1 / 12

6.0/6 (2 opinie)

Od Angkoru do Baganu

Oferta nie jest obecnie w sprzedaży

pani z lornetka

Marzysz o odpoczynku w tej okolicy?
Mamy dla Ciebie wiele innych propozycji!

Sprawdź inne oferty w okolicy
Zdjęcie mapy

4.3
Zakwaterowanie
6.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

6.0/6

Basia i Piotr 18.01.2020

Pojechałem zobaczyć Birmę, która mnie odrobinę rozczarowała, a po raz drugi zachwycił mnie Ankgor Wat.

*** Wybraliśmy ten kierunek, aby zobaczyć Birmę i wpaść do Angkor Wat po raz drugi. Angkor Wat znowu mnie zachwycił i jak dla mnie jest to jedno z fajniejszych miejsc na świecie do odwiedzenia. Drugi raz w Angkorze tutaj był inny, bo w drugim dniu odłączyliśmy się od grupy i pojechaliśmy wynajętym tuktukiem na tzw. "big circle", aby zobaczyć pozostałe świątnie w okół standardowego centrum zwiedzanych świątyń. Chłopak z tuktuka, za w sumie 7h od 8 rano, wziął $20 plus extra bonus od nas $10, bo na prawdę mimo nie mówienia po angielsku, dawał radę i czekał na nas i jechał gdzie chcieliśmy i jak chcieliśmy. *** Sama Birma mnie lekko rozczarowała. Oczywiście pięknie, złoto kapało w niektórych świątyniach, ale czuję niedosyt chyba przez Bagan. Może miałem zbyt wygórowane oczekiwania, ale jak dla mnie było "za mało Baganu w Baganie". W Baganie mieliśmy w programie odwiedzić w 10 dniu Pagodę Pyathatgyi lub Shwesandaw, ale trafiliśmy do Manuha Temple. Nie wiem co było tego przyczyną takiej zmiany, ale przyznaję się, że dużo latam z aparatem, więc mogłem nie usłyszeć przyczyn tej zmiany od Pani przewodnik.
Pokaż więcej opinii (1)

Lecąc na wakacje z Rainbow masz zawsze w cenie:

Bagaż

rejestrowany i podręczny

Opieka

polskojęzycznego pilota

Ubezpieczenie

podstawowe

Uśmiechnięty pan na banerze
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!