5.1/6 (289 opinii)
0.5/6
Opinie jakie czytałam przed wyjazdem sa dość stare. To co obecnie serwuje Rainbow na objeździe Gambia i Senegal to dla osób które uwielbiają survival. Opis w ofercie odbiega od rzeczywistości. Nie dość, że biuro na ponad miesiąc przed wyjazdem zmieniło miejsce wylotu, co wydłużyło moją podróż, którą rozpoczęłam o 6 rano, a zakończyłam o północy ( pociągi plus samolot), to wbrew programowi zmieniono plan objazdu, co spowodowało, że po kilku godzinach snu, ruszyliśmy w objazd, 12 godzin jazdy, bez zwiedzania, z postojem tylko na potrzeby fizjologiczne, małym ciasnym busikiem, z walizkami na dachu. Hotel do którego trafiliśmy w Sylwestra , poza nami nikogo nie było, to zapyziałe siedlisko, pokój wyglądał jak cela więzienna, metalowe łożka z jakąś wiszącą brudną siatka z dziurami udającą moskitiere, , jeden mały stół, jedno krzesło, a lazienka była ciągiem dalszym pokoju ,za brudną kotarą z płotna , brakowało deski na muszli klozetowej, ogólnie brud lepiący sie do kafelek, a na dodatek wszystkiego oprócz prześcieradła na łóżku i poszwy na poduszkę, nie było żadnej czystej pościeli do przykrycia, jedynie jakaś szmata koc szorstki, to ja mam lepszy na wycieranie obuwie. To był pierwszy dziień, następne nie były lepsze. Hotele brudne, nie rzadko bez ciepłej wody, W Saint Luis hotel trochę lepszy, za to mój nie miał okna na świat dzienny, a na korytarz hotelowy i co chwile przechodzili goście, okno pół metra od podłogi, z jaką cieńką zasłonką. Hotele na objeździe w żadnym razie nie odpowiadaja *** jak wskazuje w ofercie Rainbow, Hostele w Europie na lepszym poziomie. Nie pierwszy raz jestem w Afryce, czy w innych biednych krajach jak np. Kuba, ale takiego czegoś w żadnym razie nie spodziewałam się. Chyba Rainbow nie wie o faktycznie funduje mu gambijski kontrahent. Śniadania w wielu hotelach to była bułka paryska, wydzielane masło, ser do smarowania, a o jajko trzeba było sie upominać. W wyniku zmiany planu objazdu, jeszcze jeden dzień zamiast zwiedzania mieliśmy 10 godzin jazdy w busie. O tym trzeba uprzedzić klientów skladając ofertę klientowi. Ogólnie w hotelach brud i robactwo. Fuj !!!