5.5/6 (357 opinii)
2.0/6
W opisie hotelu jest napisane wioska meksykańska i tak faktycznie jest. Jak ktoś lubi takie olbrzymie hotele to będzie idealny. Ja decydując się na ten hotel sugerowałam się że skoro jest aż tak duży nie będzie kolejek w restauracjach, problemu z leżakami i tu się rozczarowałam. Po godzinie 9 na plaży ciężko było znaleźć wolny leżak, trzeba było wstać o 7 żeby znaleźć jakieś wolne w cieniu. O 9.30 kolejka na śniadanie w porze obiadowej w restauracji przy plaży kolejka, do baru kolejka. Jedzenie różnorodne ale słabo przyprawione, mięso z grilla twarde. Osobiście nie polecam.
2.0/6
Pokoje w hotelu są wilgotne, przez co w łazienkach i kratkach jest grzyb. Ogólnie czuc brud. Ważne: woda z kranu nie jest zalecana nawet do płukania ust i twarzy.
1.5/6
Byliśmy w hotelu na święta i sylwestra rozczarowanie ogromne począwszy od czarterowego lotu samolot może i dreamliner ale obsługa i poziom lini lotniczych porównać można do PKP z 1970 r ( fatalne jedzenie w postaci suchej kanapki z serem i obrażonej załogi samolotu podającej napoju z wielka łaską). W locie powrotnym do Polski było już nieco lepiej ale dalej wyczuć można niskobudżetowe linie lotnicze i kiepskie jedzenie. Hotel Barcelo bardzo duży obiekt ładnie położony plaża jak na karaibski klimat przeciętna. Dużo kamieni woda względnie czysta. Jedzenie hotelowe bardzo dobre i chyba to wynagradza ponieważ bardzo słaba obsługa kelnerów i personelu hotelowego irytowała całą rzesze turystów na miejscu. Rezydenta na miejscu brak a jego praca polegała na przywitaniu przy autobusie na lotnisku i to tyle było go widać. Porównując cala aurę i klimat panujący na tych wakacjach do innych kierunków jak np Dominikana czy Malediwy wypada bardzo kiepsko. Nie polecam.
1.5/6
Skandaliczny lot do Meksyku. Po wykupieniu za dodatkową opłatą wybranych 2 miejsc /280pln od osoby / w business class nie mogliśmy z tych miejsc skorzystać. Zostały zajęte przez inne osoby. Jedyna interwencja załogi - jakoś się dogadajcie... Nie dogadaliśmy się i zostaliśmy obsztorcowani przez partnerów pań, które te miejsca zajęły. Od połowy lotu toaleta była zajęta i musieliśmy chodzić na koniec samolotu. Posiłki skandaliczne jak na tak długi lot w standardzie jak w economy class. Praktyczny brak możliwości skorzystania z "szerokiej oferty napojów alkoholowych i bezalkoholowych". Personel hiper nieuprzejmy, żeby nie powiedzieć chamski nerwowo reagujący na każdą prośbę pasażerów, którzy przecież zapłacili po ok. 5 tys więcej za "luksus". Zawieszające się filmy co wymagało permanentnego resetowania i manipulacji przy ekranie głównym... Jeżeli chodzi o hotel to bez zastrzeżeń. Duży kompleks, z dobrą ofertą all inclusive. Czysto, bezpiecznie, profesjonalny i uprzejmy personel... Bez uwag co do jakości pracy rezydentek. Interwencja Rainbow u przewoźnika niezbędna... Oczekuję zwrotu kosztu wykupionych miejsc i rekompensaty za skandaliczne sytuacje w business class