5.4/6 (75 opinii)
5.0/6
Panie w biurze w Galenie cudowne pomocne i miłe. Na statku rewelacja!! program bardzo fajny, ale powrót to horror. Pani pilotka zapowiada, że wc w autokarze dostępne awaryjnie!! kierowca dodaje, jest zamknięte, bo przepełnione, w autobusie oburzenie, ja się odzywam że mamy WC zapewnione w umowie. Arogancki kierowca bezczelnie do mnie to niech pan mi powiedzie gdzie mam opróżnić. Ja, to nie moja rola, ale jak pan nie umie to wystarczy wygooglować na pewno w Kilonii była stacja z taką usługą. Pilotka zamiast próbować załagodzić sytuacje mówi, będziemy się zatrzymywać i to państwu wystarczy, w autobusie słychać pomrukiwanie i słowa , nigdy więcej Rainbow . Ale jedziemy dalej, na przedmieściach Torzym na światłach nagle kierowca wstaje z za kierownicy i siada następny. A ten pierwszy idzie do wc!!!!!! Już na parkingu pod restauracją wychodzi Ja - to dla szanownego kierowcy wc jest, a dla klientów NIE. Kierowca naskakuje na mnie, mówiłem, że jest dostępna a pan słyszy co chce, cóż super grzeczność. Może i coś mówił po naszych interwencjach, ale nie było słychać w gwarze rozmów, pilotka mówiła przez mikrofon on nie. Mógł taktycznie poczekać do postoju bo to było kilka minut. W Poznaniu wysiada pani pilot i mówi proszę podziękować kierowcom , w autobusie pojedyncze oklaski i szemranie oszukali, okłamali, nigdy więcej Raibow. Ja- za co mamy dziękować za to ,że okłamali i nie chcieli wpuścić do wc? Pani - tu jest na parkingu radiowóz, mam wezwać policję??? Ja- proszę, a może to ja zadzwonię na 112 że jestem tu oszukiwany a teraz jeszcze zastraszany!! Pani- to ja wysiadam Państwo teraz będą wykonywać polecenia kierowców, szkoda że nie rozkazy!! nie umiała powiedzieć coś normalnie np. dalej zaopiekują się Państwem kierowcy!!! Po czym wyszła z auta i szybko się oddaliła!! Dalej już bez przygód, Jestem bardzo rozżalony i żona również . Zapłaciliśmy niezłe pieniądze, do spotkania z tym kierowcą i pilotką było rewelacyjnie, ale przy powrocie pani zepsuła dobre wrażenie i mocno zestresowała. Dzisiaj niedziela a my z żoną ciągle zamiast wspominać miłą wspaniałą wycieczka jesteśmy dalej w stresie!! Ci lidzie psują Wam markę firmy!! Sam przez kilkadziesiąt lat prowadziłem zespoły ludzi w tym przez 8 lat duży wydział transportu i wiem że niektórzy ludzie nie nadają się do pracy z ludźmi. Takich nigdy nie wsadzałem na autobusy bo robili kłopoty a ja odbierałem skargi ludzi. Tacy jeździli ciężarówkami i dostawczakami a Pani która przyjmowała zamówienia ciągle miała problemy z klientem przesunąłem do księgowości, może Państwo to przemyślicie i wdrożycie podobne rozwiązania, bo ci ludzie niszczą Wam dobrą opinię. Dziękuję wspaniałym Paniom z Galeny w Jaworznie ,bez nich bym nie pojechał na tą wycieczkę, dziękuję wspaniałej Pani Kasi na statku jednocześnie wnoszę skargę na zachowanie Waszych pracowników w autokarze. Byłem już z Waszym biurem w Meksyku na Bałkanach i inne i było zawsze OK, ale teraz przerażające co nas spotkało!! Liczę na jakieś wytłumaczenie!! przeprosiny czy może jakąś rekompensatę za utracone nerwy zamiast relaksu!! Może ja też będę musiał rzec nigdy więcej Ranbow, a szkoda bo kilka lat było dobrze - zobaczymy jaka będzie Państwa reakcja. Z poważaniem Anna i Aleksander Marian Odrzywolski.
5.0/6
Brak Polskiego akcentu na pokladzie.Poza tym pieknie.Pani Kasia przewodniczka super przygotowana.Widoki zaje. Obsługa super.W ciagu rejsu dziennego nie mozna sie nudzic.Wieczory w barach w teatrze zawodowe.
5.0/6
Statek Costa Diadema. Wycieczka 12-20.07.2024. Pogoda dopisała. Całodzienne animacje na statku zadowolą nawet najbardziej wybrednych pasażerów. Wycieczka może nie jest najtańsza, ale widoki które otrzymujemy w zamian są warte każdej wydanej złotówki. Warto wykupić wycieczki dodatkowe na których za pośrednictwem naszej pilotki Agnieszki, dowiedzieliśmy się sporo ciekawych historii związanych z odwiedzanymi miejscami. Załoga uśmiechnięta i pomocna, a wieczorne muzykowanie na żywo - petarda :)
5.0/6
Super wycieczka. Wspaniałe widoki. Super jedzenie i obsługa na statku. Jedyny minus to brak na statku informacji w języku polskim mimo licznej grupy turystów z polski. Informacje dotyczące planu każdego dnia, mogłyby być dostarczane do kabin także w języku polskim, a były tylko w językach krajów starej Unii.