Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
wycieczkę oceniamy na 3+, na ocenę składa się w dużej mierze przewodnik Bobi. brak wiedzy, lekceważące podejście do pracy, brak zaangażowania, ostatnie dwa dni programu porażka, w takim mieście jak Nowy Jork można zamienić na tysiąc atrakcji. zapłacone 250$ za trzy wejściówki oraz trzy przejazdy autokarem i jeden przesąd metrem. hotel ok tylko śniadania tragedia, ze względu na małą stołówkę. outlety do których zawiózł nas przewodnik to zwykła galeria handlowa.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jeśli chodzi o przelot bezpośredni to był super na czas i w komfortowych warunkach oraz bez opóźnień. Program wycieczki szkoda, że był zmieniany przez przewodnika, przez to nie wiedzieliśmy co będzie następnego dnia, ale tak po za tym dużo zobaczyliśmy i zwiedziliśmy. Gdyby nie przewodnik, który był nie miły i opryskliwy ten wyjazd należałby do najfajniejszych. Nie polecam zwiedzania z Bobim nie pomocny a wręcz kłótliwy. Hotel oddalony od Manhattanu w kiepskim miejscu ale najgorsze były w hotelu śniadania cztery stoliki na 60 osób i codziennie gofry, hamburgery z zamrażali i grzanki nic więcej żadnej wędliny czy warzyw. Ludzie czekali na miejsce przy stole albo jedli na stojąco hotel jedna wielka maskara o czystości nie wspomnę. Nowy Jork piękny polecamy tylko z innym przewodnikiem.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po kilku latach przerwy ponowny wyjazd z Biurem Rainbow. O ile poprzednie były bez zarzutu, to tym razem prześladowała nas "4". Zaraz po przyjeździe okazało się, że dla naszej czwórki uczestników zabrakło rezerwacji hotelu, nie jest to przyjemne po prawie 24 godzinach w podróży. Pilotka Joanna po 2 godzinach zorganizowała nam hotel, z którego w rezultacie byliśmy zadowoleni, ale jak się okazało, bez śniadania. W wyniku twardych negocjacji udało nam się jednak dojść do porozumienia w tej sprawie. Kolejna "4" okazała się pechowa, bo zabrakło dla 4 osób biletów na metro, w wyniku czego nawet niektórzy jeździli "na gapę" albo musieli sami organizować sobie bilety w drodze powrotnej, też "4". Nasza pilotka nieraz testowała nasze umiejętności samodzielnego poruszania się w NYC np. musieliśmy samodzielnie wracać metrem. Nie chcę dochodzić kto zawinił w tych wszystkich sprawach, tak czy inaczej jest to odpowiedzialność Biura i Jego pracowników. Taka wycieczka to na pewno jest logistyczne wyzwanie ale przy wieloletnim doświadczeniu, nie powinno mieć miejsca . Nie rozumiem też dlaczego Biuro nie posiada w NYC rezydentów, skoro ciągle jeżdżą tam wycieczki. Nie chcę powiedzieć, że niedogodności przesłoniły nam Nowy Jork, bo nie, dużo zobaczyliśmy, program został zrealizowany, miasto zachwyca, a sama podróż zmienia perspektywę na to skąd się jest i jak bardzo inne jest życie w Polsce, inne ale nie gorsze.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd do Nowego Jorku uważam ogólnie za udany. Miła niespodzianka jeśli chodzi o hotel Holiday Inn Express Midtown - śniadania smaczne na ciepło i na zimno. Zupełnie nie przeszkadzał mi brak wędliny. 24 godz. na dobę można było zrobić sobie herbatę lub kawę, co bardzo ułatwiało zjedzenie przyniesionego do hotelu posiłku na tzw. obiadokolację. Wszystkie najważniejsze punkty programu zostały zrealizowane. Mankamentem było bardzo szybkie tempo zwiedzania, brak dłuższych przerw na zrobienie zdjęć czy zatrzymanie się w ciekawym miejscu. Jak na Nowy Jork 5 dób to zdecydowanie za krótko. Pilotka wycieczki prawie biegła, mówiła po drodze nie sprawdzając czy wszyscy nadążają. Wystarczyło spóźnić się kilka minut aby głośno wyrażała niezadowolenie i przez kolejne dni wypominała nawet tak krótkie spóźnienie nie zwracając uwagi na to, że w grupie były też osoby starsze.