Opinie o Estival Islantilla

Kategoria lokalna 4

5.5/6
(107 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.6
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Opinia o objeździe

    Beata, Poznań 03.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Mam zastrzeżenia do tego że po objazdówce pilot nie pojechał z nami do hotelu aby pomóc nam się zakwaterować w hotelu na pobycie. Jeżeli bym to chciała robić sama to nie kupowałabym wycieczki w biurze tylko indywidualnie. Brak możliwości płacenia kartą u pilota tym bardziej że jest to Europa i wszędzie już można płacić kartą pilot też może nią płacić za bilety wstępu więc nie rozumiem dlaczego jest takie utrudnienie tym bardziej że nasze prawo mówi że klient ma mieć możliwość zapłacenia inna forma płatności a nie tylko gotówką. Poza tym zbyt obszerne informacje w obiektach (kościołach) przez pilota a za mało czasu na lancz czy też czas wolny.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hiszpania wypoczynek

    Iwona, Zgierz 18.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Hotel dobry. Natomiast wejscie na posiłki reglamentowane, przy wejści tworzą sie kolejki ponieważ każdy musi się zalogować i podać nr pokoju. mimo, że masz all, drugi raz na stołówkę na ten sam posiłek nie wejdziesz. Rezydent - porażka informuje ,że na wyjazd na wycieczkę można zamówić lunch pakiet. Niestety w recepcji hotelu powiedzieli, że nie przygotowują takich pakietów. Z tego co się orjentuje to : Każdy, kto wykupił pobyt w danym hotelu, ma prawo do skorzystania z lunch pakietu w sytuacji, gdy wyjeżdża na wycieczkę lub transfer bardzo wcześnie rano, zanim zacznie się godzina śniadania w hotelu bez względu na to czy jedzie z własnym czy z lokalnym biurem. Jednakże rezydent Karina stwierdziła, że każdy musi się we własnym zakresie zaopatrzyć w jedzenie. Ją to nie interesuje. Transfer z lotniska do hotelu i odwrotnie oraz każdy wyjazd na wycieczke. 30 osób jedzie autokarem i jedziemy 40 km w jedną stone po 1 osobe z innego hotelu, tracimy średnio godzinę na każdym przejeżdzie. Czy nikt włacznie z rezydentem nie mysli, żeby ta jedna osobę przetransportować do autostrady, żeby nie tracić w sumie co najmnie 2 godziny na kżdym wyjeździe. To tylko niektóre uwagi na temat pracy rezydenta.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Pobyt w hotelu

    Marzena, Przybroda 29.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Po objazdówce po Portugalii zdecydowaliśmy się na pobyt tygodniowy w hotelu Dużym Plusem tego hotelu to wyżywienie które było bardzo dobre i bliskość do plaży Duży minus to płatne leżaki na plaży W hotelu dużo Hiszpanów małymi dziećmi ( byliśmy we wrześniu) Pokój standart ok ale widok na ulicę - duży hałas

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    generalnie średnio - zachwytu nie ma

    Grzegorz, Warszawa 21.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Hotel faktycznie ładnie położony, a zdjęcie basenu oddaje urok tego miejsca ale trzeba wspomnieć o tym czego nie ma w opisie ani na zdjęciach. pokoje, nasze były raczej odświeżone ale dość niechlujnie, widać to od razu, szczególnie łazienka. Zaprawki po wykwitach wilgoci lub innych naprawach zrobione niechlujnie, nawet nikt się nie starał aby to ukryć, nawet tego nie pomalował. Wanna widać że trochę już przeżyła, podobnie jak deska klozetowa ;( Pokoje na pierwszy rzut oka czyste.. ale jak się przypatrzeć... pościel i ręczniki ok. Serwis sprzątający zagląda codziennie aby zabrać śmieci.. wodę (2 butelki na 2 dorosłę osoby) były na start a potem trzeba było się przypomnieć. Klimatyzacja głośna i (to była połowa maja) jakoś nie chciała chłodzić. podobnie głośna lodówka.. ale okazało że się że była ustawiona na max.. po wyregulowaniu pracowała znacznie ciszej i rzadziej się załączała. Jeśli nie używacie proponuję wyłączyć. Atrakcje dla dzieci.. chyba super bo maluchy miały cały czas co robić, choć animacje po hiszpańsku i angielsku były tylko. posiłki... trochę bida... raczej monotonnie, śniadania pod Brytyjczyków i Hiszpanów głównie... dobre sery i wędlina długo dojrzewająca. Warzywa średnie (to jeszcze nie pora na pomidory) ale bar sałatkowy jakoś udało się ogarnąć. Super pomarańcze, słodkie i soczyste. Do tego melon lub arbuz.. no i banan. Reszta z puszki ;( Pracownicy hotelu uczynni. jak dla mnie poprawa kuchni (większa różnorodność) choć był grill ale czy to steki czy jagnięcina były twarde i nie dało się ich pokroić ;( a szkoda .. z grilla tylko kurczak był ok bo miękki. były jakieś owoce morza - ale to nie moja bajka więc się nie wypowiem. Głodnym człowiek nie chodził ale szału tez nie było. basen.. woda nie podgrzewana więc dosłownie 3 osoby w basenie + dzieci ;) a szkoda bo gdyby woda miała ze 4-5 więcej można by spokojnie z niego korzystać codziennie. do plaży blisko.. plaża szeroka w weekend mocno oblegana nawet przed sezonem. Pani Rezydent super ;) miło konkretnie i uczynnie ;) czy bym przyjechał tu drugi raz.. nie

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem