Opinie o Bahia Principe Grand Coba

5.6/6 (279 opinii)

5.6/6
279 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.8
Plaża
4.9
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.5
Wyżywienie
5.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    Opinia z wyjazdu do Meksyku do Bahia Principe Grand Coba terminie 29.11-08.12.2023

    Z wypoczynku zorganizowanego przez RAINBOW w Bahia Principe Grand Coba w Meksyku w terminie 29.11-08.12.2023 jesteśmy "ogólnie zadowoleni" mimo drobnego incydentu z około trzy godzinnym opóźnieniem wylotu z W-wy/z przyczyn technicznych/. Naszą ocenę z "bardzo zadowoleni"na"ogólnie zadowoleni" obniżyła obsługa "rezydenta " a właściwie to jej brak z wyjątkiem pana, który następnego dnia po przylocie tj.30.11.2023, pojawił się na spotkaniu i rzetelnie zapoznał nas z infrastrukturą hotelu oraz oferował "wycieczki fakultatywne" Do tej pory wielokrotnie korzystałem z wypoczynku typu "stacjonarnego" i "objazdowego" organizowanego przez różne Biura Podróży, ale nigdy nie spotkałem się z takim lekceważeniem klienta przez "rezydenta". A teraz sprecyzuję moje uwagi: -tak jak wspomniałem wylądowaliśmy w Cancum z blisko trzy godzinnym opóżnieniem-około godz.18. Po odprawie i odebraniu bagażu udaliśmy się na paking i zostaliśmy ulokowani w/g listy w jednym z autkarów. Około godz.20 udaliśmy się w drogę do kurortu.W autokarze było około 50 osób i jak się później okazało wszyscy jechaliśmy do Bahia Principe Grand Coba. Dotarliśmy do hotelu około 21.30. i wtedy po wyjęciu z luków bagaży poczuliśmy się "zagubieni". W tym momencie naprawdę zabrakło "rezydenta"-przedstawiciela RAINBOW. Znaleźliśmy się w hiszpańskiej strefie językowej, na ponad 100 hektarowym kurorcie i w dodatku w czasie nocy-bez żadnej informacji gdzie po ponad 18 godzinnej podróży, możemy się posilić i bez pomocy przy zakwaterowaniu .Wspólnymi siłami i przy pomocy tłumacza Google, udało się nam zakwaterować i zjeść posiłek około godz.24. -07.12.2023 , około godz.12.30 podjechał pod hotel autokar, kierowca po odnalezieniu nazwiska na liście, lokował bagaże w luku. Jakież było nasze zdziwienie gdy się okazało, że dwoje naszych współ uczestników wypoczynku nie ma na liście, a kierowca nie jest w stanie nam wyjaśnić sytuacji. Kontakt z "rezydentem" mieliśmy na stanowisku odlotu w Cancum. Później okazało się ,że po około 20min, podjechał następny autokar i tym razem nasi znajomi byli na liście-ale co przeżyli , to się wrażeniami podzielili z nami przed wylotem Tak jak wspomniałem na wstępie, na naszą opinię decydujący wpływ mają "rezydenci" których RAINBOW zatrudnia. Nie wiem czy przy obecnej sytuacji na rynku turystycznym stać RAINBOW na takie niepotrzebne "wpadki". Jak wcześniej nadmieniłem i wyraziłem w ocenach organizacja naszego wypoczynku bez zastrzeżeń pomijając punkt -opieka polskojęzycznego rezydenta Jestem pilotem wycieczek od 2007r i jestem zorientowany co należy do obowiązków "rezydenta"- nie tylko sprzedaż fakultetów/nadmieniam, że z lotniska w Cancum cały autkar docelowo jechał do Bahia Principe Grand Coba. Jestm przekonany , że następny wyjazd z RAINBOW będzie już bez tych niedociągnięć ze strony "rezydenta" W razie potrzeby służę dodatkowymi informacjami i potwierdzeniem pozostałych uczestnikównaszej grupy .Oczekuję odpowiedzi na moje uwagi. Pozdrawiam Mirek Zagórski

    Mirosław, Lublin - 08.01.2024  | Termin pobytu: listopad 2023

    8/9 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Super pobyt

    Hotel ogólnie jest super. Super animacje również dla dorosłych - bardzo dużo występów, piana party, silence disco. Codziennie aqua fitness przy basenie i nad morzem. Codziennie zumba i baciata. Wieczorne rozrywki. Jedzenie wspaniałe, przepyszne. 2 razy byliśmy w restauracjach ala carte - tam jedzenie już było wykwintne - ostrygi, owoce morza itd. Z reszta w restauracji głównej też codziennie był łosoś, sushi,itd. Codziennie też była kuchnia meksykańska. Alkohole wszystkie nawet te z wyższej półki były w cenie - oczywiście tequila, whisky, aperol , proseco, Pina Colada itd. Obsługa przemiła - pracują jakmróweczki. Razem to kompleks 4 hoteli ogromny- wszędzie jeżdżą meleksy i jadą gdzie chcemy. Plaża w hotelu Coba jest słaba bardzo wąska i jest tam bar który serwuje tylko napoje i drinki. Natomiast przy basenach są bary gdzie można jest i pić nawet cały dzień i noc. Ogólnie w Coba jest 10 restauracji i 8 barów. 3 baseny. Będąc w hotelu Coba mamy niebieską opaskę i możemy korzystać tylko dobrodziejstw Coba. Można dokupić za 18 $ dziennie inny kolor opaski i korzystać z innych hoteli. Pokój - to niestety jedyny mankament - jest ładny duży ale w pokojach jest wilgoć i czuć stęchlizną to był najgorszy minus. Wszystko jest mokre ubrania pościel.

    MARZENA, Legnica - 21.12.2023  | Termin pobytu: grudzień 2023

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Fajny hotel w dobrej cenie

    Bardzo przyjemny pobyt spędzony w hotelu, który za swoją cenę jest gwarantuje adekwatną akomodację oraz atrakcję. Sam hotel jest zadbany, widać pracę włożoną w jego utrzymanie. Pokoje hotelowe mogłyby być już wyremontowane, ale jeśli ktoś nie zamierza spędzać tam całego dnia lub po prostu nie oczekuje najwyższego i nowoczesnego standardu, to te pokoje w zupełności wystarczą - jeśli ktoś szuka czegoś takiego to pobliski hotel Tulum (będący częścią całego resortu składającego się z 3 hoteli) spełni zwiększone wymagania. Wyżywienie okej, chociaż po kilku dniach odczuwalnie słodsze wszystko w stosunku do europejskich odpowiedników. Na szczególną pochwałę zasługują natomiast restaurację A'la Carte, szczególnie brazylijska i francuska - szczerze je polecam, natomiast trzeba pamiętać aby je zarezerwować pierwszego dnia po przyjeździew recepcji lub jeszcze z Polski. Tutaj dochodzę do kolejnej super sprawy jaką jest aplikacja hotelu, umożliwiająca rezerwowanie różnych rzeczy oraz bycie na bieżąco z dostępnymi danego dnia atrakcjami. Ogólnie oceniając, stosunek ceny do jakości oraz podejścia obsługi zasługuje na takie 8/10.

    Mikołaj - 15.03.2023  | Termin pobytu: grudzień 2022

    2/3 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Świetny hotel

    Hotel spełnił wszystkie nasze oczekiwania. Jedzenie 24/h pyszne i różnorodne, animacje dopasowane dla wszystkich grup wiekowych, plaża biała i regularnie oczyszczana z ewentualnych glonów. Pokoje przestronne, czyste, w łazienkach wanna z hydromasażem. Dookoła piękna dżungla i masa dzikich zwierząt w tym wszechobecne ostronosy, aguti, szopy, iguany i piękne ptaki. Hotel od strony morza otoczony jest rafą koralową dzięki czemu codziennie snorkowaliśmy z ławicami kolorowych rybkek. Niedakeko hotelu można również popływać z żółwiami oraz delfinami. Hotel jest świetną bazą wypadową do stref archeologicznych tj Tulum, Coba oraz Chichen Itza. W jeden dzień można objechać wszystkie. Oprócz tego dookoła jest masa fajnych cenot, na terenie hotelu również jest jedna cenota ale tylko do obejrzenia. Nie można w niej pływać. Jedynym minusem jest zła organizacja dojazdu z lotniska do hotelu i wyjazdu z hotelu na lotnisko. Zamiast spędzenia w hotelu pełnych 7 dni jakby to wynikało z oferty na 9 dni (2 dni na loty) jest się tam maks 6 dni i pare godzin. Po hotelu najczęściej porusza się melexami, które są w cenie pobytu, ponieważ jest naprawdę ogromny. Internet dostępny na terenie całego kompleksu jest bardzo szybki. Można prowadzić video rozmowy nawet z plaży. Ogólnie polecamy:)

    Katarzyna Warszawa - 13.11.2022  | Termin pobytu: listopad 2022

    13/15 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem