Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólna ocena jest dobra ze względu na dobre jedzenie oraz dobre napoje alkoholowe jak i bezalkoholowe. Pokój natomiast tragedia mający się nijak do zdjęć i opisu. Widok na morze przesłaniał klimatyzator, natomiast na balkonie mieliśmy kilka karaluchów. Ogólnie stan pokoju zostawiał wiele do życzenia tj. drzwi poobdrapywane, meble najtańsze oraz poobdzierane, klimatyzacja nie działała. Dopiero po mojej interwencji naprawili ją łaskawie patrząc jakbym im matkę zabił. Pokój superior znajomych był taki sam tylko śmierdziało wilgocią na dodatek. Ogólnie nie polecam hotelu gdyż w tej kwocie można lecieć na dużo lepszy urlop.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
czekanie do 15 na zakwaterowanie. średnio działająca klimatyzacja, jedzenie dobre, aczkolwiek dosyć powtarzalne menu. obsługa miła i pomocna. ogólne wrażenia na plus aczkolwiek 2 raz bym nie wrocił
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie zasługuje na tyle gwiazdek, ile jest podane w ofercie. Ogólnie wakacje udane, ponieważ nie jesteśmy aż tak wymagający, ale jakiekolwiek zatrucia są niedopuszczalne . Nie wiem czy podejście do sprzątania w Grecji jest wszędzie takie samo, ale naprawdę w tym hotelu się nie przykładają. Miski na stołówce brudne, chyba płukanie tylko wodą. Jedzenie dobre, ale monotonne. Brak kolacji tematycznych. Sok pomarańczowy sfermentowany. Zatrulismy się 5 osobowa rodziną. Nie wiem czy to ten sok, czy może cos jeszcze. Podłoga w pokoju myta brudną wodą bez płynu. Cały pokój sprzątany pobieżnie. Stając 10 min przy recepcji 3 osoby się na coś skarżyły, nie tylko Polacy, a to, że pokój źle posprzatany albo że ktoś dostał nie taki co ma w ofercie. Na barmana, na pana, który robi pizzę. Często słychać było jak ludzie na cos narzekają. Można jechać, ale nie w sezonie gdy jest pełne obłożenie i kosmiczna cena( chociaż i tak jest to najtańszy hotel na takim "poziomie ").
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wystawiłam ocenę 3 tylko ze względu na bardzo miłą obsługę hotelu oraz dostępną infrastrukturę, inaczej byłaby to 2. Zastanawiam się czy biuro ma wiedzę o warunkach panujących w hotelu bo mam duże wątpliwości, ale jeśli tak to byłoby to wielkie lekceważenie swoich klientów. Nigdzie dotąd nie spotkałam się z tym aby serwowano w barach napoje, drinki, kawę, herbatę w opakowaniach jednorazowych lub plastikowych naczyniach - tu tak było. Jadalnia wyposażona w stoły bez obrusów, obsługa zmywała stoły i plastikowe podkładki szmatką i płynem? Kilkumetrowa kolejka wczasowiczów ustawiała się czekając na wolne miejsce. Oferta kuchni była monotonna, pyszne, greckie sałatki w tym hotelu to mit. Po kawę i herbatę trzeba było biegać do barów, na stołówce była dostępność tylko podczas śniadania. Plaża brudna, w ciągu tygodnia nie widziałam nikogo, kto by ją sprzątał. Pełno niedopałków,brudnych naczyń po napojach. W hotelu przebywało wielu Polaków, ale polskiej flagi niestety nie było na maszcie przed hotelem, były innych nacji. Dlaczego? Przed innymi hotelami polskie flagi były. Uczestniczyłam w dwóch wycieczkach fakultatywnym; do Marmaris i Rodos w pigułce. Niestety nie mogę wystawić tu pozytywnej opinii- były to wycieczki nastawione na wożenie turystów do miejsc handlu a nie zwiedzania. Zastanawiam się czy pracownicy biura mają w tym jakiś cel? Dlaczego nie pokazano nam więcej miejsc ciekawych, w które Grecja obfituje. Do sklepu mogę sama iść jeśli mam ochotę kupić wino, oliwę czy pamiątki. Wszędzie tego pełno. Zapłaciłam za wycieczkę z przewodnikiem greckim, która to osoba nie odezwała się prze całą wycieczkę(Rodos w pigułce), aby zobaczyć miejsca ciekawe, nie bazary czy podobno, wysokiej marki sklepy z biżuterią (w Marmaris- zostaliśmy tam zaprowadzeni przez przewodnika z biura)gdzie zostałam perfidnie oszukana. Co to ma być? Jestem bardzo rozczarowana imprezą, która kosztowała mnie niemało. Inna sprawa to pokój, który otrzymaliśmy po przyjeździe do hotelu. Zapłaciliśmy z partnerem za pokój z widokiem na morze, aneksowy- z dopłatą. Natomiast zakwaterowano nas w pawilonie poza hotelem, w pokoju pozbawionym wygód, z brudną łazienką, wyposażonym w łóżko ze zmiętą pościelą, stół i jeden taboret. Po interwencji u rezydenta, w trzecim dniu pobytu zostaliśmy przeniesieni do pokoju w budynku głównym. Pytanie mam do biura, jakie zadośćuczynienie za zmarnowany urlop macie Państwo dla mnie i partnera? Oczekujemy na to.