Opinie o Blue Bay

Kategoria lokalna 4

5.0/6
(535 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.0
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    po grecku

    Viola 22.06.2022

    Gdyby nie łazienka można by uznać urlop za udany. Dostałyśmy z siostrą pokój w aneksie na poziomie minus zero. Kierunek spływu w kabinie był po drugiej stronie niż kratka ściekowa i cała woda wypływała na łazienkę i pokój. Walka z wodą przy użyciu ręczników (bo nie było czym zebrać wody) po każdej kąpieli. Gdyby nie dwie dzikie awantury u menadżera hotelu pokój nie byłby sprzątany ani razu. Po czterech dniach jak już wszystkie ręczniki skisły ktoś łaskawie przyszedł je wymienić. Inni mieszkańcy aneksu nie doczekali sprzątania przez cały pobyt. Całe działanie obsługi kończy się na zapisaniu zgłoszenia w zeszycie na recepcji. Wpis dotyczący pokoju nr 5001 (omijajcie go) pojawiał się codziennie i nic z tego nie wynikało. Mam wrażenie, że Polacy są tam traktowani jako goście drugiej kategorii i nie specjalnie się nimi przejmują. No chyba ze ktoś wykupił pokój superior w budynku głównym. Tam może jest inaczej. Bezradna była nawet Pani Paulina z recepcji, która tłumaczyła wielokrotnie o co nam chodzi. Szczytem była odegrana komedia przez dwóch panów ze skrzynkami narzędziowymi, którzy przyszli wieczorem zobaczyć co się dzieje i obiecali, że naprawią to jutro jak będziemy na wycieczce. Chyba myśleli, ze dwie blondynki uwierzą ze w kilka godziny można wymienić podłogę w łazience. Dodatkowa atrakcją hotelu są nisko latające samoloty. Po 68 w godzinach od 4 rano do 24 przestaje to być zabawne. Hotel za to nadrabia przemiłą obsługą w stołówkach i barach, bardzo dobrym jedzeniem i dobrym białym winem. Plaża i morze bajeczne (potrzebne buty do wody). Okolica piękna.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    nie wrócę tam

    Barbara, Rzeszów 27.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    hotel wymaga generalnego remontu. Największy minus to brud; pobieżnie sprzątane pokoje, burd w jadalni i na basenach.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wakacje 2019

    Anna, Warszawa 03.09.2019

    Standard hotelu, to podobno 4 gwiazdki i być moze taki jest w głównym budynku. Dostając pokój w części aneksowej przygotujcie się na 3 gwiazdki max, mrówki chodzące po Was w nocy i wytrząsane z włosów rano, oraz grzyba na ścianie. Z drugiej strony w części aneks jest dużo ciszej i byłoby idealnie, gdyby standard pokoju był adekwatny do ceny. Na terenie jest kilka basenów i zawsze można znaleźć chociaż jeden mniej obłożony. Nigdy nie zabrakło leżaka na plaży. Zdarzyły się ginące dmuchane kółka i flamingi, ale za to może odpowiadać porywisty wiatr. Obsługa bardzo miła i zawsze chętna do pomocy. Polecam rodzinom z dziećmi o ile dostaniecie pokój w głównej części kompleksu. Duzo atrakcji dla najmłodszych i aquapark daja radę. Z drugiej strony hotel jest otwarty i każdy może do niego wejść, na dzieciaki trzeba uważać.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pażdziernikowy pobyt w Rodos

    Iwona 16.10.2019

    dzie do hotelu okazało się, że pomimo telefonicznego zakupu pokoju z widokiem na morze , otrzymaliśmy pokój na 1 pietrze z widokiem na dach parteru, kominy wentylacyjne i ulicę. Otrzymałam informacje od recepcjonistki, że taki pokó został zakupiony dla nas. Za pobyt, ilu dniowy? No właśnie . W ofercie internetowej 8 dni, w rzeczywistości przyjechaliśmy do hotelu ok 21, w piątek, a wylatywaliśmy o 17 w następny piątek, czyli trzeba było być na lotnisku o 13. Tak więc za 7 noclegów i 5.5 dnia zapłaciłam za 2 osoby ponad 6tys. złotych. Po licznych rozmowach ustaliłam z menedzerką, że od dnia następnego dostaniemy pokój z widokiem na morze z dopłatą 240 Euro??!!. koniec końcem przy opłacie rachunku zapłaciłam 120 euro. W pokoju na łóżku był bardzo twardy materac, ale kiedy zgłosiłam to w recepcji- natychmiast został zmieniony. Tak samo leżaki na żwirowej, niestrzeżonej plaży były bardzo twarde, bez materacy. Piszę o tym dlatego, że mam chory kręgołup i niestety organizator powinien brać pod uwagę, że ktoś może potrzebować miękkie materace. Przez pierwsze dwie noce, w okolicy baseny do piątej rano ktoś urządzał sobie imprezę. Nikt nie reagował z obsługi. Na trzeci dzień zadzwoniłam w nocy do recepcji, aby uciszono hałasujących, bo nie dałam rady spać. Już po drugiej interwencji impreza się zakończyła. Poza tym jedzenie doskonałe, czysto, personel miły i uśmiechnięty, doskonałe masażystki w SPA. Niezbyt dużo dzieci, jednak dla lubiących ciszę i spokój radzę szukać innego hotelu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem