Opinie o Rodos - Rodzinne wakacje z Heliosem, Blue Bay

4.9/6
(573 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Opinia o pobycie w hotelu Labranda

    Danuta i Zbigniew z Rypina 24.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Wystawiłam ocenę 3 tylko ze względu na bardzo miłą obsługę hotelu oraz dostępną infrastrukturę, inaczej byłaby to 2. Zastanawiam się czy biuro ma wiedzę o warunkach panujących w hotelu bo mam duże wątpliwości, ale jeśli tak to byłoby to wielkie lekceważenie swoich klientów. Nigdzie dotąd nie spotkałam się z tym aby serwowano w barach napoje, drinki, kawę, herbatę w opakowaniach jednorazowych lub plastikowych naczyniach - tu tak było. Jadalnia wyposażona w stoły bez obrusów, obsługa zmywała stoły i plastikowe podkładki szmatką i płynem? Kilkumetrowa kolejka wczasowiczów ustawiała się czekając na wolne miejsce. Oferta kuchni była monotonna, pyszne, greckie sałatki w tym hotelu to mit. Po kawę i herbatę trzeba było biegać do barów, na stołówce była dostępność tylko podczas śniadania. Plaża brudna, w ciągu tygodnia nie widziałam nikogo, kto by ją sprzątał. Pełno niedopałków,brudnych naczyń po napojach. W hotelu przebywało wielu Polaków, ale polskiej flagi niestety nie było na maszcie przed hotelem, były innych nacji. Dlaczego? Przed innymi hotelami polskie flagi były. Uczestniczyłam w dwóch wycieczkach fakultatywnym; do Marmaris i Rodos w pigułce. Niestety nie mogę wystawić tu pozytywnej opinii- były to wycieczki nastawione na wożenie turystów do miejsc handlu a nie zwiedzania. Zastanawiam się czy pracownicy biura mają w tym jakiś cel? Dlaczego nie pokazano nam więcej miejsc ciekawych, w które Grecja obfituje. Do sklepu mogę sama iść jeśli mam ochotę kupić wino, oliwę czy pamiątki. Wszędzie tego pełno. Zapłaciłam za wycieczkę z przewodnikiem greckim, która to osoba nie odezwała się prze całą wycieczkę(Rodos w pigułce), aby zobaczyć miejsca ciekawe, nie bazary czy podobno, wysokiej marki sklepy z biżuterią (w Marmaris- zostaliśmy tam zaprowadzeni przez przewodnika z biura)gdzie zostałam perfidnie oszukana. Co to ma być? Jestem bardzo rozczarowana imprezą, która kosztowała mnie niemało. Inna sprawa to pokój, który otrzymaliśmy po przyjeździe do hotelu. Zapłaciliśmy z partnerem za pokój z widokiem na morze, aneksowy- z dopłatą. Natomiast zakwaterowano nas w pawilonie poza hotelem, w pokoju pozbawionym wygód, z brudną łazienką, wyposażonym w łóżko ze zmiętą pościelą, stół i jeden taboret. Po interwencji u rezydenta, w trzecim dniu pobytu zostaliśmy przeniesieni do pokoju w budynku głównym. Pytanie mam do biura, jakie zadośćuczynienie za zmarnowany urlop macie Państwo dla mnie i partnera? Oczekujemy na to.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Marta , pobyt 2 osoby dorosłe +dziecko, budynek glowny blue bay

    Marta, Kraków 03.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    pobyt w hotelu mieliśmy w okresie od 20 do 28 czerwca 2025r. wylot z warszawy w godzinach porannych wiec mogliśmy juz pierwszego dnia jeszcze obczaić hotel, okolicę. hotel położony jest bardzo blisko lotniska, 15minut autobusem- z jednej strony jest to na plus a z drugiej strony na minus ze względu na to ze codziennie nad hotelem i plaza latają samoloty i jest to początkowo dosc uciazliwe(halas) - po dwóch dniach można sie przyzwyczaić. my mieliśmy pokój w budynku głównym na piętrze drugim. w budynku głównym są dwie windy- bardzo małe, bardzo powolne - szybciej jest zejść schodami niż doczekać sie windy🤣- zdecydowanie za mało jest wind i sa one poprstu za małe i stary. budynek główny widać ze w części wyremontowany, recepcja duża, dużo kanap, miejsc siedzących, miejsca na bagaże, przechowalnia na bagaże. Pokój mieliśmy średniej wielkości, przedzielony na dwie częsci, w pierwszej częsci szafki do przechowywania, dośc duża szafa, łóżko sypialniane niezbyt duże, kolejno przejście do "drugiego pokoju" gdzie byl telewizor oraz dwa pojedyncze łóżka, wyjście na balkon.lazienka wyposażona w wannę. bylismy z małym dzieckiem, lepsze dla.nas byłoby rozwiązanie z jednym pomieszczeniem i obok łóżka sypialnianego powinno byc 1 lozko pojedyncze zeby mieć dziecko na oku. w.lazience jeden mankament- drzwi od strony wewnętrznej łazienki były na środku załatane" czymś", nie wyglądało to estetycznie, drzwi ze sklejki a na środku plama jakby z gładzi która miała załatać dziurę w drzwiach 🤣pokoje spdzarane codziennie, reczniki wymieniane co dwa dni. w lazience dozowniki na mydlo , zel i szampon - w momencie naszego zakwaterowania byly puste, dopiero 2dni pdzed naszym wylotem pani uzupelnila zbiorniczki wiec - za to. codziennie 1vutelka wody zostawiana w lodowce. balkon duzy z pokoju widok na morze i główny basen. w godzinach wieczornych animacje dla dzieci a potem prawie do północy atrakcje dla doroslych- cały czas muzyka glosna- wiec dla tych co chcą zaznac spokoju i ciszy nie polecam.jak dla mnie za głośno, dla rodzin z dziećmi małymi nie polecam.za dnia codziennie przy głównym basenie również od godz.10 do 18stej cały czas muzyka , animacje. przy głównym budynku w pobliżu drugi mniejszy basen - przy którym spędzaliśmy większość czasu - ponieważ tam nie bylo słychać az tak tej muzyki. najgorzej chyba mieli ci co mieli pokoje z lewej strony głównego budynku bo z ich balkonu na wprost odbywały sie wieczorne atrakcje- wiec hałas niesamowity. plusem jest to ze hotel jest bezpośrednio przy plazy. plaza początkowo piaszczysta a następnie kamienista, bez butow do wody sie nie obejdzie. duża ilość leżaków, tej gorszej i lepszej jakości.codziennie przed południem podjeżdża pan autem I sprzedaje różnego rodzaju owoce. z tego mniejszego basenu można przejść kilka kroków i jest sie w morzu, wiec można lezak mieć ustawiony w cieniu pod drzewkiem i chodzić a to do basenu, a to do morza. z tego co widziałam po drugiej stronie budynku- za ulicą jest basen ze zjeżdżalniami dla dzieci- byliśmy razem na tych zjeżdżalniach-poniewaz woda byla lodowata. za basenem ze zjeżdżalniami w niedalekiej odległości kolejny budynek należący do hotelu, przy tym budynku jeden basen.obstawiam ze w tym budynku byli kwaterowani wczasowicze z opcją pokoi typu anex- osoby zakwaterowane w tym budynku musieli 10min dojść do głównego budynku i do morza, widok na basen lub krzaki, plus ze ciszę mieli bo muzyki nie bylo słychać i to by bylo na tyle z plusów. wiec jeśli ktoś ma pokoj typu anex to musi sie nachodzić i nie ma wgl widoku na morze. obok głównego budynku sa tez dwa dwupiętrowe podłużne budynki przy których sa baseny- sa to zapewne apartamenty. jeśli chodzi o jedzenie to jest w czym wybrać, ale nie ma szału ,nie ma nic szczególnego, do picia tylko sie nadaje woda butelkowa albo ewentualnie cola- soki słodkie, a woda z dystrybutora jak dla mnie ochydna. do każdego posiłku picie wydawane przy jednej lądzie, mówi sie pani co sie chce i pani daje w szklance, nie ma możliwości zwby sobie samemu wziąć picie czy zrobic kawę- pierwszy raz sie spotkałam z czymś takim. w okresie 8dni naszego pobytu nie bylo d" dnia kuchni greckiej" - a szkoda. restauracja jest za mała na taką ilość gości,ponieważ często zdarzało sie ze byly kolejki zeby iść na posiłek- najgorzej bylo z kolacja i obiadem.pierwszy raz spotkałam sie z taką sytuacją zeby stać w kolejce zeby zjeść posilek albo zeby pracownik mi mówił przy którym stolliku mam usiąść- powinna byc większa restauracja. przy mniejszym basenie jest plac zabaw, jedna zjezdzalnia - i to by bylo na tyle. w opisie hotelu piszą ze sa 3 place zabaw - nie znalazłam w okolicy dwóch pozostałych 🤣a obeszłam cały hotel. w budynku głównym jest też sklepik gdzie można kupic jakies pamiątki, wodę, przekąski.obok hotelu za ulica również w pobliżu 2sklepy. ogólnie standard gotelu napewno nie zasługuje na 4*, co najwyżej 3. widać ze czesc główna hotelu jest częściowo wyremontowana ale sa pewne niedociągnięcia. jeśli ktoś chce odpocząć w spokoju ciszy to nie polecam ze względu na hałas samolotow I ciągle animacje, wieczorna muzykę do północy. ja jestem średnio zadowolona z pobytu ze względu na ten hałas i dodatkowo wylot mieliśmy w sobotę o 4 45 a musieliśmy sie wymeldować z pokoju juz w piątek do godziny 11 wiec bylismy na walizkach kilkanaście godzin.nie ma ogólnego prysznica nigdzie z ciepła woda zsby można było sie odświeżyć przed wylotem. koczowaliśmy do momentu wyjazdu na recepcji, córka spala na kanapie- dobrze ze bylo ich dużo i dosc wygodne. można bylo przedluzyyc pobyt w pokoju ale tylko do godz 18stej wiec to bez sensu- oczywiście za dopłatą, ewentualnie wykupić za dopłatą dobę hotelowa. biuro podróży wcześniej nie poinformowało nas o takiej sytuacji wiec nie polecam biura rainbow.dodatkowo wylot byl niby zaplanowany o 4 45 a bylo pewnie ze ten lot sie nie odbędzie o tej godzinie ponieważ samoloty na rodos w tej godzinie maja zakaz latania wiec na lotnisku od razu dowiedzieliśmy sie ze lot będzie conajmniej z 2godzimnym opóźnieniem, biuro podróży musiało o tym wiedzieć a mimo to wywieźli nas na lotnisko juz przed godziną 2 w nocy. nie polece nikomu biura podróży rainbow za takie wlasnie sytuacje, pod tym względem nie dbają o klienta. drugi raz leciałam z tym biurem i drugi raz sie zawiodłam. także na zakonczenie- kto chce ciszy spokoju to nie jest hotel dla niego, kto chce bardzo dobrych wsrunkow- to nie jest hotel dla niego.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Hotel NIE JEST 4,5 gwiazdkowy

    Dawid 15.09.2019

    Zdjęcia hotelu na stronie Rainbow są mocno podkoloryzowane. Zdjęcie z łazienki w ogóle nie pasuje do tego, co zastaliśmy na miejscu. Byliśmy z żoną w kilkunastu hotelach 4-gwiazdkowych i jadąc do tego hotelu (rzekomo 4,5*) mieliśmy spore oczekiwania. Gdy zakwaterowano nas w pokoju to po raz pierwszy w życiu poczuliśmy się oszukani przez biuro podróży. 4,5* sugeruje bardzo wysoki standard hotelu, tymczasem pokoje są obskurne i maksymalnie zasługują na 2-3 gwiazdki. Podczas rezerwacji wakacji prosiliśmy o cichy pokój, nikt z Rainbow tej informacji nie przekazał recepcji i zakwaterowano nas zaraz obok sceny, gdzie odbywały się głośne imprezy. 4 dni obiecywano nam nowy pokój, nie mogliśmy się rozpakować, zwodzono nas każdego dnia.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    pierwsze wakacje z dziećmi

    Dorota 24.06.2022

    W tym roku po dwuletniej przerwie związanej z COVID 19 postanowiliśmy wybrać się na wczasy z dwójką małych dzieci- 4 latka i 10 miesięcy. W biurze turystycznym nas zapewniano, że jedziemu do bardzo rodzinnego miejsca. Zaproponowano nam pokoje w budynku aneks ze względu na ciszę tam panującą i ogólny spokój w stosunku do budynku głownego. Również zaproponowano nam pokój typu "rodzinny aneks" i w opisie czytamy że ma to być pokój z dwoma oddzielnymi sypialniami- super opcja dla naszej czwórki. zarezerwowaliśmy również 2 rejsy, najpierw na wyspę Symi, później Chalki ( gdy zmieniono termin pierwszego z rejsów, bo w pierwotej wersji miały się odbywać w jednym dniu). W dniu wyjazdu samolot wystartował z godzinnym opóźnieniem, dojechaliśmy do hotelu około 1 w nocy i.. to pierwsze rozczarowanie.. pokój który miał mieć 2 sypialnie ma 1. Po telefonie do rezydentki dowiedzieliśmy się ze dostaliśmy pokoj za jaki zapłacilismy. Na spotkaniu dodatkowo dowiedzieliśmy się że jest tylko rezydentką i nic więcej nie może zrobić jak wysłać wiadomość do szefa, ale jest sobota więc sprawa będzie rozpatrzona w poniedziałek. Na nasze szczęście w recepcji była Polka która po rozmowie z szefem dała nam klucz do pokoju obok. A w pokoju.. hmm tynk ze ścian odpadał, sprzątaczki sprzątały bardzo pobieżnie, głownie zabierały śmieci. Śmieci które wymiotły na korytarz z naszego pokoju tak pozostały do końca pobytu. W niedzielę nasz synek dostał jelitówki.. więc nie daliśmy rady popłynąć na Symi, mogliśmy zadzwonić do ubezpieczyciela i na własną rękę pojechać do wskazanej placówki medycznej bo.. rezydentki na miejscu w hotelu nie było- ona ma pod sobą 30 hoteli tak mówiła.. w środę miał się odbyć rejs na Chalki i tu.. o godzinie 21 we wtorek pani rezydentka zadzwoniła że zepsuł się statek i rejs się nie odbędzie. Podpisałam pismo w którym był zaznaczony zwtot w 14 dni po zakończeniu imprezy.. dziś właśnie minęło a pieniędzy na koncie nie ma.. także tak nam się udały 2 wycieczki fakultatywne Wracając do pokoju i samego hotelu jest położony 10km od lotniska więc codziennie szczególnie w godzinach wieczorno nocnych było słychać lądujące lub startujące samoloty.. marna na cisza. Generalnie jedzenie było średnie. Plaża głownie kamienista. Bardzo fajną atrakcją był aquapark. Budynki typu aneks są około 800m od głownego budynku, idzie się niezbyt ładną okolicą, mija się 2 wypożyczalnie samochodów. Plus za to,że bagaże przywozi obsługa. w dniu wyjazdu od 11.50 czekaliśmy na autobus w niemalże pełym słońcu przed recepcją.. autobus przyjechał o godzinie 13 i nasz samolot miał również w tą stronę ponad godzinne opóźnienie lotu. Udało nam się pojechać do miasta Rodos- rewelacja bardzo polecamy. Przereklamowana natomiast jest dolina motyli, która jest górą z bardzo dużą ilością schodów, a motyli było.. 2. Fajna farma zoo w pobliżu. Wisienką na torcie był fakt, że zgubiliśmy w samolocie w drodze do rodos tablet- linia lotnicza nas odesłała do rainbow, a reinbow na własną rękę na lotnisko.. tableta tam nie było. Podsumowując wakacje dla ludzi o kocnych nerwach. Nie tak sobie to wyobrażałąm. Nie jestem bardzo wymagająca, ale skoro płacę między innymi za pomoc rezydenta na miejscu to chyba nie powinno się załatwiać wszystkiego samemu. Woda w basenach dość czysta, małą ilość leżaków wokół basenów szczególnie w części aneks. Podsumowując- wakacje były dość udane ale to tylko jest zasługa tego że jesteśmy dobrze zorganizowaną rodziną, mówiącą płynnie w języku angielskim. Sama wyspa ładna, słońce cały czas, obsługa hotelu miła i mimo tych wszystkich przygód udało nam się chociaż trochę odpocząć.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    11 dni w Blue Bay

    Edyta 20.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Blue Bay Resort, Rodos – nasze wrażenia po 11 dniach pobytu. Z przykrością stwierdzamy, że Blue Bay Resort nie spełnia standardów czterogwiazdkowego hotelu, zwłaszcza w części Garden. Obiekt jest wyraźnie zużyty, wymaga pilnego remontu i odświeżenia – już od recepcji, która nie robi reprezentacyjnego wrażenia. Na szczęście traktowaliśmy hotel głównie jako miejsce do spania, więc nie wpłynęło to znacząco na całość pobytu. Pierwszy przydzielony pokój – niestety – był dużym rozczarowaniem: maleńki, zagrzybiały, zlokalizowany niemal w piwnicy, z widokiem na mur. Nie spełniał nawet minimalnych standardów. Po interwencji jeszcze tego samego ranka zaproponowano nam lepszy pokój – przestronniejszy, czysty, z ładnym widokiem. Wciąż daleko mu było do poziomu 4*, ale zmiana była zdecydowanie na plus. Brakowało jednak podstawowego wyposażenia, jak np. krzesła. Na uznanie zasługuje szybka i uprzejma reakcja recepcji – w ramach przeprosin w pokoju czekały wino i owoce. Sprzątanie odbywało się codziennie, ręczniki były wymieniane regularnie. 🍽️ Wyżywienie Lunch i kolacja były smaczne, dania świeże i estetycznie podane. Niestety, śniadania rozczarowywały – monotonne, z ograniczonym wyborem ciepłych dań i przewagą słodkich przekąsek. Dodatkowym utrudnieniem były długie kolejki do stolików. 🌊 Plaża i udogodnienia Plaża przy hotelu jest ładna, a widoki o zachodzie słońca – zachwycające. Plus za napoje w szkle serwowane w restauracji i barze (na plaży i przy basenie – już tylko w plastiku). Ręczniki plażowe można było wymieniać co dwa dni, choć często ich po prostu brakowało. 🏄‍♂️ Aquapark Z pozoru jeden z atutów hotelu, niestety – wymagający poprawy. Stan techniczny zjeżdżalni, czystość obiektu i poziom zaangażowania ratowników pozostawiają sporo do życzenia. 🎭 Animacje i obsługa Wieczorne animacje były dość przeciętne, słabo angażujące. Na duże uznanie zasługuje natomiast obsługa – niezwykle miła, uśmiechnięta i pomocna. Pracownicy są otwarci, życzliwi i nienastawieni na napiwki. 💸 Cena a jakość Największym rozczarowaniem była nieadekwatność ceny do oferowanego standardu. Kwota, którą zapłaciliśmy, zupełnie nie odpowiadała jakości zakwaterowania ani poziomowi infrastruktury. Oczekiwaliśmy zdecydowanie więcej – zarówno w zakresie pokoi, jak i całego zaplecza hotelowego. 📌 Podsumowanie Blue Bay Resort ma potencjał, ale obecnie nie zasługuje na cztery gwiazdki. Hotel wymaga inwestycji, modernizacji i poprawy organizacji. Choć dzięki dobrej kuchni i uprzejmej obsłudze udało się nam spędzić miły urlop, to niestety nie był to wypoczynek adekwatny do ceny. 🏝️ Sama wyspa Rodos – absolutnie przepiękna! Bogata w kulturę, widoki i klimat – Rodos zdecydowanie polecamy!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    13.06.2025

    Mirosław 30.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Witam. Szczerze nie polecam....hotel stary ,swoje lata świetności ma już za sobą .Biorąc pokój typu standard ląduje się w budynku gdzieś nie wiadomo gdzie 500 metrów od głównego budynku. Tam o jakimkolwiek standardzie nikt nie słyszał . Dopiero po dopłaceniu 150 euro znalazł się pokój w głównym budynku . Za taką kasę 3900 za osobę + 150 euro katastrofa . były to pierwsze i ostatnie wakacje z firmą Rainbow i w tym hotelu .

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Urlop na Rodos

    Iwona, Bytom 10.06.2023 | Termin pobytu: maj 2023

    Przebywaliśmy w Labranda Blue Bay przez 11dni i z przykrością przyznam że za długo. Hotel jest najgłośniejszym i najbrudniejszym hotelem w którym byliśmy do tej pory. Muzyka bębni od rana do wieczora w każdym zakątku hotelu, a nawet na plaży. Przez 11 dni pobytu łazienka nie była ani razu sprzątnięta, a w pokoju została podłoga przetarta i śmieci wyniesione dopiero po interwencji rezydenta, miała być woda mineralna w pokoju, ale też dostarczono dopiero po interwencji, tak samo papier toaletowy. Hotel nie zasługuje ma 4 gwiazdki, lunchboxy też nie były dostępne. Z przykrością stwierdzam że pierwszy raz nie było nam żal wyjeżdżać.Jedyne co to jedzenie było różnorodne, reszty nie polecam.Dodam że zawsze podróżujemy z Reinbow i pierwszy raz było tak źle, ale myślę że jest to wina organizacji hotelu i jego obługi.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    rozczarowanie

    KATARZYNA, Wrocław 06.07.2022

    Wybrałam hotel sugerując się pozytywnymi opiniami na jego temat. Niestety na miejscu czakało mnie rozczarowanie. Hotel nie zasługuje na 4,5 gwiazdki. Na początek dostałam pokój inny niż rezerwowałam. Okazałao się, że Rainbow ma w swojej ofercie źle zrobione opisy pokoji rodzinnych - nie sa dwupomieszczeniowe . Widok na morze z wysokości parteru był znikomy. Pokoje sa słabo wyciszone. Słychac wszystko co się dzieje dookoła jakby to było w pokoju. Materace sa stare i niewygodne, Czuć spręzyny wystające. Hotel pod koniec czerwca był juz przepełniony. Tworzyły się ogromne kolejki do restauracji i barów. Był problem ze znależieniem wolnych leżaków. Częśc gości leżała na ręcznikach na trawie. Brakowął tez czystych ręczników plazowych. Mimo iż wymiana należała się co 2 dni, praktycznie mozna jej było dokonac co 4 dni. Animacje słabe. Zespół międzynarodowy. Animatorki z polski zajmowały się dziećmi, ale na mini disco nie było ani jednej pisoenki po polsku. Polski animator nie miał prawa tez powiedziec kilku słó po polsku do gości. Tak jak robili to animatorzy z innych państw. Występy wieczorne powtarzalne częsciej niż raz na tydzień. Na dodatek dośc póxno , bo zaczynały się około godziny 22:00. W restauracjach i barach brakowało czystych talerzy oraz szklanek i kieliszków. Widziałam jak kieliszki były tylko opłukiwane pod kranem i nalewano juz w niego iinej osobie drinka. Jeśli zwróciło się uwagę obsłudze, to byli oburzeni. Pokojowe notorycznie nie zostawiały wody w naszym pokoju. W hotelu nie działa tez pokój zabaw z bilardem. Jest zlikwidowany.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Dobre, ale jest parę ale...

    Barbara Halina, Jarosław 16.05.2023 | Termin pobytu: maj 2023

    Ogólnie wyjazd zaliczam do udanych zwłaszcza że zakupiony był w ofercie last minute. Ale zastanowić się należy czy te nisko latające co 15 minut samoloty pozwolą Wam odpocząć na urlopie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    rodos wycieczka rodzinna ze znajomymi

    ANNA, TCZEW 16.05.2023 | Termin pobytu: kwiecień 2023

    Hotel fajny ,pokoje wyglądały jak schronisko, rezydent mało zainteresowany klientem. Na pewno będę wraz ze znajomymi wybierała inne biuro podróży.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem