Opinie o Rodos - Rodzinne wakacje z Heliosem, Blue Bay

4.9/6
(574 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    po grecku

    Viola 22.06.2022

    Gdyby nie łazienka można by uznać urlop za udany. Dostałyśmy z siostrą pokój w aneksie na poziomie minus zero. Kierunek spływu w kabinie był po drugiej stronie niż kratka ściekowa i cała woda wypływała na łazienkę i pokój. Walka z wodą przy użyciu ręczników (bo nie było czym zebrać wody) po każdej kąpieli. Gdyby nie dwie dzikie awantury u menadżera hotelu pokój nie byłby sprzątany ani razu. Po czterech dniach jak już wszystkie ręczniki skisły ktoś łaskawie przyszedł je wymienić. Inni mieszkańcy aneksu nie doczekali sprzątania przez cały pobyt. Całe działanie obsługi kończy się na zapisaniu zgłoszenia w zeszycie na recepcji. Wpis dotyczący pokoju nr 5001 (omijajcie go) pojawiał się codziennie i nic z tego nie wynikało. Mam wrażenie, że Polacy są tam traktowani jako goście drugiej kategorii i nie specjalnie się nimi przejmują. No chyba ze ktoś wykupił pokój superior w budynku głównym. Tam może jest inaczej. Bezradna była nawet Pani Paulina z recepcji, która tłumaczyła wielokrotnie o co nam chodzi. Szczytem była odegrana komedia przez dwóch panów ze skrzynkami narzędziowymi, którzy przyszli wieczorem zobaczyć co się dzieje i obiecali, że naprawią to jutro jak będziemy na wycieczce. Chyba myśleli, ze dwie blondynki uwierzą ze w kilka godziny można wymienić podłogę w łazience. Dodatkowa atrakcją hotelu są nisko latające samoloty. Po 68 w godzinach od 4 rano do 24 przestaje to być zabawne. Hotel za to nadrabia przemiłą obsługą w stołówkach i barach, bardzo dobrym jedzeniem i dobrym białym winem. Plaża i morze bajeczne (potrzebne buty do wody). Okolica piękna.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    nie wrócę tam

    Barbara, Rzeszów 27.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    hotel wymaga generalnego remontu. Największy minus to brud; pobieżnie sprzątane pokoje, burd w jadalni i na basenach.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wakacje 2019

    Anna, Warszawa 03.09.2019

    Standard hotelu, to podobno 4 gwiazdki i być moze taki jest w głównym budynku. Dostając pokój w części aneksowej przygotujcie się na 3 gwiazdki max, mrówki chodzące po Was w nocy i wytrząsane z włosów rano, oraz grzyba na ścianie. Z drugiej strony w części aneks jest dużo ciszej i byłoby idealnie, gdyby standard pokoju był adekwatny do ceny. Na terenie jest kilka basenów i zawsze można znaleźć chociaż jeden mniej obłożony. Nigdy nie zabrakło leżaka na plaży. Zdarzyły się ginące dmuchane kółka i flamingi, ale za to może odpowiadać porywisty wiatr. Obsługa bardzo miła i zawsze chętna do pomocy. Polecam rodzinom z dziećmi o ile dostaniecie pokój w głównej części kompleksu. Duzo atrakcji dla najmłodszych i aquapark daja radę. Z drugiej strony hotel jest otwarty i każdy może do niego wejść, na dzieciaki trzeba uważać.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pażdziernikowy pobyt w Rodos

    Iwona 16.10.2019

    dzie do hotelu okazało się, że pomimo telefonicznego zakupu pokoju z widokiem na morze , otrzymaliśmy pokój na 1 pietrze z widokiem na dach parteru, kominy wentylacyjne i ulicę. Otrzymałam informacje od recepcjonistki, że taki pokó został zakupiony dla nas. Za pobyt, ilu dniowy? No właśnie . W ofercie internetowej 8 dni, w rzeczywistości przyjechaliśmy do hotelu ok 21, w piątek, a wylatywaliśmy o 17 w następny piątek, czyli trzeba było być na lotnisku o 13. Tak więc za 7 noclegów i 5.5 dnia zapłaciłam za 2 osoby ponad 6tys. złotych. Po licznych rozmowach ustaliłam z menedzerką, że od dnia następnego dostaniemy pokój z widokiem na morze z dopłatą 240 Euro??!!. koniec końcem przy opłacie rachunku zapłaciłam 120 euro. W pokoju na łóżku był bardzo twardy materac, ale kiedy zgłosiłam to w recepcji- natychmiast został zmieniony. Tak samo leżaki na żwirowej, niestrzeżonej plaży były bardzo twarde, bez materacy. Piszę o tym dlatego, że mam chory kręgołup i niestety organizator powinien brać pod uwagę, że ktoś może potrzebować miękkie materace. Przez pierwsze dwie noce, w okolicy baseny do piątej rano ktoś urządzał sobie imprezę. Nikt nie reagował z obsługi. Na trzeci dzień zadzwoniłam w nocy do recepcji, aby uciszono hałasujących, bo nie dałam rady spać. Już po drugiej interwencji impreza się zakończyła. Poza tym jedzenie doskonałe, czysto, personel miły i uśmiechnięty, doskonałe masażystki w SPA. Niezbyt dużo dzieci, jednak dla lubiących ciszę i spokój radzę szukać innego hotelu.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Rozczarowanie biurem podróży Rainbow

    Emilian, Warszawa 21.09.2019

    Miejsce (zgodnie z oczekiwaniami) bardzo atrakcyjne. Świetna infrastruktura obiektu, przemiła obsługa. Podejrzewam, że osoby, które mieszkały w normalnym pokoju - mogłyby smiało wystawić najwyzszą ocenę. Niestety w moim przypadku doszło do nieuczciwości ze strony Rainbow Tours. Kupujac wycieczkę była mi przedstawiona oferta , która okreslała wielkość apartamentu ok. 25 m2. W rzeczywistości wraz z synem otrzymaliśmy kliteczkę , w ktorej mieściło się podwójne łóżko (dwa zsuniete zxe soba pojedyncze) i zostawało po 50 cm po bokach i 60 cm przed łóżkiem. Do tego maleńki korytarzyk iłazienka. Całość (zmierzyłem dokładnie wyniosła 11,47 m2. Interwencja w recepcj nic nie dała - pokój zgodny z zamówieniem.. Rezydentce też się nie udało, mimo że rzeczywiście próbowała. Całe szczęście, ze w pokoju przebywaliśmy zasadniczo tylko aby sie wyspać, bo w przeciwnym razie wyjazd byłby udręką. Najciekawsza jest odpowiedź firmy Rainbow na złożona reklamację: "..w Ogólnych Warunkach Wyjazdu jest zapis, że orientacyjna wielkość pokoju w ofertach moze obejmować również łazienke i taras. Z lazienką mój pokoj miał 11,47 m2, a balkon tez zmierzyłem, skoro i tak musiałem kupic miarkę. Balkon miał 1,80m długosci i 0,95m szerokości, czyli 1,71 m2. Razem daje to 13,18 m2 . Niewiele więcej niż polowa z oferty. To sie może zdarzyć, ale Rainbow dostalo szansę wyjścia z twarzą, czego nie wykorzystało. Od tej pory bede wszystkich ostrzegał przed korzystaniem z tego biura, a sam oczywiscie zapominam o jego istnieniu. La brandę polecam jeśli usługa jest zgodna z ofertą.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Lata lecą a Labranda Blue Bay Resort nic sobie z tego nie robi

    Jakub, Kraków 21.09.2021

    Po raz kolejny daliśmy się nabrać na kategorię hotelu przyznaną przez Rainbow. Zaczniemy od tego co było nie tak a skończymy na tym co było bardzo na plus żeby zostawić dobre wrażenie. Każdy gość hotelowy zauważy, że hotel lata świetności ma już za sobą. Wiele jego elementów wymaga gruntownej przebudowy- przede wszystkim w pokojach. Nasz był usytuowany na parterze. Niedoświetlony, zardzewiała wanna, płytki pamiętające na pewno czasy przed wejściem Grecji do UE, a ich wykonawca swoje wynagrodzenie pobierał w Drachmach. Mamy wrażenie, że wiele obiektów w Polsce o standardach trzech gwiazdek wypada w tym porównaniu podobnie jak Ekstraklasa do Bundesligi. Niestety w typ przypadku Estraklasa to Labranda.... To co dla wielu osób będzie bardzo ważne o ile nie najważniejsze to kwestie posiłków. Chyba najlepsze określenie jakie nam się nasuwa to, że jedzenia jest bardzo bardzo dużo. Czy było smaczne? Kwestia gustu, my mamy wrażenie, że było ono mało urozmaicone i owszem zdarzało się, że to co było na obiad znajdowało swoje zastosowanie na kolację... niby zero waste ale nie w tym wydaniu. Dużym plusem tego hotelu jest urozmaicony repertuar animacji. Szkoda, że nikt nie zadbał o polski akcent w ich wydaniu bo Polacy stanowili blisko połowę gości w hotelu. Natomiast nie zabrakło animacji w języku angielskim, niemieckim i o dziwo ..rumuńskim. Podsumowując: Hotel zasługuje na max 3 gwiazdki ( jeśli weźmiemy pod uwagę wszystkie jego aspekty). Każdy to daje mu więcej gwiazdek jest albo zatwardziałym fanem wszelkiego rodzaju schronisk PTTK lub nigdy nie był w hotelu godnie reprezentującym poziom 4 gwiazdek. Natomiast hotel jest jaki jest, szkoda że pracownicy Rainbow nie przedstawiają rzeczy tak jak one wyglądają i tak na prawdę tutaj mamy największy niesmak. Wynika to albo z niskiego poziomu przeszkolenia pracowników albo z podejścia na zasadzie jak Pan nie kupi to kupi ktoś inny bo przecież każdy po roku siedzenia w swoim M-3 jest wygłodniały wyjazdu jak Magda Gessler edukacji polskiej sceny kulinarnej, Więc jeśli wyjazd oceniamy jakkolwiek krytycznie to głównie za sprawą biura podróży a nie samego obiektu... bo przecież widziały gały co brały! PS. Latające samoloty nad głowami są spoko, ale co kto lubi!

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Jak ktoś jest miłośnikiem lotnictwa to będzie zachwycony.

    Paweł 25.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Nie zachwyca pobliskie lotnisko z lądującymi samolotami i hałasem czasami co 3 min, pokoje które dostaliśmy max 3 ***, czasami za ciasno - duże obłożenie. Na plus hotel przy plaży, obsługa,

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel dla rodzin z dziecmi

    MACIEJ, GDYNIA 10.09.2020

    Świetne położenie względem plaży, która jest kamienisto żwirowa. Dostępność basenu między hotelem a plaża na plus. Niestety wychodząc z pokoju po 9 rano, aby zając miejsca (leżaki) przy basenie lub na plaży miało się nikłe szanse na sukces. Ludzie wstawali rano, aby zająć leżaki na cały dzien, mimo że z nich nie korzystali cały dzień.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Rozczarowanie

    Dominik, Raków 09.05.2022

    Ogólna ocena jest dobra ze względu na dobre jedzenie oraz dobre napoje alkoholowe jak i bezalkoholowe. Pokój natomiast tragedia mający się nijak do zdjęć i opisu. Widok na morze przesłaniał klimatyzator, natomiast na balkonie mieliśmy kilka karaluchów. Ogólnie stan pokoju zostawiał wiele do życzenia tj. drzwi poobdrapywane, meble najtańsze oraz poobdzierane, klimatyzacja nie działała. Dopiero po mojej interwencji naprawili ją łaskawie patrząc jakbym im matkę zabił. Pokój superior znajomych był taki sam tylko śmierdziało wilgocią na dodatek. Ogólnie nie polecam hotelu gdyż w tej kwocie można lecieć na dużo lepszy urlop.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    2+2

    Dawid, Mysłowice 26.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2023

    czekanie do 15 na zakwaterowanie. średnio działająca klimatyzacja, jedzenie dobre, aczkolwiek dosyć powtarzalne menu. obsługa miła i pomocna. ogólne wrażenia na plus aczkolwiek 2 raz bym nie wrocił

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem