Opinie o Playacartaya Aquapark & Spa

5.0/6 (237 opinii)

Kategoria lokalna 4.5

5.0/6
237 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.7
Pokój
5.1
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Średnio udany pobyt

    Byliśmy w tym hotelu w połowie lipca. Woda w basenach i na zjeżdżalniach zimna. Pytaliśmy obsługę, podobno w drugiej połowie sierpnia jest ciepła🙂.Wszyscy tłoczyli się do podgrzewanego jacuzzi. Po wyjściu z wody zimno, bo wieje od oceanu. Nie jest to dobre miejsce na wczasy "basenowe". Otoczenie hotelu, plaża b. ładna, dużo zieleni, ogród hotelowy też bardzo ładny. W hotelu obowiązuje dziwny system odnośnie leżaków, np. kiedy byliśmy w wodzie nasze ręczniki i część rzeczy zostały zabrane na recepcję, zostawiono naszą torbę i kartkę, że w czasie 1 h nas nie było, wobec czego zwolniono nasze leżaki. Mokrzy odzyskiwaliśmy nasze rzeczy. Zawsze trzeba podawać kartę pokoju, niezależnie od tego, że klienci mają opaski all inclusive. Jest to uciążliwe dla obsługi i klientów. Np. przy posiłkach na wstępnie podajemy kartę, później kelnerzy przyjmują przy stolikach zamówienia od klientów na napoje i trzeba im dać kartę. Często przynoszą napoje i nie oddają karty, bo ona czeka w kolejce do nabicia na kasę, trzeba się upominać, czekać na kartę. W dniu wyjazdu po zdaniu pokoju otrzymaliśmy voucher na obiad, ale nie mogliśmy już korzystać z napojów w barach czekając na odbiór z hotelu. Jest to głupia oszczędność, a robi złe wrażenie. Jedzenie było w miarę ok, mięso z grilla np. filety kurczaka prawie zawsze półsurowe. Oczywiście zawsze są warzywa, owoce, czasem owoce morza. Dobrej jakości napoje. Po tym jak członkowie mojej rodziny jako tako wyzdrowieli po zachorowaniu po kąpielach, wynajęliśmy samochód i pojechaliśmy do Sewilli. Sewilla piękna, jedyny minus to temperatura 42 st. Wieczorem w hotelu głównie odbywa się mini disco dla dzieci (w zamkniętym pomieszczeniu), dla dorosłych w zasadzie nic nie ma. Pozytywnie oceniamy organizację i opiekę ze strony biura Rainbow Tours.

    KATARZYNA BIALYSTOK - 01.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Średnio

    Hotel położony blisko plaży,w zacisznym miejscu,idealny dla rodzin, które chcą odpocząć od zgiełku. Niestety do najbliższego sklepu jest jakieś 4-5 km. Woda w basenach zimna,jedynie jacuzzi ratowało sytuację,ale przez to że było jedynym źródłem ciepłej wody,cały czas było zatłoczone. Hotel czysty niestety wymagający remontu,jedzenie monotonne,do wszystkiego potrzebna karta,mimo opasek all...średnio bym polecał ten hotel

    ARTUR, Stopnica - 13.07.2022

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Tak sobie

    Pokoje czyste, codziennie sprzątane. Jedzenie dość monotonne, zawsze wybierzesz coś dla siebie, ale bez rewelacji. Hiszpańska obsługa bardzo przyjazna, ale słabo znają angielski. Nauczyłyśmy się wielu zwrotów w ich języku. :) Aquapark w porządku, leżaki zajęte od samego rana, ale dwa razy zdarzyło się, że obsługa zostawiła kartki i po godzinie zebrała rzeczy ludziom, którzy zajmują leżak, ale na nim nie przebywają. To duży plus. Ogólnie hotel nastawiony na Hiszpanów, którzy dominują. Animacje i wieczorne pokazy bardzo słabe, nikt nie dbał o to, by Polacy też brali w nich udział. Rezydentkę prosiłam tylko o jedną rzecz i "nie da się" - słabo zaangażowana, nastwaiona na sprzedaż wycieczek. Animatorki też jakieś bez ikry. Ogólnie wyjazd udany, ale nie czułam się zaopiekowana przez Rainbow, właściwie wszystko załatwiałam sama. O - nawet dzień przed wyjazdem - dzwoniłam do biura, czy coś. się zmieniło. Poinformowano mnie, że nie. Gdy przyjechałyśmy, okazało się, że w autokarach niezbędne są maseczki. Nie miałyśmy na wierzchu (w samolocie nie trzeba), wskazano nam tylko automat. Już naprawdę mogło biuro zaopatrzyć animatorki, by te maseczki przekazały podróżnym. Niby drobiazg - ale leć 200.metrów z walizkami i szukaj automatu...

    Magdalena - 17.09.2022

    7/11 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Opinia

    Obiekt blisko plaży, ale mało urokliwej. Minus to mały wybór jedzenia, a także jego powtarzalność. Atrakcje dla dzieci.

    Paulina, Stanisławów Pierwszy - 04.09.2022

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem