Opinie klientów o Blue Bay

4.9 /6
468 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Wyjazd rodzinny 12.08.2018

Jest dużo ale

Jeśli macie ochotę na atrakcje ze strony hotelu oraz operatora to uważajcie. Ja zostałem zakwaterowany z dziećmi w części Garden, owszem w umowie była krótka onformacja o możliwości zakwaterowania po drugiej stronie ulicy ale nikt nie wspominał o niskim standardzie w tamtej części!!! Tam były 2-3 gwiazdki max: inne pokoje, kuchnia/posiłki to 25% tego co w ośrodku głównym, sprzatanie to tylko poprawiana pościel, w barze np trzy rodzaje lodów dla dzieci, a w przy udynku głównym kilkanaście rodzajów itd. gyros, pizza, dania przygotowywane przez kucharzy tylko w budynkach głównych, w części Garden nawet nie było animacji ani dla dorosłych ani dla dzieci). Owszem po dojściu do części głównej wszystko było tylko, że dla nas z małymi dziećmi to była wyprawa - pakowanie, niesienie dzieci, ubrania, toaleta tylko publiczna (do tej w mieszkaniu za daleko) i ciągłe rozczarowanie tym co oglądaliśmy w biurze zamawiając wyjaz, co dostaliśmy i jak inni cieszyli się wakacjami. Powtarzam, gdyby nas uprzedzono to by była nasza decyzja o wyborze, a tak poczujcie się jak my, autobus wysadził nas w pięknym hotelu, a wysłano nas do bardzo niskiego poziomu. Opinia innych klientów była podobna i wszyscy mówili o jednym - szok. Dodam jeszcze jedno, to był mój trzeci wyjazd do Grecji, a drugi na Rodos - mam porównanie jak powinien wyglądać hotel sprzedany przez operatora.

2.0/6

Daria, Bielsko-Biała 12.06.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Fatalna część wyspy, hotel max 3 *

Rozczarowanie. Pokoje brudne. Obsługa nie nadążała ze sprzątaniem bałaganu. Dystrybutory z napojami brudne, wokół nich osy. W grillu zgaszone pety. Sprzątanie pokoju pobieżne. Brudna podłoga na korytarzu, obsługa nie nadążała zmywać rozlanych napojów. Fatalna część wyspy, brud. Blisko lotniska. Samoloty przeszkadzające w nocy. Jeżeli ktoś liczy na piękne greckie widoki to nie w tej części wyspy.

1.5/6

URSZULA, WARSZAWA 07.06.2022

To był błąd, ale biura

To był ładny hotel, z ładnymi pokojami z widokiem na morze, dobre jedzenie. Ale to było nieporozumienie. Pierwszy raz, na miejscu, spotkałam się z określeniem hotel rodzinny. Dla kogoś kto nie jedzie z dziećmi i chce odpocząć to koszmar. Dziesiątki dzieci, od miesiąca do pięciu - sześciu lat, które krzyczą, rozrabiają w jadalni, a przede wszystkim są dla nich przygotowane tzw. animacje. Rodzice napewno są zachwyceni, ale sprowadza się to do tego, że przed hotelem, pod oknami wyje muzyka, od 12 do 14, no i od 18-23. Koszmar. Koszmar, koszmar. Można tylko uciekać z hotelu, zmykać okna, balkon. Biuro powinno o tym uprzedzać. Właściwie powinnam oczekiwać zwrotu pieniędzy. A i jeszcze jedna " atrakcja" hotel znajduje się na linii schodzenia samolotów, na lotnisko, tak ok.50 samolotów dziennie. Życzę udanego urlopu. Kilkakrotnie wyjeżdżałam z Rainbow i wszystkie wyjazdy były bardzo udane. Dlatego informujcie , o takich "atrakcjach".

1.5/6

ewa z rodzina 23.07.2019

niegatywna opinia biura Rainbow

ogólna ocena jest bardzo niska. nie polecam biura Rainbow- ostatnia nasza wycieczka z tym biurem. mielismy wykupione miejsca w samolocie- na powrotna strone zajął je ktos inny a my dostalismy na samym koncu ostatnie. ogolnie za wycieczke dla 2 os dorosłych z dziecmi 3 i 5 l zaplacilismy 10600 z wykupionymi miejscami w samolocie. po napisaniu do raindow reklamacji na stanmdardy panujace w hotelu odpowiedz ze to były standardy lokalne a co do odpowiedzi na temat miejsc w samolocie to że ,, rainbow należycie przekazał nasze rezerwacje, dopełniając przy tym należycie swoich zobowiązań. a pobrana oplata zostanie nam zwrocona'' cała rekompensata za uchybienia ze strony rainbow zostala naliczona na 350zł. smieszna kwota jaka biuro zaproponowało, po co wykupowac miejsca skoro i tak ich nie ma a pozniej takie odpowiedzi. Nie Polecam Rainbow!!!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem