Opinie o Bahia Principe Grand Coba

5.6/6 (279 opinii)

5.6/6
279 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.8
Plaża
4.9
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.5
Wyżywienie
5.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.5/6

    super wakacje

    bardzo fajny hotel, pyszne jedzenie- bardzo smacznie i duży wybór, miła obsługa, z chęcią spędziłbym w nim kolejne wakacje jakość w stosunku do ceny naprawdę zachęcająca

    Renata - 04.10.2024  | Termin pobytu: listopad 2023

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Zmiana na gorsze

    Wróciłem do tego hotelu po trzech latach. Zmieniło się ale na gorsze. Być może jest to spowodowane COVID . Brak plaży gdyż ten kawałek piasku nad wodą na którym zgromadzono około 250 leżaków w odległości max 30 cm jeden od drugiego ,brak dostatecznej ilości parasoli na tej pseudo plaży i brak snack baru dla części COBA uniemożliwia z jej korzystania. Wejście do wody najeżone bardzo ostrymi kamieniami . Dla osób zamieszkałych w Cobe brak możliwości skorzystania z barów, restauracji i snack barów Tulum i Akumal. Na obiad trzeba z plaży jechać do restauracji w części Cobe .Zajmuje to około 20 minut i zejście z plaży. Bardzo mały bar na plaży co przy dużej ilości wczasowiczów powoduje dość duże kolejki po napoje. Część hotelu w Cobe przeznaczone jest dla tzw. miejscowych na weekendy. Wtedy to robi się bardzo głośno i bardzo duże kolejki na posiłki. Piątki ,soboty i pół niedzieli wyłączone z wypoczynku zarówno na plaży jak i przy basenach. Hałas do późna i tłok. Bardzo miły i przyjazny personel na każdym stanowisku pracy od pokojowych po cały serwis techniczni i bary i recepcje. Bardzo pomocni w wszelkich sprawach. Jedzenie bez zmian - FANTASTYCZNE na wszystkich posiłkach i we wszystkich barach. Pokoje czyste , sprzątane codziennie . W tygodniu cicho i spokojnie.

    KONRAD, GDANSK - 17.11.2021

    21/22 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    fajny hotel

    Hotel jest częścią dużego kompleksu do którego należą inne hotele tego operatora. Duży teren, pełen egzotycznej zieleni i śpiewających ptaków. przy głównym basenie animacje i gry. Dużo leżaków, stąd bez problemu można znaleźć miejsce nawet później. Oczywiście polski zwyczaj rezerwowania z rana leżaków też sie tam pojawił, mimo znaków zakazujących tego typu procederu. Budynki i pokoje typowe dla Bahii Principle, podobne jak na Dominikanie choćby. Duże, przestronne pokoje, z dużymi wygodnymi łóżkami. problem jedynie był z lekkim zapachem stęchlizny, prawdopodobnie od nieczyszczonej klimatyzacji. Przy check in należy pilnować żeby wszystkie elementy z oferty znalazły się na wyposażeniu pokoju. Pierwszy przydział był tragiczny - pokój z silnym zapachem stęchlizny i balkonem skierowanym na autostradę - w nocy przy otwartych drzwiach balkonowych nie dało się spać. Nazajutrz bez problemu wymieniony na dużo lepszą lokalizację, z widokiem na basen i z dala od autostrady.

    Romek, Szczecin - 09.03.2022

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Meksykańskie wakacje - marzec 2024

    Hotel spełnił nasze oczekiwania, a nawet je przewyższył. Pyszne meksykańskie jedzenie, ogromny wybór. Markowe alkohole w ramach all inclusive - aperol, campari. 12 barów, przez co nie było kolejek. Dostępny bar z przekąskami do wieczora. Na terenie hotelu żyją dzikie zwierzęta - ostronosy, aguti, szopy, iguany. Razem z palmowym ogrodem robi to ogromne wrażenie. Kilka basenów, ale my wypoczywaliśmy tylko przy głównym, w którym odbywały się animacje. Woda w basenie ciepła, basen nie był głęboki - dla mnie to plus. Mąż miał urodziny podczas pobytu. Ze strony ekipy hotelowej pojawiło się kilka drobiazgów z tej okazji w pokoju. Było to bardzo miłe. Co do samego pokoju, to był on przestronny, w łazience wanna z hydromasażem. Daję jednak 5/6, ponieważ w pokojach śmierdzi wilgocią do tego stopnia, że po powrocie musieliśmy wyprać wszystkie ciuchy, nawet te, których nie nosiliśmy i były w zamkniętej walizce.

    ALEKSANDRA, Rumia - 18.03.2024  | Termin pobytu: marzec 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem