Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jak to napisała Pani Magdalena "Amerykański sen"? Wycieczka źle zorganizowana. Na 5 dni przed wylotem dostaliśmy informację, że lot do Toronto będzie z dwoma przesiadkami. Już na lotnisku mieliśmy pierwszą niespodziankę ponieważ w czasie odprawy dowidzieliśmy się, że potrzebne są aplikacje covidowe o posiadaniu których biuro nas nie powiadomiło. Następnie myślę, że nikomu nie był do śmiechu lot z dwoma przesiadkami i informacją w Atlancie, że nie ma nas (grupa liczyła 35 osób)na liście pasażerów do Toronto. Dzięki uporowi i zaangażowaniu się Pana Michała uczestnika wycieczki wpuszczono nas do samolotu do Toronto. Jeżeli chodzi o zakwaterowanie też były niespodzianki. W pokojach dla 3 osób były dwa łóżka a (trzecie wyparowało). W hotelu w NJ pokój dla 3 osób był defacto małą dwójką ,2 małe łóżka i brak miejsca na jakiekolwiek poruszanie się nie mówiąc o miejscu na otwarcie walizki. Hotel w Atlantic City brudny i cuchnący. Na śniadanie mrożone bułki i woda . Okolica bardzo nieprzyjemna.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jesteśmy z żoną parę dni po powrocie z wycieczki. Pilot zachował się nieprofesjonalnie zostawiając nas na wyspie Elli Island. Po 20 minutach wsiedliśmy na statek. Po dopłynięciu do portu nie znaleźliśmy pilota ani autobusu. Tragedia i ogromna trauma do końca trwania wycieczki oraz obawa czy pilot nie zostawi nas ponownie.