Kategoria lokalna 5
6.0/6
Hotel pięknie połączony z naturą z lokalną fauną jak małpy, szopy pracze i paka.Doskonała kuchnia w tym restauracje A´´la carte.Miła i bardzo pomocna obsługa.Codzienne sprzątanie pokoi.Ciekawy bar wodny w środku natury.Wszystko było rewelacyjne
Roman, ZLÍN - 22.02.2023 | Termin pobytu: luty 2023
3/3 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Cudowny hotel ze wspaniałą obsługą, której jeszcze nie doświadczyłem w Polsce. Gość traktowany jest jako najważniejsza osoba. Na nic się nie czeka, wszystko jest organizowane od razu. Jeść i pić można w zasadzie całą dobę. All inclusive wyśmienite, drinki i alkohole jakie chcesz z całego świata. Bardzo dobre restauracje tematyczne: włoska, japońska i frutti di mare. Na wizytę w restauracji potrzeba zrobić rezerwację i pomaga w tym aplikacja na smartfona IBEROSTAR. Pokoje duże, może nie najnowsze ale bardzo czyste, codziennie pieczołowicie sprzątane. Codziennie przedstawienia w hotelowym teatrze. Są bardzo dobrze i profesjonalnie przygotowane. Do centrum Playa del Carmen można jechać taxi za ok. 150-160 pesos. Trzeba się umówić co do ceny przejazdu. Taksówek jest pełno. W hotelu duży rekreacyjny basen na którym codziennie się odbywają animacje. Co du dużo mówić rewelacja. 90% gości to Amerykanie i reszta świata w tym Polacy. Rezydenci Rainbow rewelacyjni. Doskonałe dodatkowe wycieczki.
Krzysztof, Kędzierzyn-Koźle - 24.07.2021
8/8 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Hotel spełnił w pełni nasze oczekiwania w ,restauracji bogate menu.Duży pokój z pięknym widokiem na morze.Hotel godny polecenia .
Andrzej, Pabianice - 06.02.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023
1/1 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Iberostar quetzal
Krzysztof , Wrocław - 24.03.2022
4/6 uznało opinię za pomocną