Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
To co zaproponował nam hotel, jest żałosne. Począwszy od okropnej kobiety na recepcji, skończywszy na FATALNYM wyżywieniu. Jeszcze nigdy 12- dniowy pobyt tak mnie nie zmordował. Jestem rozgoryczona i zawiedziona że Rainbow ( mimo weryfikacji hoteli i warunków w nich panujących) nadal wysyła tam gości.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jestem zawiedziona...wykupiłam wycieczkę we wrześniu 2023 na 10 dni . zaplacilam 12 tys za 2 osoby dorosłe plus 10 latek .Uważam że hotel nie spełnia 4 * i nie jestem sama z taka opinia.poprzednia grupa złożyła oficjalna reklamacje w trakcie mojego pobytu na rękę rezydentki.czytalam opinie przed wyjazdem ale myslalam ze sa wyolbrzymione...jednak taka jest prawda ze hotel all inclusive nie zasługuje na dobrą opinię.Jedynie widok i położenie to jest piękne.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety, nie jesteśmy w stanie wskazać wielu plusów tego obiektu – jedynym pozytywnym aspektem był dość ładny widok z hotelu. Niestety, cała reszta pozostawia wiele do życzenia i nie spełnia standardów, jakich można oczekiwać po hotelu oferowanym przez renomowane biuro podróży. Zacznijmy od najistotniejszej kwestii, jaką jest woda. Woda z kranu miała bardzo nieprzyjemny zapach i zdecydowanie nie nadawała się do picia, a nawet po kąpieli człowiek nie czuł się do końca czysto. Jeszcze większe obawy budzi fakt, że najprawdopodobniej ta sama woda jest wykorzystywana w kuchni oraz w barze. Napoje przygotowywane na miejscu miały wyjątkowo nieprzyjemny zapach, przypominający kanalizację, co było wyjątkowo zniechęcające. Dodatkowo, w lodówce nie otrzymaliśmy wody butelkowanej, a podczas posiłków na stołówce natrafiliśmy na zepsute produkty – m.in. sfermentowane owoce w syropie oraz ser feta o bardzo nieprzyjemnym zapachu. Takie sytuacje całkowicie odbierają przyjemność z jedzenia i rodzą uzasadnione wątpliwości co do higieny i bezpieczeństwa serwowanych posiłków. Jeśli chodzi o bar, system żetonowy, który ogranicza zamówienie do jednego drinka na osobę, zdecydowanie nie jest standardem w Grecji i sprawia wrażenie, jakby hotel starał się maksymalnie ograniczyć koszty – niestety kosztem gości. Z pełnym szacunkiem, ale też troską o przyszłych klientów, uważamy, że ten obiekt nie powinien znajdować się w ofercie biura podróży. Cieszymy się, że udało się nam zostać przeniesionym do innego hotelu, jednak z pełną odpowiedzialnością możemy stwierdzić, że ten hotel stanowi potencjalne zagrożenie, szczególnie w kontekście ryzyka zatrucia pokarmowego. Zdecydowanie nie polecamy tego miejsca i zachęcamy do wyboru innego hotelu, który zapewni bezpieczeństwo i komfort na poziomie adekwatnym do ceny.