Opinie o Blue Bay

Kategoria lokalna 4

4.9/6
(509 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Mogłoby być lepiej...

    Karolina, Tymianka 23.08.2021

    Hotel Labranda czasy świetności ma już za sobą. I widać to niestety na każdym kroku. Obiekt duży, składający się z kliku części o różnym standardzie. Podczas pobytu mieszkaliśmy w pokoju rodzinnym, umiejscowionym na ostatnim piętrze w budynku głównym. Pokój niewielki, kiepsko oświetlony, z klimatyzacją docierającą tylko do głównego pomieszczenia (w pokoju córki było bardzo gorąco) ze względu na umiejscowienie klimatyzatora. Pokoje sprzątane codziennie, ręczniki pokojowe i basenowe wymieniane co dwa dni. Główna restauracja dość duża, w szczycie posiłków tworzyły się kolejki. Jedzenie smaczne, świeże. Widać braki obsługi w części restauracyjnej np. na napoje czeka się z reguły 15 min albo i dłużej a czystość krzeseł jest mocno dyskusyjna. W hotelu dostępne są cztery baseny, w tym jeden brodzik czynne w g. 10-18. Woda bardzo mocno chlorowana. W hotelu jest brudno (za wyjątkiem recepcji i foyer).

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Wakacje w lipcu

    MAGDALENA 08.08.2022

    Posiłki bardzo monotonne, leżaków jak na tak duży hotel zawsze brakowało, aquapark źle konserwowany - przy zjazdach że zjeżdżalni bardzo czuć łączenia, dosyć bolesne wrażenia, pokoje i łazienka nie sprzątane (sama kabina prysznicowa na dzień dobry z grzybem i kamieniem) - jeśli położysz napiwek zostanie pościelone jedynie łóżko, natomiast kurz pod łóżkami, brudne lustro...wszystko zostaje do końca wyjazdu. Ten hotel na pewno nie powinien mieć 4 gwiazdek! Minus także dla biura podróży za organizację przelotów - pokój otrzymaliśmy o 00:30, także cały dzień stracony!!!!

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Wakacje z biurem podróży Rainbow Częstochowa

    Krzysztof, Gorzkowice 21.07.2022

    Grecja piękna. Byliśmy na Rodos. Niestet hotel który w umowie ma 4,5* okazał się może max 3* oczywiście nie mówię o głównym hotelu. Miał być anex rodzinny dla 4 osób, a okazał się bunkier/piwnica.... nie wiem jak to nazwać. Łóżka gorsze jak w wojsku. TV bez anteny tylko WiFi. Pod drzwiami prześwit Ok 2cm.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Słabo

    Tomasz, Lublin 06.08.2019

    Zarówno hotel, wyżywienie jak i plaża - wszystko zasługuje na max 3 gwiazdki. I tak: hotel widać że ma już pewnie kilkadziesiąt lat (nie jest może tragiczny ale bardziej przypomina czasy komunistyczne niż obiekt 4,5 gwiazdkowy). Wyżywienie nie jest najgorsze, tylko raczej ubogie (tylko 2-3 rodzaje owoców), zawsze tylko 1 ryba, słabe desery, prawie w ogóle nie ma owoców morza. Za to bardzo dobra pizza niedaleko plaży. Niestety wszędzie kolejki (zarówno przy barach ale i przed kolacją czy obiadem- brak wystarczającej ilości stolików. Człowiek czuje się niekomfortowo bo nawet napoje czy drinki racjonują (można zabrać tylko 2). Fatalna obsługa hotelu - podczas pobytu inni goście tego hotelu ukradli mi duży materac (fleminga o średnicy ok 3 m, dla 2-3 dorosłych osób), bo oczywiście korytarze są tak wąskie w hotelu że nie mogłem go zabrać do pokoju więc zostawiałem przy recepcji. Jak poszedłem prosić o pomoc do recepcji to najpierw mnie odsyłali kilka razy, później okazało się że hotel nie ma nigdzie żadnych kamer (więc radzę nie zostawiać bagaży i niczego innego). Nawet jak sam w końcu ustaliłem następnego dnia kto go zabrał (pływał przedziurawiony w prywatnym basenie) to nikt nie chciał mi pomóc żeby czasem nie urazić innych gości hotelowych Mimo moich kilkukrotnych wizyt w recepcji i telefonów od Pani rezydent nawet nie zadzwonili do tych gości (z Angli). Kupa nerwów i kilkaset złotych zmarnowane przez hotel. Całkowite olewanie poszkodowanej osoby żeby czasem złodziej się nie obraził.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem