Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel , czysty jedzenie smaczne , jesłi ktoś jedzie z dziećmi super baseny .Jesłi chodzi o plaze piasek ale plaża nad rzeką na plaże nad ocean trzeba dopłynąć promem ale jak to zrobimy prawie pusta , Przystanek autobusowy pod samym hotelem w 2 godziny dojedziemy do Sevili . Miejscowosc dokoła malutkie urokliwe . Ps. Jesłi ktoś chce jechać bez dzieći strasznie głośno nawet w restauracji - to największy minus
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Świetne wakacje w Andaluzji w sierpniu.Za rok na pewno tu wrócimy tylko dla odmiany zmienimy hotel.polecam
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony w pięknym i ciekawym miejscu u ujścia rzeki do oceanu , podczas odpływu mieliśmy okazję przespacerować się korytem rzeki niestety widoki . Lecieliśmy do Faro więc mieliśmy możliwość poznać dwa kraje . Hotel leży w Andaluzji której stolicą jest Sewilla .
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty, pokoje sprzątane codziennie. Obsługa miła i pomocna, ale bardzo słabo mówiąca w j ang. W hotelu obowiązują 3 rodzaje pobytu: HB, All inclusive Premium I All inclusive Imperial. Przy zameldowaniu dostaje się karty, które należy pokazywać do zeskanowania każdorazowo przy wejściu do restauracji lub zamawianiu drinków, napoi itp. Jest z tym sporo zamieszania, bo np chipsy Lays solone są w pakiecie All inclusive, ale parykowe juz nie. Podobnie jest z lodami dla dzieci lub niektórymi drinkami. W efekcie przez pierwsze dni pobytu trzeba uważać na to co się zamawia, bo obsługa słabo mówiąca w j ang nie zawsze potrafi wytłumaczyć co mieści się w danym pakiecie All inclusive. A wystarczyłoby, aby goście hotelowi otrzymywali np opaski na rękę w kolorze odpowiadającym danemu pakietowi.