Opinie o Playacartaya Aquapark & Spa

5.0/6 (238 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.0/6
238 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.7
Pokój
5.1
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Opinia

    Obiekt blisko plaży, ale mało urokliwej. Minus to mały wybór jedzenia, a także jego powtarzalność. Atrakcje dla dzieci.

    Paulina, Stanisławów Pierwszy - 04.09.2022

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Jacek

    Ładna lokalizacja, ładna plaża z ujściem rzeki lub oceanem :) W hotelu głośno za sprawą dużej ilości dzieci.

    Jacek, Ełk - 06.10.2022

    3/7 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Wyjazd lipiec 2023

    Pierwsze wrażenie takie sobie. Hotel raczej stary, zapachy z kanalizacji, jedzenie też takie sobie. Fajny basen i umiejscowienie. Hiszpanie zaprosili nas na barbeque gdzie podawali odgrzane kiełbaski i mięso ze śniadania (słabe). Co do rezydentki , bardzo fajna osoba, pomocna, dużo opowiada ciekawych rzeczy o Hiszpanii. Wycieczki Rainbow też super, szczególnie Sewilla. Ogólnie polecam choć zawiodłam się na posiłkach.

    Anna, --- - 18.08.2023  | Termin pobytu: lipiec 2023

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Opinia

    Spędziliśmy tu 1 tydzień w sierpniu, Z pozytywów pokoje były czyste. Lokalizacja blisko szerokiej plaży, w hotelu jest aquapark. Dużo atrakcji dla dzieci. Fun w aquaparku. Jednak porównując inne 4 gwiazdkowe hotele, hotel ten oceniam raczej na 3+. Głównym problemem wg mnie jest jakość wyżywienia, która nie spełniła naszych oczekiwań. Dosyć ograniczony wybór, często nieapetycznie wg nas serwowane, po prostu byle jakie posiłki . Obsługa nie mówi po angielsku. . Dodatkowo obowiązujący tam system kart na posiłki wprowadza duże zamieszanie. Wycieczki do Sevilli oraz na Giblartar były dobrze zorganizowane przez Rainbow. Generalnie obsługę Rainbow oceniam bardzo wysoko,

    Joanna, --- - 22.08.2022

    9/11 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem