Opinie klientów o Rajskie wakacje

5.0 /6
17 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.1
Intensywność programu
4.2
Obsługa hotelowa
5.1
Pilot
5.2
Plaża
5.6
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.4
Program wycieczki
5.2
Rezydent
4.1
Sport i rozrywka
3.9
Transport
5.2
Wyżywienie
5.0
Zakwaterowanie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Artur, Radom 18.10.2022

Fajny pobyt, z małym ale

Plaża bardzo ładna, jedzonko oki (chociaż za dużo curry), drinki średniej jakości, wi-fi dramatyczne, położenie perfecto, obsługa na 4, czystość na 4.

4.0/6

Jacek, Jaworzno 28.10.2022
Termin pobytu: październik 2022

Wspaniałe wakacje z łyżką dziegciu

Wypoczynek oceniam bardzo dobrze. Mauritius jest piękną wyspą, mającą wiele do zaoferowania. Piękne plaże, cudowne kolory wody, Mieszkańcy potrafią pokazać wszystkie walory wyspy. Jest wiele miejsc do zobaczenia np. plantacje trzciny, herbaty i wanilii, muzeum cukru, ogród botaniczny, mini safari, park narodowy i wiele atrakcji wodnych. Z tego powodu żałujemy, że nie zdecydowaliśmy się na wycieczkę objazdową. Wschód wyspy jest bardziej wietrzny niż zachód i daje się to odczuć zwłaszcza na plaży. Łyżką dziegciu był pobyt w hotelu. Być może mieliśmy pecha, gdyż pokój a zwłaszcza łazienka była mocno zniszczona. Z kanalizacji wydobywał się czasami nieprzyjemny zapach. Ręczniki plażowe wyglądały jak stare, sprane ścierki do podłogi. Jedzenie było smaczne, zwłaszcza grillowane ryby ale monotonne, mały wybór owoców, świeżych soków , brak nabiału bez laktozy. Trzeciego dnia uległem zatruciu pokarmowemu. Obsługa hotelowa, sprzątanie pokoju na wysokim poziomie. Plusem jest aquapark, ale to głównie atrakcja dla dzieci. Ogólnie hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki w moim odczuciu.

3.5/6

Ewa 08.12.2021

Hotel Intercontinental i objazd

Pobyt koniec listopada 2021. Program wycieczki średni. Wyspa ma inne miejsca do pokazania . Pani pilot rezydent Aleksandra bardzo niski poziom wiedzy. Mało pomocna . Mało informacji . Jeździmy z biurem od lat . W 2021 roku był to nasz 3 wyjazd . Na szczęście po raz pierwszy trafiliśmy na taką pilotkę . Hotel świetny. Miła obsługa. Czysto.

3.5/6

Mateusz Patryk, --- 20.09.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Honeymoon ze złymi informacjami :)

Chcieliśmy mieć podróż poślubną idealną dlatego długo szukaliśmy destynacji i budżet mieliśmy raczej spory. W pełni uwierzyliśmy Pani z Rainbow Arkadia Warszawa (która najlepiej orientuje się w oferowanych przez Biuro wycieczkach), że Mauritius będzie najlepszą opcją w tym terminie (02.09.-18.09.) z gwarancją pogody (przez to zresztą odrzuciliśmy Malediwy bo to sezon deszczowy). Jakże byliśmy zaskoczeni kiedy na miejscu bywały dni zimniejsze niż aktualnie w Polsce i deszczowe.. Pani rezydent Ola na miejscu zdradziła nam, że to nie jest to wysoki sezon i woda w oceanie nie będzie tak ciepła jak w przypadku miesięcy listopad - luty. Czy poczuliśmy się oszukani? Poniekąd tak, bo śmiało mogliśmy wybrać coś innego, zwłaszcza, że nic nas nie ograniczało. Na szczęście byliśmy bardzo zadowoleni z hotelu (Maritim Resort SPA - bardzo polecamy) i poznaliśmy świetnych ludzi z wycieczki. Ponadto sam Mauritius jest bogaty przyrodniczo i po prostu piękny. Same wycieczki natomiast były mało spektakularne i Pani Rezydent doradziła nam nienajlepszy katamaran po stronie zachodniej - powieliliśmy atrakcje widziane wcześniej, mogliśmy wybrać północny, bo od poznanych ludzi słyszeliśmy lepsze opinie. Same katamarany lepiej samemu zorganizować - taniej i lepsza jakość. Transfery i punktualność - bez zarzutu!:) Lot - tutaj mamy zastrzeżenia. Chcieliśmy zrobić upgrade lotu i wydzwaniałam do trzech różnych osób z Rainbow aby na koniec się dowiedzieć, że jest to niemozliwe. Było możliwe jak dowiedzieliśmy się od innych uczestników wycieczki, którzy trafili na bardziej kooperatywnych pracowników Rainbow (chyba z Poznania), którzy nawet dla nich zrobili check-in aby mogli siedziec obok siebie. Było to szczególnie istotne, gdy w grę wchodziła 15h podróż. Gdy o to samo poprosiliśmy na wylocie z Mauritiusa, Pani z Warszawy Arkadia dwukrotnie nam odmówiła i poleciła aby zrobić to samemu - tyle, że przy grupowej rezerwacji jest to niemożliwe z telefonu lub aplikacji Emirates. Na szczęście pracownicy hotelu Maritim udostępnili nam komputer, aby to zrobić.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem