Opinie o Barcelo Maya Grand Resort

5.5/6 (357 opinii)

5.5/6
357 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.6
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.5
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.5/6

    Mexico City

    Witam , skoncentruje swoją opinie na wycieczce do Mexico City - Pani Pilot w drugi dzień wycieczki zniszczyła Waszą reputację jaką miałem o Rainbow / przejechałem Meksyk , Skandynawię, Francję , Szwajcarię . Nie podała Nam najważniejszej praktycznej informacji o napięciu w pokoju hotelowym , czym utraciliśmy komunikacje z Rodziną / brak ładowania telefonów /. przez cały 2 dzień biegła jak szalona przez miasto nie zważając na Nasze lata , żeby na końcu bez uzgodnienia zostawić Nas na 50 min . Również na lotnisku w drodze do Cancun , nie odprowadziła Nas do geyta , tylko znowu opuściła swoje miejsce pracy. Na nasze uwagi w drodze do hotelu , potraktowała Nas szyderczym uśmiechem . Nigdy więcej nie skorzystam z Waszych usług.

    Jerzy, Wrocław - 11.02.2022

    21/27 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Nie polecam!

    Od lat dużo podróżujemy i mieliśmy bardzo dobre doświadczenia z grupą Barceló w Europie. Niestety pobyt w Barcelona Grand Resort (Barcelo Colonial) i był bardzo stresującym i niemiłym doświadczeniem. Jedyny pozytyw, jaki mogę powiedzieć to, jest to ogromny resort z piękną plażą i mnóstwem basenów, oraz urokliwymi willami. Już w trakcie zameldowania otrzymaliśmy błędne informacje dotyczące korzystania z miejsc na terenie resortu. Później kosztowało nas to mnóstwo stresu podczas wyjątkowo nieprzyjemnej sytuacji z pracownikiem hotelu. Pokój nie był imponujący, meble były przestarzałe, pleśń w łazience, do tego niedziałający telefon w pokoju dzieci. Pokoje wymagające odnowienia i konserwacji. Kolejki do głównych restauracji bufetowych były zawsze bardzo długie… Jakość jedzenia była w porządku, jednak nie było dużego wyboru dla wegetarian. Napoje były obrzydliwe! Do tego większość kelnerów była zbyt leniwa lub po prostu niegrzeczna, nie zadawała sobie nawet trudu, aby przynieść wodę do stołu, nie mówiąc już o napojach (chyba że ciągle dawałeś im napiwki). Mieliśmy ogromny problem z kartami do pokoju, każdego dnia musieliśmy udawać się do recepcji (w niektóre dni kilka razy), ponieważ nie działały. Wreszcie po pięciu dniach postanowiono sprawdzić zamek w drzwiach (po 22:00!) i go naprawić! Można zapomnieć o obsłudze klienta, ona po prostu nie istnieje! Nikogo tak naprawdę nie obchodzi, że ciągle musisz radzić sobie z jakimiś nonsensami i nie możesz cieszyć się wypoczynkiem. Internet nie działa na basenach i na plaży. Ratownicy ustalają własne zasady korzystania z dostępnych basenów czy zjeżdżalni. podobnie robią to osoby wypożyczające sprzęt sportowy. Wiele atrakcji jest dodatkowo płatnych, w tym sylwestrowe show! I niestety wydanie dodatkowych pieniędzy nie gwarantuje jakości obsługi… :( Każdego dnia musieliśmy godzinami szukać wolnego leżaka albo wstać o godzinie 6 rano! Większość leżaków jest przykryta ręcznikami, a ludzie potrafią się nie pojawić przez cały dzień. Recepcjonista może jedynie doradzić zrzucenie czyichś rzeczy i skorzystanie z leżaków! Myślę, że to maksymalnie 3-gwiazdkowy hotel, a nie 5-gwiazdkowy. Nawet tak nam powiedziano odnośnie Colonial (a tak naprawdę do przyjazdu nie wie się, w którym hotelu będzie zameldowanie). Chyba jeszcze nigdy nie byłam tak bardzo zawiedziona jakością obsługi i hotelu. Szczerze nie polecam!

    Katarzyna - 15.01.2024  | Termin pobytu: grudzień 2023

    7/8 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Głośno i bez szansy na sen

    Środek nocy, a nie ma gdzie się schować przed muzyką i krzykami. Już lepiej sąsiada poprosić, żeby pracował wiertarką przez całą noc. Zero szansy na odpoczynek.

    Tomek - 21.12.2022

    3/5 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Barcelo Grand Maya

    Dotychczas przeczytane opinie o tym hotelu na miejscu okazały się być porażką. Grupą 6 osobową spędziliśmy w nim 14 dni. Z całą pewnością nie jest to hotel dla osób wymagających. Już po zakwaterowaniu okazało się, że pokoje są brudne, podłogi niedomyte. Ręcznik po przetarciu podłogi po wziętym prysznicu okazał się być czarny od brudu na podłodze. Wanna z rdzą i uszkodzonymi bateriami, korek zamknięcia zepsuty. Absolutnie żadne 5 gwiazdek, wszystko w pokoju stare,zdezelowane. Pani sprzątająca w ciągu 14 dni ani razu nie zamiotła balkonu nie wspominając o podłodze w pokoju i łazience. Sprzątanie pokoju kończyło się na zmianie pościeli i ręczników. Pierwszy raz się z czymś takim spotkałam. Jedzenie okropne! Przez 14 dni śniadanie, obiad i kolacja składały się z tych samych dań. Fasolka czerwona,fasolka biała, cebula ,schabowy bez przypraw, jajecznica jajka sadzone, te których nikt nie wziął były wkładane do brytfanki z sosem, frytki, frytki z batatow, kawałki z kurczaka z różna,spalone i niedoprawione...koszmar. jedzenie bez smaku i wyrazu. Czytałem w opiniach ,że jedzenie smaczne, pyszne,absolutnie z tym się nie zgadzamy. Polacy którzy byli również w tym hotelu w tym samym czasie mieli podobne odczucia do naszych. Pierwszy raz od wielu ,wielu lat podróżując, chodziliśmy głodni. W hotelu alarm przeciwpożarowy wył przez 2 doby ,pełne doby ,włącznie z nocą. Jakiś koszmar. Ludzie wybiegali na korytarz że strachem ,że jest ewakuacja, a obsługa hotelowa udawala ,że się nic nie dzieje. Już w pierwsza noc alarmowa zadzwoniłam do recepcji z zapytaniem, czy coś się stało. Usłyszałam, że mam się nie martwić bo to tylko alarm przeciwpożarowy i.. pan się rozłączył. Chore! Zgłosiłam fakt do rezydenta,który odrazu zainterweniował i usłyszałam, że alarm nie wyje 2 dni i ktos ma przyjechać do hotelu ,aby usunąć usterkę. Nieważne,że ludzie nie mogli spać bo alarm włączał się z częstotliwością co 5-10 min i wyłącznie kilka kolejnych minut, poprostu nie do wytrzymania,a hotel nawet nie raczył poinformować mieszkańców, co się dzieje. Nie dość, że jedzenie paskudne i większość z niego smakowało jak z puszek ,warunki bytowe poniżej 3 gwiazdek to jeszcze podejście personelu do problemu spokojnego snu i odpoczynku było poniżej zera. Poza tym w tym hotelu noc w noc w pokojach odbywają się nocne imprezy młodych wczasowiczow z Hiszpani. Karaoke, wrzaski, śmiechy ,balangi do białego rana akceptowalne przez obsługę hotelową. Po zgłoszeniu sprawy rezydentowi, czy w hotelu jest coś takiego jak cisza nocna, rezydent natychmiast zareagował i w sumie powiedziano ,że trzeba dzwonić na security,ale security czasami orzyszlo ,czasami nie przyszło i miało wszystko w nosie. Hotel w którym mieliśmy odpocząć okazał się obozem przetrwania. Na 14 nocy tylko 3 noce były spokojne. Jakiś koszmar! Z całą pewnością nie jest to hotel dla osób poszukujących spokoju ,aby odpocząć. Jeżeli ktoś jest wymagający w sprawie czystości i świeżego smacznego jedzenia to z pewnością tego w tym hotelu nie znajdzie. Mieszkaliśmy w części Coba. Jedyne co ładne w tym hotelu to plaża, ale za plażę zapłacić taką kwotę za pobyt w tym hotelu to jakiś cyrk. Zwierząt też nie uświadczysz. Widzieliśmy, dosłownie, 1 wiewiórkę,2 iguany i kilka czarnych ptaszków. W tym hotelu zwierząt o których czytałam w opiniach jakoś nie spotkaliśmy. Nigdy więcej nie pojedziemy do tego hotelu i nikomu go nie polecimy, nie jest to hotel dla osób, które płacą dużo pieniędzy i oczekują odpowiedniego do ceny standardu. Na obóz przetrwania ,albo kolonie karne można pojechać za połowę tej kwoty. Jedyną pozytywną sprawą o której mogę napisać, to Pan Sławomir, zaangażowany w swoją pracę. Kompeteny, posiadający wiedzę i zainteresowany przekazaniem swojej wiedzy. Dla Pana Sławomira stawiamy 5 gwiazdek.

    WIOLETTA, SOPOT - 11.02.2024  | Termin pobytu: styczeń 2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem