Opinie klientów o Od stolicy świata do stolicy USA

5.3 /6
181 
opinii
Intensywność programu
5.3
Pilot
5.4
Program wycieczki
5.4
Transport
5.2
Wyżywienie
3.9
Zakwaterowanie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

BARBARA, Kalisz 08.09.2022

Od stolicy świata do stolicy świata

Świetny program,bardzo dobre wrażenia.Niekompetentny pilot który nie powinien tam się znaleźć. Reszta jest ok.Wrażenia z wycieczki na długo pozostaną w pamięci.

4.0/6

Ewa, Marki 17.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Niagara i Nowy Jork

Oglądanie wodospadów Niagara z kilku perspektyw było najfajniejszym i najpiękniejszym punktem tej wycieczki. Lot helikopterem nad Niagarą był niesamowitym przeżyciem. Warto też wjechać na Skylon Tower żeby spojrzeć na Niagarę i panoramę okolicy z wysokości 130m. Duże wrażenie zrobił na mnie Nowy Jork w nocy, wyglądał pięknie. Panorama miasta z Empire State Building robiła wrażenie. Chwilę zadumy wywołały wizyty w strefie Ground Zero w Nowym Jorku oraz przy monumencie 9/11 w Pentagonie.

4.0/6

Hanna, Warszawa 31.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Sprawdź opinie o pilocie wycieczki - to jest ważne

Jedynym słabym element tej wycieczki był jej pilot – pani Agnieszka: z niewielką wiedzą merytoryczną i jeszcze mniejszą praktyczną. Zrealizowała program, ale bez pasji, zaangażowania, bez zainspirowania nas tymi ciekawymi miastami, krajami, ich kulturą, tradycjami, sytuacją po okresie Covid, perspektywami na przyszłość w kontekście zbliżających się wyborów prezydenckich, itd. Zwiedzanie polegało na tym, że stawaliśmy przed obiektem a pani Agnieszka z tel. komórkowego czytała kilka zdań o tym obiekcie. Nie potrafiła (a może nie chciała) dopowiadać informacji, których nie można znaleźć w internecie. Nie robiła żadnych uwag, dygresji, żadnych komentarzy do codziennego bieżącego życia społecznego, ekonomicznego, politycznego, towarzyskiego, itd. Nie potrafiła prawidłowo oszacować czasu przejazdu z punktu A do punktu B, czy przejścia z jednego miejsca w drugi, więc notorycznie byliśmy w tzw. niedoczasie, co skutkowało bardzo szybkim tempem zwiedzania. Nie reagowała na prośby uczestników wycieczki, by zwolnić tempo, gdyż nie wszyscy nadążają. Nie miała wiedzy, że np. sklepiki i toalety za Kapitolem w Waszyngtonie są zamknięte w niedzielę. Większość z nas nie ma żadnej pamiątki z Waszyngtonu, gdyż nie zakupiło ich w jedynym otwartym sklepiku przy cmentarzu w Arlington. Zabrakło mi takiej praktycznej znajomości odwiedzanych miast. Zazwyczaj piloci mówią bardzo dużo, np. : spójrzcie teraz w lewo – to uniwersytet, a teraz w prawo – to budynek szpitala, a teraz w lewo – budynek z czerwonej cegły to będzie biblioteka, a zaraz za nią będzie biały niski dom – to jest dawny młyn. itd . Przejazd z Niagary do Nowego Jorku (ponad 6 godzin w autobusie) spędziliśmy w ciszy. Jedynie przed dojazdem do hotelu opowiedziała nam historię USA w całe 10 min. Nie włączyła żadnego filmu w autokarze, który nawiązywałby do historii Kanady czy USA. Pozostałe długie przejazdy też odbyliśmy w totalnej ciszy. Czuję niedosyt wiedzy po tym wyjeździe. Mam poczucie źle wydanych pieniędzy. Rozwiązaniem naszego problemu byłby lokalny przewodnik, który uzupełnia i wspiera pilota, ale takiego też nie mieliśmy.

4.0/6

Jerzy, IŁAWA 25.05.2015

Było nieźle,ale wycieczka wymaga dopracowania.

Dobry program , ciekawy no i wyczerpujący / czytaj : męczący /. Sprawny pilot Andrzej S. dbający o grupę , chociaż pracujący w niełatwych warunkach. Były wpadki ze strony biura organizującego ale wycieczkę polecam
141424346
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem