Opinie o Rajskie wakacje, Casuarina Resort & Spa

5.3/6 (121 opinii)

5.3/6
121 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Intensywność programu
4.2
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
5.2
Plaża
4.9
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.1
Program wycieczki
5.1
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.5
Transport
5.2
Wyżywienie
4.9
Zakwaterowanie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    Monika

    Bardzo fajnie zorganizowany wyjazd. Nieuciążliwy. Pozwalający zobaczyć wszystkie ciekawe zakątki wyspy.

    MONIKA, ŁOMZA - 01.03.2020

    19/26 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Miła wycieczka po przepięknej zielonej wyspie

    Świetny wyjazd, dobrze zorganizowany, piękna zielona wyspa a program wycieczki zapewnia zobaczenie wielu wspaniałych miejsc

    Hania - 22.01.2017  | Termin pobytu: styczeń 2017

    20/23 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    polecamy

    fajny program,nie męczący dużo do zobaczenia można wzbogacić o hiking, bo jest gdzie, ale rozumiem że nie wszyscy mogą dać radę pani Ola rezydent, fantastyczna wypoczynek w casuarina świetny,polecamy

    Konrad, --- - 25.02.2024  | Termin pobytu: luty 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Tydzień w raju

    Hotel położony w ładnym ogrodzie, pokoje przestronne, z wbudowanymi szafami, więc jest gdzie pochować wszystkie rzeczy. Codziennie sprzątane. W pokoju jest czajnik, jednak o herbatę należy upomnieć się w barze. Podobnie rzecz się ma z barkiem, który nie jest codziennie automatycznie uzupełniany, trzeba za każdym razem upomnieć się w barze to przyniosą (na dzień przysługuje 1,5 l wody, mała butelka coli i sprite'a). Jedzenie dobre, ale szału nie ma, na kolację wybór 2-3 dań, zawsze jest coś rybnego, ale nigdy nie było owoców morza. Brakuje warzyw, dostępna tylko sałata i kapusta, nie ma pomidorów, papryki czy ogórka. Na Mauritiusie obowiązują wszędzie maseczki, na dworzu też, nawet jak się jedzie samemu w samochodzie. Testy antygenowe okazały się płatne, ale Rainbow za nie zwrócił (1.000 rupii za 2 osoby w tym hotelu). Bardzo polecam lot nad podwodnym wodospadem koło Le Morne (Lagoon Flight, koniecznie wcześniej zarezerwować!). My wyspę zwiedzaliśmy na własną rękę samochodem, jedynie do Port Louis pojechaliśmy autobusem (31 rupii w jedną stronę). Fajne zakupy można zrobić w markecie Super U w Grand Baie, duży wybór rumów, herbaty i są też pamiątki. Wanilia przereklamowana, to towar tylko dla turystów i dosyć drogi. Za to fajne są herbaty Bois Cheri, w zależności od rodzaju w markecie 120-180 rupii pudełko 25 szt. Minus, że po przylocie (ok 11-12 w hotelu) all inclusive zaczyna się dopiero od ciastek o 15 (słaby wybór, brak kanapek), a kończy lunchem w dniu wylotu (wyjazd ok 19 z hotelu). Plaża hotelowa przyjemna (w hotelu obok Coral Azur nie ma plaży), można wypożyczać sprzęt wodny, na plaży można też umówić się na pływanie z żółwiami (ok 1500 rupii za 2 osoby). Nie trzeba zabierać ręczników, hotelowe plażowe są bardzo przyzwoite. Miejsca na plaży były zawsze dostępne. Mniejszy basen w hotelu był w remoncie. W większości miejsc można płacić kartą, przeliczeniowo wychodzi bardzo przyzwoicie.

    Maria - 02.12.2021

    26/26 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem