Opinie o Blue Bay

Kategoria lokalna 4

5.0/6
(535 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.0
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Średnio zadowoleni.

    Sebastian, Narzym 08.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Ogólne wrażenie - średnie. Nie było najgorzej, ale za takie (nie małe) pieniądze oczekuje się czegoś więcej. Zacznijmy od sprzątania pokoi - ok, codziennie, ale woda, kawa, herbata, cukier nie dołożone bez poproszenia ani razu. Prosząc o wodę w butelce w recepcji, dostałam odpowiedź, że tylko jedna butelka na pokój, a byłam z dwójką małych dzieci... Posiłki bardzo monotonne. Na śniadania zmieniały się tylko jednego dnia parówki z kiełbaskami reszta ciągle to samo. Obiady już ciut bardziej urozmaicone. Słabo, że w aquaparku lody płatne i w dodatku droższe niż przy głównym basenie (bezpłatne tylko do lunchu i kolacji tylko w głównej restauracji)... kawa mrożona też dodatkowo płatna... Przekąski w ciagu dnia tj 12-17 tylko pizza, frytki i gyros, zero owoców, innych przekąsek... w sezonie po śniadaniu nie ma szans na leżak przy głównym basenie, ale za to przy plaży lub basenach przy aneksach coś się znajdowało. Animacje dla dzieci: w ciągu dnia bywały maskotki, wieczorami to samo co już spotkaliśmy w nie jednym hotelu ten sam repertuar MiniDisco a przed nim malowanie twarzy. Była jedna nie miła sytuacja, gdy dziecko (nie z Polski) się zgubiło po tym minidisco, stało z nami przy drzewie płakało, a DJ zamiast ogłosić (był poinformowany), że tu stoi dziecko, to musiał najpierw skończyć swój show z rozdawaniem płatnych koszulek... Transfer z lotniska i na lotnisko bez problemu. Mając porównanie z innymi hotelami, drugi raz tego miejsca bym nie wybrała.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Hotel 4 + ?

    Maria, Warszawa 04.08.2022

    Byłam z wnukami 10 dni w hotelu Labranda Blue Resort. Wybrałam hotel 4 + licząc na luksusowe warunki. Niestety nie nocowaliśmy w budynku głównym a oddalonym o około 8 min. dojścia od hotelu małym budynku. Warunki tu były kiepskie nie zasługiwały nawet na 3 gwiazdki. Przy zakupie wycieczki nikt mnie o tym nie poinformował. Jedynym plusem było to, że przy basenie były wolne leżaki i cisza. Na posiłki trzeba było dochodzić do hotelu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Przereklamowany Hotel, ogólna opinia hotelu stanowczo zawyżona

    dariusz, Gdańsk 06.06.2022

    Wraz z rodziną wybraliśmy ten hotel kierując się opiniami z internetu i spędzeniu 2 tygodni w tym hotelu jesteśmy bardzo zaskoczeni tak dobrymi opiniami o tym hotelu. Stanowczo wyolbrzymione są te 4,5 gwiazdki. Hotel jest podzielony na 2 części - główną oraz drugą część oddaloną parę set metrów od głównej. My mieliśmy pokój w tej drugiej. Budynki te dawno nie widziały remontu, trochę jak za komuny. Znajdował się w niej pokoje tzw "standard" - jest to najgorsza część tego hotelu. Syf w pokoju, grzeb na suficie oraz w łazience. Po Prośbie zmiany pokoju po paru dniach dostaliśmy możliwość zmiany pokoju w sąsiednim budynku gdzie pokój wyglądał tak samo beznadziejnie jak nasz dotychczasowy. Sprzątaczki niby codziennie odwiedzały pokój ale wymieniały tylko ręczniki i wymieniały worki ze śmietników. Jak papierek leżał obok śmietnika to już tak leżał przez cały nasz pobyt :). Po tygodniu próbowali nas wyrzucić z pokoju że mamy opłacony pobyt tylko na tydzień czasu (a mieliśmy na 2 tygodnie). Po pół godzinnej kłótni ustalili, że jednak mają błąd w systemie. Jedzenie smaczne, duży wybór. Dla każdego coś dobrego się znajdzie. Drinki tylko w części głownej, w części odległej tylko piwo, nie wiadomo czemu? Tam jacyś gorsi mieszkają? Ogólnie tak można to odczuć. Aquapark niby jest, ale jakiś felerny. Łączenie zjeżdżalni kiepskiej jakości, po zjechaniu było się całym poobijanym. Podsumowując, hotel stary i dość brudny, jedzenie i alko ok. Z naszej oceny max 3 gwiazdki.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wyjazd rodzinny

    Joanna, Gaj 04.10.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Obiekt fajnie położony, blisko morze, dobre jedzenie, duży wybór dań w restauracji, każdy znajdzie coś dla siebie. Obsługa miła, pomocna. I tu kończą sie plusy. W obiekcie w ciągu dnia wala sie po ziemi jedzenie, klei się podłoga od rozlanych napoi, nikt tego nie sprząta. Pokój to na pewno nie standard 4*, chyba nawet nie zasługuje na żadną. Grzyb w łazience, odrapane drzwi i meble. Kiedy przyjechaliśmy zastaliśmy nie posprzątany pokój, włosy na podłodze, upaprane olejkami do opalania drzwi i meble. Wszystko zakurzone. Tak naprawdę to chyba tylko została wymieniona pościel i to było całe sprzątanie. Zgłaszaliśmy to do recepcji i rezydenta dwa razy, niestety nadal sprzątnie kończyło się na umyciu podłogi i pościeleniu łóżka. Uwaga na zdjęcia na stronie Rainbow (pokój rodzinny superior) w drugim pokoju nie ma klimatyzacji, zdjęcia nie zgadzają się z rzeczywistością. Jest tylko w pokoju gdzie jest łózko małżeńskie. W nocy nie da się spać, w dzień też ciężko wytrzymać jest tak gorąco w tym drugim pokoju. Prosiliśmy o wymianę pokoju gdzie będzie klimatyzacja we wszystkich pomieszczeniach, rezydentka powiedziała że nie ma takich w tym hotelu. Recepcja obiecała, że jak się coś zwolni to nam wymienią pokój, ale będzie to taki sam standard. Oczywiście, że nie zostało to spełnione.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem