Opinie o Blue Bay

Kategoria lokalna 4

5.0/6
(535 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.0
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Dobre, ale jest parę ale...

    Barbara Halina, Jarosław 16.05.2023 | Termin pobytu: maj 2023

    Ogólnie wyjazd zaliczam do udanych zwłaszcza że zakupiony był w ofercie last minute. Ale zastanowić się należy czy te nisko latające co 15 minut samoloty pozwolą Wam odpocząć na urlopie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    rodos wycieczka rodzinna ze znajomymi

    ANNA, TCZEW 16.05.2023 | Termin pobytu: kwiecień 2023

    Hotel fajny ,pokoje wyglądały jak schronisko, rezydent mało zainteresowany klientem. Na pewno będę wraz ze znajomymi wybierała inne biuro podróży.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Część główna bdb, garden annex ndst.

    Oskar Rafał, Warszawa 24.07.2022

    Stanowczo odradzam pobyt w części garden annex. Część sprzedawana jako 4,5*, w rzeczywistości to stare budynki z max 2*. Malutka, stara winda, kiedyś chyba towarowa, poklejona odpadającą szpachlą, nie działa średnio co 2 dni, więc wózek dziecięcy trzeba nosić. W pokoju zamiast trzeciego łóżka było coś, co wyglądało jak wydłużony parapet lub podest na trumnę. Nie dało się na tym spać. Mieszkańcy tej części to goście drugiej kategorii. W części głównej na powitanie jest wino i owoce (znajomi byli w tym samym czasie), w annex nic. Na pożegnanie w części głównej paczuszki z oliwą, w annex nic. Nawet wody i kawy nam nie uzupełniano, bo pani sprzątaczka się obraziła, gdyż upomniałem się o przykrycie na noc (6 nocy nie miałem, spałem pod ręcznikiem, wcześniej nie zgłaszałem, ale gdy i żonie nie dała, to już musiałem poprosić). Restauracja śniadaniowa dla annexu to ok. 30% tego, co w części głównej. Bar z softami, piwem i winem tylko do 17:30, później daleka wyprawa do części głównej. Przekąski? Tylko w części głównej. A część główna? Fajne przekąski, ale restauracja główna przekombinowana - usiądziesz tylko po wskazaniu miejsca przez obsługę, więc czekasz w długiej kolejce, napoje do posiłków tylko serwowane, więc albo bardzo długo się czeka, albo się nie dostaje. Nieważne, czy to sok przy kolacji czy kawa rano, uda się lub nie. Na dolewkę nie ma co liczyć. To nie wina obsługi, która bardzo się stara, ale nietrafionego pomysłu na serwis. Mimo że hotel jest duży, wielkiego wyboru wśród dań gorących nie ma. Płyt zimnych sporo. Animacje ciekawe, chociaż team mocno bezkrytyczny wobec siebie, team Rainbow niewyróżniający się. Reasumując, część główna do polecenia, zjeżdżalnie też. Część garden to dramat.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    KIEPSKI POCZATEK MIŁY KONIEC

    Ewa Wanda, Warszawa 30.09.2021

    Nasz opiekun, Pan Łukasz - SUPER!!!!! Bardzo nam pomógł. Hotel czas świetności ma za sobą. Wiele niedociągnięć i niedoróbek w pokojach, Zdecydowanie brakuje tzw. "Złotej rączki", która czuwałaby nad jakością pomieszczeń. Niestety wrażenie bałaganu. Dodatkowo makabryczny hałas. Dudnienie muzyki od rana do wieczora. Jestem za muzyką, ale powinna być DYSKRETNA, żeby nie utrudniała życia. Byliśmy fajną paczką, więc generalnie jesteśmy zadowoleni.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem