Opinie o Blue Bay

4.9/6 (509 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.9/6
509 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Wysoka cena, niska jakość

    Ogółem wyjazd, który nie należał do najtańszej oferty okazał się być bardzo słaby jakościowo. Liczyliśmy na podwójne łóżko, jednak w rzeczywistości były to po prostu dwie jedynki. W pokoju sporo mrówek chodzących po pokoju i łazience. Uchwyt na kosmetyki na ścianie był tylko zawieszony (po położeniu czegokolwiek spadał). Wszystko zostało wysłane rezydentowi na whatsapp, jednak odpowiedzi żadnej. Rezydenta nie było też na miejscu, bo obsługiwał jednocześnie 3 hotele. W hotelu labranda blue bay brakowało jakiejkolwiek informacji przy barze na plaży o tym jakie drinki są w pakiecie all inclusive. Znaleźliśmy dopiero informację w barze głównym. Jedzenie początkowo było dobre, ale z każdym kolejnym dniem panowała monotonia (mięso mielone o takim samym smaku w każdym daniu, nawet podczas wieczoru "meksykańskiego"). Animacje nie były ciekawe. W większości animacje były przeznaczone bardziej dla dzieci niż dla dorosłych. Po wymeldowaniu jak zapewniał nas rezydent miało być miejsce do odświeżenia się przed wylotem, jednak w recepcji dostaliśmy informację, że to wcześniej się rezerwuje. Jeśli chodzi o plusy, to hotel jest położony blisko plaży, są tam darmowe leżaki z których można korzystać, obsługa jest miła i stara się pomóc :)

    PIOTR, Włocławek - 04.09.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    pokoje to porażka

    Hotel ogólnie ładny z zewnątrz ale pokoje, które są przydzielane w części ogrodowej to porażka. Nie oczekiwałam cudów ale to co zobaczyłam przeszło samo siebie. Pierwszy pokój jaki otrzymaliśmy był tragedią. Brak zestawu do zaparzania kawy, który był w umowie. Łazienka malutka ale to by nie było problemem gdyby w łazience nie było jaszczurki. Kafelki ściany trzymały się na słowo honoru przez co zwierzątko miało świetną kryjówkę pomiędzy kafelkami gdzie powinna być fuga! Wentylator w łazience trzymał się na dosłownie jednym przewodzie i zwisał ze ściany. Oczywiście wokół niego jak i przewodu pełno czarnych pajęczyn i kurzu. Telefon ani ten w pokoju ani w łazience nie działał. Jedyna szafa jaka była w pokoju posiadała jeden drążek i aż 3 wieszaki, zero półek. Dobrze że była w pokoju dostawka to było miejsce na ciuchy z walizek. Pokój poi spotkaniu z rezydentem został zmieniony na inny w tym samym budynki. Na szczęście już w nim nie było jaszczurki lecz multum mrówek. Śmieszne było to że w pokoju były tylko dwa gniazdka - jedno do telewizora a drugie do lodówki. W łazience kontaktu nie było więc o podłączeniu swojego sprzętu nie było nawet mowy. Tutaj zestaw do kawy był lecz niekompletny. Mieliśmy tylko czajnik do gotowania, który i tak nie mieliśmy gdzie podłączyć bo jak już wspomniałam nie było kontaktów w pokoju! Na szczęście jedzenie było dobre jak to w Grecji zazwyczaj oraz pogoda. Liczne atrakcje dla dzieci i dorosłych oraz park wodny. Podsumowując to były pierwsze i ostatnie wakacje z tym biurem podróży.

    Magdalena, Szczecin - 30.09.2021

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Ogólna ściema...

    Własnie wróciliśmy 14 sierpnia z wczasów hotelu LABRANDA BLUEBAY RESORT. Przestrzegam przed pokojami z tarasem w bungalowie,,GARDEN,,ponieważ są to pomieszczenia adoptowane chyba po piwnicach.W biurach RaiNBOW nikt nas nie poinformował o tym budynku ktory sie miesci 350 metrów od plaży.Pomieszczenia sa ciemne,zarobaczone(pająki i kalaruchy).Umywalki w lazienkach sa zle osadzone i ruszja sie we wszystkie strony a brodzik jest tak płytki iz wylewa sie z niego woda na łazienke po kilku minutach mycia.Grzyb na scianach i lodówka jest normą a gdy zglosilismy ten fakt w recepcji to przyszedl szpec i zamalował ten grzyb na miejscu mówiąc iż jest już ok.Gdy przybylismy do hotelu to prawie caly autokar polaków zameldowano własnie w tym budynku ktory hotel zakupil w styczniu tego roku a ktorego nie ma w informacji Rainbow ani na zdieciach.W głównym budynku lokowani sa przede wszystkim Niemcy a polacy traktowani sa jako gorszy sort.Najpierw upycha sie polaków w zagrzybionych bungalowach lub bez działajacej klimatyzacji a reszte pokoi rezerwuje sie dla innych.Infrastruktura hotelu jesli chodzi o baseny i resteuracie i bary jest OK.Jezeli chodzi o obsługe tez nie mam żadnych zastrzezen jedynie co do przyznawania pokoi.

    Stachura - 16.08.2020

    5/6 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    pobyt rodzinny

    Rodos jest piękne. Natomiast hotel bardzo średni, nadrabiają uprzejmością obsługi i dobrym jedzeniem. Wycieczki z biura rb to pomyłka. Ceny wycieczek prawie dwukrotnie większe niż w centrum Rodos. Samoloty tuż nad hotelem bardzo nisko - potworny hałas. Byłem wcześniej na fuertaventura tam również przelatywały nad hotelem ale dość wysoko, natomiast tutaj to było okropne. Wszyscy z którymi rozmawialiśmy potwierdzali to samo. Zalety: pogoda, ciepła woda w basenach i morzu, dobre jedzenie, obsługa i wszech obecni ratownicy na basenach( bardzo bezpiecznie). W cenie którą zapłaciłem sądzę że znalazłbym coś lepszego. Turcja oferuje o wiele wyższy standart.

    Henryk, --- - 22.07.2021

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem