Opinie o Blue Bay

4.9/6 (509 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.9/6
509 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Część główna bdb, garden annex ndst.

    Stanowczo odradzam pobyt w części garden annex. Część sprzedawana jako 4,5*, w rzeczywistości to stare budynki z max 2*. Malutka, stara winda, kiedyś chyba towarowa, poklejona odpadającą szpachlą, nie działa średnio co 2 dni, więc wózek dziecięcy trzeba nosić. W pokoju zamiast trzeciego łóżka było coś, co wyglądało jak wydłużony parapet lub podest na trumnę. Nie dało się na tym spać. Mieszkańcy tej części to goście drugiej kategorii. W części głównej na powitanie jest wino i owoce (znajomi byli w tym samym czasie), w annex nic. Na pożegnanie w części głównej paczuszki z oliwą, w annex nic. Nawet wody i kawy nam nie uzupełniano, bo pani sprzątaczka się obraziła, gdyż upomniałem się o przykrycie na noc (6 nocy nie miałem, spałem pod ręcznikiem, wcześniej nie zgłaszałem, ale gdy i żonie nie dała, to już musiałem poprosić). Restauracja śniadaniowa dla annexu to ok. 30% tego, co w części głównej. Bar z softami, piwem i winem tylko do 17:30, później daleka wyprawa do części głównej. Przekąski? Tylko w części głównej. A część główna? Fajne przekąski, ale restauracja główna przekombinowana - usiądziesz tylko po wskazaniu miejsca przez obsługę, więc czekasz w długiej kolejce, napoje do posiłków tylko serwowane, więc albo bardzo długo się czeka, albo się nie dostaje. Nieważne, czy to sok przy kolacji czy kawa rano, uda się lub nie. Na dolewkę nie ma co liczyć. To nie wina obsługi, która bardzo się stara, ale nietrafionego pomysłu na serwis. Mimo że hotel jest duży, wielkiego wyboru wśród dań gorących nie ma. Płyt zimnych sporo. Animacje ciekawe, chociaż team mocno bezkrytyczny wobec siebie, team Rainbow niewyróżniający się. Reasumując, część główna do polecenia, zjeżdżalnie też. Część garden to dramat.

    Oskar Rafał, Warszawa - 24.07.2022

    6/6 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    KIEPSKI POCZATEK MIŁY KONIEC

    Nasz opiekun, Pan Łukasz - SUPER!!!!! Bardzo nam pomógł. Hotel czas świetności ma za sobą. Wiele niedociągnięć i niedoróbek w pokojach, Zdecydowanie brakuje tzw. "Złotej rączki", która czuwałaby nad jakością pomieszczeń. Niestety wrażenie bałaganu. Dodatkowo makabryczny hałas. Dudnienie muzyki od rana do wieczora. Jestem za muzyką, ale powinna być DYSKRETNA, żeby nie utrudniała życia. Byliśmy fajną paczką, więc generalnie jesteśmy zadowoleni.

    Ewa Wanda, Warszawa - 30.09.2021

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Średnio zadowoleni.

    Ogólne wrażenie - średnie. Nie było najgorzej, ale za takie (nie małe) pieniądze oczekuje się czegoś więcej. Zacznijmy od sprzątania pokoi - ok, codziennie, ale woda, kawa, herbata, cukier nie dołożone bez poproszenia ani razu. Prosząc o wodę w butelce w recepcji, dostałam odpowiedź, że tylko jedna butelka na pokój, a byłam z dwójką małych dzieci... Posiłki bardzo monotonne. Na śniadania zmieniały się tylko jednego dnia parówki z kiełbaskami reszta ciągle to samo. Obiady już ciut bardziej urozmaicone. Słabo, że w aquaparku lody płatne i w dodatku droższe niż przy głównym basenie (bezpłatne tylko do lunchu i kolacji tylko w głównej restauracji)... kawa mrożona też dodatkowo płatna... Przekąski w ciagu dnia tj 12-17 tylko pizza, frytki i gyros, zero owoców, innych przekąsek... w sezonie po śniadaniu nie ma szans na leżak przy głównym basenie, ale za to przy plaży lub basenach przy aneksach coś się znajdowało. Animacje dla dzieci: w ciągu dnia bywały maskotki, wieczorami to samo co już spotkaliśmy w nie jednym hotelu ten sam repertuar MiniDisco a przed nim malowanie twarzy. Była jedna nie miła sytuacja, gdy dziecko (nie z Polski) się zgubiło po tym minidisco, stało z nami przy drzewie płakało, a DJ zamiast ogłosić (był poinformowany), że tu stoi dziecko, to musiał najpierw skończyć swój show z rozdawaniem płatnych koszulek... Transfer z lotniska i na lotnisko bez problemu. Mając porównanie z innymi hotelami, drugi raz tego miejsca bym nie wybrała.

    Sebastian, Narzym - 08.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Hotel 4 + ?

    Byłam z wnukami 10 dni w hotelu Labranda Blue Resort. Wybrałam hotel 4 + licząc na luksusowe warunki. Niestety nie nocowaliśmy w budynku głównym a oddalonym o około 8 min. dojścia od hotelu małym budynku. Warunki tu były kiepskie nie zasługiwały nawet na 3 gwiazdki. Przy zakupie wycieczki nikt mnie o tym nie poinformował. Jedynym plusem było to, że przy basenie były wolne leżaki i cisza. Na posiłki trzeba było dochodzić do hotelu.

    Maria, Warszawa - 04.08.2022

    12/15 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem