5.0/6
Hotel położony w ładnym ogrodzie, pokoje przestronne, z wbudowanymi szafami, więc jest gdzie pochować wszystkie rzeczy. Codziennie sprzątane. W pokoju jest czajnik, jednak o herbatę należy upomnieć się w barze. Podobnie rzecz się ma z barkiem, który nie jest codziennie automatycznie uzupełniany, trzeba za każdym razem upomnieć się w barze to przyniosą (na dzień przysługuje 1,5 l wody, mała butelka coli i sprite'a). Jedzenie dobre, ale szału nie ma, na kolację wybór 2-3 dań, zawsze jest coś rybnego, ale nigdy nie było owoców morza. Brakuje warzyw, dostępna tylko sałata i kapusta, nie ma pomidorów, papryki czy ogórka. Na Mauritiusie obowiązują wszędzie maseczki, na dworzu też, nawet jak się jedzie samemu w samochodzie. Testy antygenowe okazały się płatne, ale Rainbow za nie zwrócił (1.000 rupii za 2 osoby w tym hotelu). Bardzo polecam lot nad podwodnym wodospadem koło Le Morne (Lagoon Flight, koniecznie wcześniej zarezerwować!). My wyspę zwiedzaliśmy na własną rękę samochodem, jedynie do Port Louis pojechaliśmy autobusem (31 rupii w jedną stronę). Fajne zakupy można zrobić w markecie Super U w Grand Baie, duży wybór rumów, herbaty i są też pamiątki. Wanilia przereklamowana, to towar tylko dla turystów i dosyć drogi. Za to fajne są herbaty Bois Cheri, w zależności od rodzaju w markecie 120-180 rupii pudełko 25 szt. Minus, że po przylocie (ok 11-12 w hotelu) all inclusive zaczyna się dopiero od ciastek o 15 (słaby wybór, brak kanapek), a kończy lunchem w dniu wylotu (wyjazd ok 19 z hotelu). Plaża hotelowa przyjemna (w hotelu obok Coral Azur nie ma plaży), można wypożyczać sprzęt wodny, na plaży można też umówić się na pływanie z żółwiami (ok 1500 rupii za 2 osoby). Nie trzeba zabierać ręczników, hotelowe plażowe są bardzo przyzwoite. Miejsca na plaży były zawsze dostępne. Mniejszy basen w hotelu był w remoncie. W większości miejsc można płacić kartą, przeliczeniowo wychodzi bardzo przyzwoicie.
Maria - 02.12.2021
29/29 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Ładna wyspa. Bez szału, ale przyjemne wycieczki. All inclusive w hotelu Jalsa ok. Uważam, że 250 euro opłat miejscowych za cztery niewielkie wycieczki to co najmniej dwa razy za dużo. Absolutnie brak uzasadnienia. Przewodniczka kompetentna i sympatyczna. Niepotrzebnie traciliśmy dwie godziny dziennie na dojazdy do punktu zbiórki . Coś by w tym można poprawić.
Witold, Warszawa - 29.12.2023 | Termin pobytu: grudzień 2023
9/9 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Po mało zachęcającym locie dotarliśmy na Mauritius. Tutaj już wszystko odbyło się zgodnie z planem. Pobyt na objeździe w hotelu Le Meridien udany. Nie narzekalismy na widok z okna, widzieliśmy przede wszystkim zieleń, a nie mur. Po wyjściu z hotelu widok na szeroką plażę i ocean. Program wycieczek (cztery dni) został zrealizowany. Pilot pan Robert, pod każdym względem profesjonalny. Jak dotąd chyba najlepszy z " naszych" pilotów. Cały objazd nie jest męczący, po powrocie do hotelu można korzystać jeszcze z kąpieli.
MARIA HANNA, BYDGOSZCZ - 17.04.2017 | Termin pobytu: luty 2017
121/129 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Zobaczyliśmy chyba wszystko co oferuje ta przepiękna wyspa. Zgrana grupa dopełniła przekrojowy program. Może warto poprzesuwać niektóre punkty aby wrażenia - szczególnie krajobrazowe, były jeszcze piękniejsze.
Beata, Katowice - 23.12.2015
53/54 uznało opinię za pomocną