Opinie o Blue Bay

4.9/6 (508 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.9/6
508 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.9
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Wyjazd rodzinny

    Obiekt fajnie położony, blisko morze, dobre jedzenie, duży wybór dań w restauracji, każdy znajdzie coś dla siebie. Obsługa miła, pomocna. I tu kończą sie plusy. W obiekcie w ciągu dnia wala sie po ziemi jedzenie, klei się podłoga od rozlanych napoi, nikt tego nie sprząta. Pokój to na pewno nie standard 4*, chyba nawet nie zasługuje na żadną. Grzyb w łazience, odrapane drzwi i meble. Kiedy przyjechaliśmy zastaliśmy nie posprzątany pokój, włosy na podłodze, upaprane olejkami do opalania drzwi i meble. Wszystko zakurzone. Tak naprawdę to chyba tylko została wymieniona pościel i to było całe sprzątanie. Zgłaszaliśmy to do recepcji i rezydenta dwa razy, niestety nadal sprzątnie kończyło się na umyciu podłogi i pościeleniu łóżka. Uwaga na zdjęcia na stronie Rainbow (pokój rodzinny superior) w drugim pokoju nie ma klimatyzacji, zdjęcia nie zgadzają się z rzeczywistością. Jest tylko w pokoju gdzie jest łózko małżeńskie. W nocy nie da się spać, w dzień też ciężko wytrzymać jest tak gorąco w tym drugim pokoju. Prosiliśmy o wymianę pokoju gdzie będzie klimatyzacja we wszystkich pomieszczeniach, rezydentka powiedziała że nie ma takich w tym hotelu. Recepcja obiecała, że jak się coś zwolni to nam wymienią pokój, ale będzie to taki sam standard. Oczywiście, że nie zostało to spełnione.

    Joanna, Gaj - 04.10.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    4/5 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Nieudany wyjazd

    Hotel należy opisywać z dwóch różnych punktów. Czesc annex garden i część główna. W części głównej obsługa, pokoje, restauracja, drinki, przekąski, plaża naprawde na poziomie lepszy niż w większości greckich 4*. Jedyny minus, dosyć duży, to leżaki na basenach i plaży pozajmowane już od 7 rano. Szkoda, że obsługa nie interweniuje. Natomiast część garden, to porażka. Wg. Mnie nie ma nawet 3 gwiazdek. Zapachy, hałas, robaki, woda w razie deszczu. Pomiędzy 17 a 10 nie ma dostępu do żadnych napojów. Pomiędzy 10 a 17 tylko wino i piwo plus soft drink. Obsługa opryskliwa, niemiła. Baseny brudne i zaniedbane. Jeżeli ktoś jedzie to chyba dla pewności wybrałabym pokój z widokiem na morze, bo wtedy na pewno będzie się w części głównej. W innym przypadku klientów R kwaterują w drugim budynku ok 500m od plaży, restauracji i barów. Generalnie przez cykl następujących wydarz był to jeden z najgorszych wyjazdów, w Grecji i z Rainbow bylismy nie pierwszy raz. Szkoda niestety

    Katarzyna, Opole - 01.07.2022

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Olbrzymi kompleks ,blisko miasta Rodos

    Duży kompleks hotelowy plus budynki typu bungalow. Mieliśmy pokój superior z widokiem na morze niestety poziom H centralny widok na scenę gdzie odbywały się imprezy do późnych godzin nocnych .O wcześniejszym odpoczynku zapomnij. Pokój ze śladami grzyba w łazience i zardzewiałym lustrem. Ostatniego dnia pobytu awaria klimatyzacji zgłoszona szybka naprawa ukłon w stronę obsługi hotelu. Mało leżaków na plaży po godz.9 wszystkie zajęte.Jedzenie różnorodne duży wybór obsługa bardzo miła.Zdarzała się kolejka do restauracji Bez dłuższego oczekiwania na stolik, .Blisko miasto Rodos (dobry dojazd autobusem) Morze urokliwe ,kamienisty brzeg zalecane obuwie do wody.Wyspa warta odwiedzenia.

    Ewa - 25.09.2022

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Wysoka cena, niska jakość

    Ogółem wyjazd, który nie należał do najtańszej oferty okazał się być bardzo słaby jakościowo. Liczyliśmy na podwójne łóżko, jednak w rzeczywistości były to po prostu dwie jedynki. W pokoju sporo mrówek chodzących po pokoju i łazience. Uchwyt na kosmetyki na ścianie był tylko zawieszony (po położeniu czegokolwiek spadał). Wszystko zostało wysłane rezydentowi na whatsapp, jednak odpowiedzi żadnej. Rezydenta nie było też na miejscu, bo obsługiwał jednocześnie 3 hotele. W hotelu labranda blue bay brakowało jakiejkolwiek informacji przy barze na plaży o tym jakie drinki są w pakiecie all inclusive. Znaleźliśmy dopiero informację w barze głównym. Jedzenie początkowo było dobre, ale z każdym kolejnym dniem panowała monotonia (mięso mielone o takim samym smaku w każdym daniu, nawet podczas wieczoru "meksykańskiego"). Animacje nie były ciekawe. W większości animacje były przeznaczone bardziej dla dzieci niż dla dorosłych. Po wymeldowaniu jak zapewniał nas rezydent miało być miejsce do odświeżenia się przed wylotem, jednak w recepcji dostaliśmy informację, że to wcześniej się rezerwuje. Jeśli chodzi o plusy, to hotel jest położony blisko plaży, są tam darmowe leżaki z których można korzystać, obsługa jest miła i stara się pomóc :)

    PIOTR, Włocławek - 04.09.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem