Opinie o Bahia Principe Grand Coba

5.6/6 (277 opinii)

5.6/6
277 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.8
Plaża
4.9
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.5
Wyżywienie
5.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Marcin z rodziną 12 osób

    Hotel oceniam na 4minus, dlaczego ? Lobby, czystość, jedzenie, obsługa na wysokim poziomie , niestety pokoje odbiegają od 5 gwiazdek nawet 4 to jest za dużo, plaża niestety też słaba jak na Karaiby i co jeszcze było nie do końca fajne to jak masz opaskę z coba to nie można korzystać z innych atrakcji tulum lub akumal...

    Marcin - 12.02.2024  | Termin pobytu: luty 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Hotel w najniższym priorytecie

    Hotel lata świetności ma za soba, pokoje zmęczone łazienki podobnie, na plus to restauracje główna i tematyczne, plaża beznadziejna, obiekt w najniższym priorytecie, na terenie kilka obiektów z sieci Bahia ale nie obsługują z obiektu Coba gonią wszystkich z tego resortu. Możesz odpłatnie podnieść priorytet za dodatkową opłatą i korzystać z siostrzanych obiektów. Decyzja należy do nas.

    Krzysztof, Opole - 03.01.2024  | Termin pobytu: grudzień 2022

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Ocena wypoczynku

    W grudniu 2023 r. byłam wraz z Rainbow na wczasach w Meksyku w hotelu Bahía Príncipe Grand Coba. Ogólnie wczasy oceniam dobrze i bardzo miło wspominam. Jednak hotel w mojej ocenie nie zasługuje na 5 gwiazdek. Widać już po nim upływ czasu. W pokoju czuć było przez cały czas wilgoć i panował nieprzyjemny zapach. Jeśli chodzi o rezydentów, którzy byli na miejscu, to byli mało zaangażowani w pomoc turystom, lecz byli nastawieni na sprzedaż jak największej liczby wycieczek fakultatywnych. Rezydent, który przyszedł na spotkanie powitalne powiedział, że za wycieczki można płacić gotówką lub kartą. Gdy chciałam zapłacić kartą, okazało się, że ma rozładowany terminal i nie ma przy sobie ładowarki. Powiedział, że jeżeli zależy mi na płatności kartą, to zaprasza mnie kolejnego dnia. Kolejnego dnia po prawie 2 godzinnym oczekiwaniu na płatność (taka była kolejka) Pan oznajmił, że płatność nie przechodzi, że ma problemy techniczne. Jeśli chodzi o wycieczki fakultatywne, to ich cenę uważam za zbyt wygórowaną względem usług w zamian oferowanych. Lunch serwowany w restauracjach, do których byliśmy zawiezieni podczas obu wycieczek był średniej jakości a do tego ledwo letni

    KAMILA, Lublin - 27.12.2023  | Termin pobytu: listopad 2023

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Hotel godny rozważenia

    Ciekawy hotel dla osób wybierających się po raz pierwszy w te rejony świata. Wymagającym klientom, którzy zazwyczaj wybierają wysoko oceniane 5 gwiazdkowe resorty w Europie lub Azji sugerowałbym wybór innego hotelu /destynacji.

    KRZYSZTOF, ZABRZE - 22.02.2022

    3/4 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem