Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.0/6
KAMILA, Lublin 27.12.2023 Termin pobytu: listopad 2023
Ocena wypoczynku
W grudniu 2023 r. byłam wraz z Rainbow na wczasach w Meksyku w hotelu Bahía Príncipe Grand Coba. Ogólnie wczasy oceniam dobrze i bardzo miło wspominam. Jednak hotel w mojej ocenie nie zasługuje na 5 gwiazdek. Widać już po nim upływ czasu. W pokoju czuć było przez cały czas wilgoć i panował nieprzyjemny zapach. Jeśli chodzi o rezydentów, którzy byli na miejscu, to byli mało zaangażowani w pomoc turystom, lecz byli nastawieni na sprzedaż jak największej liczby wycieczek fakultatywnych. Rezydent, który przyszedł na spotkanie powitalne powiedział, że za wycieczki można płacić gotówką lub kartą. Gdy chciałam zapłacić kartą, okazało się, że ma rozładowany terminal i nie ma przy sobie ładowarki. Powiedział, że jeżeli zależy mi na płatności kartą, to zaprasza mnie kolejnego dnia. Kolejnego dnia po prawie 2 godzinnym oczekiwaniu na płatność (taka była kolejka) Pan oznajmił, że płatność nie przechodzi, że ma problemy techniczne. Jeśli chodzi o wycieczki fakultatywne, to ich cenę uważam za zbyt wygórowaną względem usług w zamian oferowanych. Lunch serwowany w restauracjach, do których byliśmy zawiezieni podczas obu wycieczek był średniej jakości a do tego ledwo letni
4.0/6
KRZYSZTOF, ZABRZE 22.02.2022
Hotel godny rozważenia
Ciekawy hotel dla osób wybierających się po raz pierwszy w te rejony świata. Wymagającym klientom, którzy zazwyczaj wybierają wysoko oceniane 5 gwiazdkowe resorty w Europie lub Azji sugerowałbym wybór innego hotelu /destynacji.
4.0/6
Piotr 14.03.2022
Było względnie ok
Pokój miałem oddalony o jakieś sto metrów od recepcji. Sam sobie przytargałem bagaż. W lodówce zimne napoje za free to miły gest. Nie znalazłem nad morzem restauracji obsługującej gości z części Coba. Twierdzono, że takiej nie ma, inaczej niż w recepcji.
4.0/6
Michał, Częstochowa 18.12.2023 Termin pobytu: grudzień 2023
Meksyk - Akumal
Jedzenie bardzo dobre i urozmaicone, obsługa miła i pomocna, pokój duży, nie powalający na kolana, baseny duże i czyste, plaża bardzo mała i brzydka. Ogólne wrażenia z urlopu jak najbardziej na plus.