Opinie o Blue Bay

4.9/6 (509 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.9/6
509 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Lata lecą a Labranda Blue Bay Resort nic sobie z tego nie robi

    Po raz kolejny daliśmy się nabrać na kategorię hotelu przyznaną przez Rainbow. Zaczniemy od tego co było nie tak a skończymy na tym co było bardzo na plus żeby zostawić dobre wrażenie. Każdy gość hotelowy zauważy, że hotel lata świetności ma już za sobą. Wiele jego elementów wymaga gruntownej przebudowy- przede wszystkim w pokojach. Nasz był usytuowany na parterze. Niedoświetlony, zardzewiała wanna, płytki pamiętające na pewno czasy przed wejściem Grecji do UE, a ich wykonawca swoje wynagrodzenie pobierał w Drachmach. Mamy wrażenie, że wiele obiektów w Polsce o standardach trzech gwiazdek wypada w tym porównaniu podobnie jak Ekstraklasa do Bundesligi. Niestety w typ przypadku Estraklasa to Labranda.... To co dla wielu osób będzie bardzo ważne o ile nie najważniejsze to kwestie posiłków. Chyba najlepsze określenie jakie nam się nasuwa to, że jedzenia jest bardzo bardzo dużo. Czy było smaczne? Kwestia gustu, my mamy wrażenie, że było ono mało urozmaicone i owszem zdarzało się, że to co było na obiad znajdowało swoje zastosowanie na kolację... niby zero waste ale nie w tym wydaniu. Dużym plusem tego hotelu jest urozmaicony repertuar animacji. Szkoda, że nikt nie zadbał o polski akcent w ich wydaniu bo Polacy stanowili blisko połowę gości w hotelu. Natomiast nie zabrakło animacji w języku angielskim, niemieckim i o dziwo ..rumuńskim. Podsumowując: Hotel zasługuje na max 3 gwiazdki ( jeśli weźmiemy pod uwagę wszystkie jego aspekty). Każdy to daje mu więcej gwiazdek jest albo zatwardziałym fanem wszelkiego rodzaju schronisk PTTK lub nigdy nie był w hotelu godnie reprezentującym poziom 4 gwiazdek. Natomiast hotel jest jaki jest, szkoda że pracownicy Rainbow nie przedstawiają rzeczy tak jak one wyglądają i tak na prawdę tutaj mamy największy niesmak. Wynika to albo z niskiego poziomu przeszkolenia pracowników albo z podejścia na zasadzie jak Pan nie kupi to kupi ktoś inny bo przecież każdy po roku siedzenia w swoim M-3 jest wygłodniały wyjazdu jak Magda Gessler edukacji polskiej sceny kulinarnej, Więc jeśli wyjazd oceniamy jakkolwiek krytycznie to głównie za sprawą biura podróży a nie samego obiektu... bo przecież widziały gały co brały! PS. Latające samoloty nad głowami są spoko, ale co kto lubi!

    Jakub, Kraków - 21.09.2021

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Hotel dla rodzin z dziecmi

    Świetne położenie względem plaży, która jest kamienisto żwirowa. Dostępność basenu między hotelem a plaża na plus. Niestety wychodząc z pokoju po 9 rano, aby zając miejsca (leżaki) przy basenie lub na plaży miało się nikłe szanse na sukces. Ludzie wstawali rano, aby zająć leżaki na cały dzien, mimo że z nich nie korzystali cały dzień.

    MACIEJ, GDYNIA - 10.09.2020

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Rozczarowanie

    Ogólna ocena jest dobra ze względu na dobre jedzenie oraz dobre napoje alkoholowe jak i bezalkoholowe. Pokój natomiast tragedia mający się nijak do zdjęć i opisu. Widok na morze przesłaniał klimatyzator, natomiast na balkonie mieliśmy kilka karaluchów. Ogólnie stan pokoju zostawiał wiele do życzenia tj. drzwi poobdrapywane, meble najtańsze oraz poobdzierane, klimatyzacja nie działała. Dopiero po mojej interwencji naprawili ją łaskawie patrząc jakbym im matkę zabił. Pokój superior znajomych był taki sam tylko śmierdziało wilgocią na dodatek. Ogólnie nie polecam hotelu gdyż w tej kwocie można lecieć na dużo lepszy urlop.

    Dominik, Raków - 09.05.2022

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    2+2

    czekanie do 15 na zakwaterowanie. średnio działająca klimatyzacja, jedzenie dobre, aczkolwiek dosyć powtarzalne menu. obsługa miła i pomocna. ogólne wrażenia na plus aczkolwiek 2 raz bym nie wrocił

    Dawid, Mysłowice - 26.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2023

    1/4 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem