Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel z pewnością nie 4*, najwyżej 3 *. Pokoje kiepskie, brak wyposażenia które miało być. Drinki słabe, za lepsze trzeba dodatkowo płacić, tak samo z kawa. Jedzenie mocno przeciętne. Obsługa bardzo miła.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jeśli oczekujesz standardu 4 gwiazdek wez droższy pokój.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel i położenie hotelu super, dużo basenów, zieleń, otoczenie zadbane. W łazience zarwany brodzik, trzeba było uważać przy kąpieli , w pokoju czysto, ręczniki wymieniane. Jedzenie to najsłabszy punk, nie doprawione, mały wybór, powtarzalne, głodni nie chodzilismy bo trzeba było coś zjeść ale...Drinki i piwo dobre.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznę od biura Rainbow.... Zastanawiam się po co płacimy Rezydentowi za przysłowiową opiekę... Przyjeżdżając na lotnisko i udając się do hotelu rezydent powinien z nami być podczas zakwaterowania, nie każdy porozumiewa się w języku angielskim,... Koszmar.... Hotel ogólnie godny polecenia, aczkolwiek pokoje koszmarne, ciasno, Prlowskie, płytki odchodziły, za prysznic woda się wylewała i zalewała łazienkę...dla dzieci aquapark, duży atut hotelu, smaczne jedzenie i miły personel..
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ok jednak dla Polaków przygotowane pokoje najgorszej jakości. Miał być pokój z internetem - internet tylko na balkonie w pokoju brak. Brak szafy na ubrania , przez cały pobyt walizki były na podłodze bo nie było gdzie położyć ubrań. Jednego dnia nie było wody przez jakiś czas. Podobno tylko w części w której my spaliśmy często się to zdarzało. Także poziom jakości do ceny uważam nieadekwatny. Oczywiście były ładne, normalne pokoje ale te otrzymywali Brytyjczycy czy Niemcy. Byłam na wakacjach i z Itaka i z TUI i w Rainbow przyznam szczerze kontakt z klientem bardzo słaby. O wszystko musiałam się sama pytać, nawet o umowę. Dziwne. Bardziej klientowi zależało na kontakcie niż Rainbow. Złożyłam reklamację również brak odpowiedzi co się z tą reklamacją dzieje. Przykro to pisać ale raczej jest to pierwszy i ostatni wyjazd z Rainbow.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Z plusów: ładne, ciepłe morze, fajna plaża, dobra animacja. Hotel jest blisko miasta Rodos. Przy hotelu najtańsza i najlepsza w okolicy wypożyczalnia samochodów. Z minusów: brud i syf, naczynia myją się byle jak; hotel pełny, ludzi za dużo, często brak leżaków, te które są rozwalone, nie wystarczało naczyń; słabe jedzenie (w dodatku nie zawsze świeże). Oprócz tego były problemy z wylotem. Samolot nie mógł wystartować przez usterkę, spędziliśmy cały dzień w samolocie, ale w końcu lot przenieśli.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hej, postaram się po krótce opisać pobyt ..na miejscu byliśmy jakoś koło 13:30 czasu Greckiego .Po zameldowaniu udaliśmy się do pokoju .My akurat mieliśmy wykupiony w pobyt w części Garden -anex. Niestety na samym wejściu czuć wilgoć w pokoju ,a wszystko spowodowane brakiem wentylacji jak i okna w łazience ..w pokoju mieliśmy towarzyszy mrówki ,które towarzyszyły Nam cały pobyt mimo iż incydent zgłosiłam na drugi dzień rezydentowi . W kolejnych dniach przy uruchomieniu klimatyzacji wypadł Nam z niej karaluch .Pokoje "sprzątane " codziennie tak po Grecki :)ręczniki również wymieniane codzienne .. Woda donoszona 1.5 dziennie , niestety jednego dnia o Nas zapomnieli .Kawa ,herbata na przyjazd była , później musiałam upominać się 3 razy ,aż w końcu przestałam .W części garden były śniadania , smaczne ale dużo mniejszy wybór niż w głównej restauracji . Zimne przekąski jak i również napoje miedzy 10-17 ,później trzeba udać się do głównego budynku .Tam za to w porze posiłków kolejki ....jak za dawnych czasów :) Podsumowując moim zdaniem błędem jest pisanie ,że hotel ma 4* , główna część owszem ,ale nie cześć garden ... tam ledwo 3 * .Biuro Rainbow powinno poprawić opis oferty , bo wprowadza w błąd .. wiele osób z pokojów anex było bardzo nie zadowolonych .Jedzenie smaczne , duży wybór ,plaża kamienista ..Jeszcze jedno o 7 "Janusze" zajmowali leżaki , mimo iż przez cały dzień nikt się na nich nie położył ..Jeśli miałabym kolejny raz ,być w tym hotelu , to wybrałabym pokój w części głównej mimo dopłaty ...
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel duży. Zbyt mała liczba restauracji w stosunku do ilości gości (kolejki do restauracji, brak wolnych stolików). Jedzenie monotonne. Połowa naszej grupy zatruła się czymś. W pokojach czuć zapach stęchlizny, niezbyt czyste. W shower room spotkaliśmy karalucha.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel swoje lata świetności ma dawno za sobą. Pokój (rodzinny superior ) składa się z dwóch pomieszczeń, z których tylko w 1 była klimatyzacja - w drugim temperatura była nieznośna i utrudniała spanie. Materac ma dodatkową funkcję masażu sprężynami wbijającymi się w plecy. Winda w hotelu się notorycznie zacinała i nie dawała gwarancji, że na danym piętrze otworzą się drzwi. Ogólną ocenę hotelu ratują obsługa restauracji/barów oraz animatorzy (Spagetti Team)
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznijmy od all inclusive za które zapłaciliśmy a nie istniało , trzeba było płacić za takie rzeczy jak sok , mrożona kawa , popcorn , drinki , które w innych hotelach nawet tańszych są w all inclusive tu wymagały płacenia . Kolejno następne oszustwo to Aqua Park , który praktycznie nie istnieje - cały ten pseudo aqua park to tak naprawdę 5 zjeżdżalni i brodzik dla dzieci z wodą głębokości 40 cm , więc nie ma to nic wspólnego z aqua parkiem tym bardziej że ratownik wygonił mi z basenu 5 letnią córkę bo basen na aqua parku służy tylko i wyłącznie dla osób które wypadają ze zjeżdżalni do tego na aqua parku trzeba płacić za wszystkie większość rzeczy które dostępne są all inclusive w pozostałych częściach hotelowych . Cześć garden w której mieszkaliśmy nie zasługuje na więcej jak 3 gwiazdki , wysłużona , łuszczący się cement w około basenu , połamane leżaki nie nadające się do niczego , obraz psuje również snack bar w części garden gdzie przekąski dostarczano tylko rano , więc wieczorem albo jedzenie było nie do końca świeże albo nie było go wcale . Teraz może napiszę to co nam się podobało : bardzo miła obsługa , która mimo tych wszystkich niedogodności starała się nam dogodzić jak tylko mogła , jedzenie bomba - lepsze niż jadaliśmy w 5 gwiazdkowych hotelach , animacje wieczorne mimo że mini disco dla dzieci było o niedorzecznej porze zaczynało się o godz 21:30 dzięki Sandrze i Melisie bomba, to takie dwa dobre duchy tego miejsca , animacje dla dorosłych super , co do barmanów w głównym barze duży pozytyw , obsługa w głównej restauracji na 5 gwiazdek , bardzo dobrym wyborem jest wybór Greckiej Tawerny ( bezpłatna raz na pobyt ) , Burger Haus mimo że jest w ofercie Reinbow to już nie istnieje