliśmy się w drogę do kurortu.W autokarze było około 50 osób i jak się później okazało wszyscy jechaliśmy do Bahia Principe Grand Coba. Dotarliśmy do hotelu około 21.30. i wtedy po wyjęciu z luków bagaży poczuliśmy się "zagubieni". W tym momencie naprawdę zabrakło "rezydenta"-przedstawiciela RAINBOW. Znaleźliśmy się w hiszpańskiej strefie językowej, na ponad 100 hektarowym kurorcie i w dodatku w czasie nocy-bez żadnej informacji gdzie po ponad 18 godzinnej podróży, możemy się posilić i bez pomocy przy zakwaterowaniu .Wspólnymi siłami i przy pomocy tłumacza Google, udało się nam zakwaterować i zjeść posiłek około godz.24. -07.12.2023 , około godz.12.30 podjechał pod hotel autokar, kierowca po odnalezieniu nazwiska na liście, lokował bagaże w luku. Jakież było nasze zdziwienie gdy się okazało, że dwoje naszych współ uczestników wypoczynku nie ma na liście, a kierowca nie jest w stanie nam wyjaśnić sytuacji. Kontakt z "rezydentem" mieliśmy na stanowisku odlotu w Cancum. Później okazało się ,że po około 20min, podjechał następny autokar i tym razem nasi znajomi byli na liście-ale co przeżyli , to się wrażeniami podzielili z nami przed wylotem Tak jak wspomniałem na wstępie, na naszą opinię decydujący wpływ mają "rezydenci" których RAINBOW zatrudnia. Nie wiem czy przy obecnej sytuacji na rynku turystycznym stać RAINBOW na takie niepotrzebne "wpadki". Jak wcześniej nadmieniłem i wyraziłem w ocenach organizacja naszego wypoczynku bez zastrzeżeń pomijając punkt -opieka polskojęzycznego rezydenta Jestem pilotem wycieczek od 2007r i jestem zorientowany co należy do obowiązków "rezydenta"- nie tylko sprzedaż fakultetów/nadmieniam, że z lotniska w Cancum cały autkar docelowo jechał do Bahia Principe Grand Coba. Jestm przekonany , że następny wyjazd z RAINBOW będzie już bez tych niedociągnięć ze strony "rezydenta" W razie potrzeby służę dodatkowymi informacjami i potwierdzeniem pozostałych uczestnikównaszej grupy .Oczekuję odpowiedzi na moje uwagi. Pozdrawiam Mirek Zagórski

5.0/6

MARZENA, Legnica 21.12.2023
Termin pobytu: grudzień 2023

Super pobyt

Hotel ogólnie jest super. Super animacje również dla dorosłych - bardzo dużo występów, piana party, silence disco. Codziennie aqua fitness przy basenie i nad morzem. Codziennie zumba i baciata. Wieczorne rozrywki. Jedzenie wspaniałe, przepyszne. 2 razy byliśmy w restauracjach ala carte - tam jedzenie już było wykwintne - ostrygi, owoce morza itd. Z reszta w restauracji głównej też codziennie był łosoś, sushi,itd. Codziennie też była kuchnia meksykańska. Alkohole wszystkie nawet te z wyższej półki były w cenie - oczywiście tequila, whisky, aperol , proseco, Pina Colada itd. Obsługa przemiła - pracują jakmróweczki. Razem to kompleks 4 hoteli ogromny- wszędzie jeżdżą meleksy i jadą gdzie chcemy. Plaża w hotelu Coba jest słaba bardzo wąska i jest tam bar który serwuje tylko napoje i drinki. Natomiast przy basenach są bary gdzie można jest i pić nawet cały dzień i noc. Ogólnie w Coba jest 10 restauracji i 8 barów. 3 baseny. Będąc w hotelu Coba mamy niebieską opaskę i możemy korzystać tylko dobrodziejstw Coba. Można dokupić za 18 $ dziennie inny kolor opaski i korzystać z innych hoteli. Pokój - to niestety jedyny mankament - jest ładny duży ale w pokojach jest wilgoć i czuć stęchlizną to był najgorszy minus. Wszystko jest mokre ubrania pościel.
150515267
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem