Opinie klientów o Labranda Kiotari Miraluna

5.2 /6
100 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.1
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Ryszard, Koszalin 02.06.2022

Wypoczynek na Rodos

Po prawie dwóch godzinach jazdy autokarem docieramy do hotelu . Hotel o zróżnicowanej zabudowie w większości dwupiętrowe budynki położone na lekko wznoszącym się terenie wśród pięknej zieleni i kwiatów. Pokoje przestronne, zadowalająco umeblowane, na balkonie stolik i dwa krzesła. Łazienka duża ale wadą jest wanna z plastikową zasłonką zamiast kabiny prysznicowej. Jedzenie dobre ale wyróżnić można tylko desery. Napoje do posiłków są serwowane przez sympatyczną obsługę. Na terenie obiektu jest kilka basenów dla dorosłych w których daje się pływać. Plaża żwirowo kamienista dobrze mieć buty do wody. Nie było problemu ze znalezieniem wolnego leżaka zarówno przy basenach jak i na plaży ale to była końcówka maja. Dużo zepsutych leżaków na plaży. Na terenie jest kilka barów zarówno przy basenach jak i na plaży. Napoje serwowane są w estetycznych plastikowych kubkach na które musimy mieć żetony otrzymane w recepcji Jest to unikalny pomysł, trochę uciążliwy ale porządkuje walające się wszędzie kubki. Rezydentka przedstawiła wszystkie możliwości zwiedzanie także samodzielnego autobusem, taxi lub wynajętym samochodem. Ja korzystałem z autobusów, które wbrew powszechnej opinii były punktualne. Taxi też są w przystępnych cenach zamawiane w recepcji. Obowiązkowo należy zwiedzić Akropol w Lindos. Podsumowując jestem bardzo zadowolony z pobytu w tym hotelu.

4.5/6

Mariusz i Małgorzata, Łódź 22.09.2022

Polecam

Polecam ten hotel i Rodos we wrześniu. Pogoda 8 dni słonce i 30 stopni w dzień i 25 w nocy. Raczej same plusy. minus za klimatyzator w pokoju 326. Przybyliśmy o 11.00. od razu założono nam opaski i zaproszono na posiłek. Później dostaliśmy ręczniki plażowe i poszliśmy na plażę (doba hotelowa trwa tutaj od 15.00 do 11.00). W dniu wyjazdu możesz przedłużyć pobyt ( do 18.00 - 60 EU, do 21.00 100 EU) a jak nie chcesz, to i tak dalej korzystasz z całej ultrastruktury, nikt nie pozbawi Cię opaski i jesteś gościem hotelu. Bagaż oddasz do przechowani, możesz też wsiąść prysznic przed wyjazdem w łazienkach budynku gdzie jest recepcja.

4.5/6

Jacek, Łódź 14.07.2022

Rok temu było lepiej

W czerwcu 2022 byliśmy po raz 9 na wyspach greckich, a po raz drugi w hotelu Labranda Kiotari Bay na Rodos Zeszłoroczny pobyt - na przełomie sierpnia i września - był niezwykle udany, ale wiązało się to z obłożeniem hotelu w 65% (czas pandemii). W tym roku obłożenie wyniosło ok. 120 %, ponieważ z naszego obiektu korzystali też goście z sąsiedniego hotelu. Na 44 posiłki w 40 przypadkach musieliśmy stać w kolejce oczekującej na menedżera restauracji, który rozprowadzał do zwolnionych stolików. Owo oczekiwanie nie było zwykle długie (ok.4-5 minut), ale w porównaniu z zeszłym rokiem była to niewielka uciążliwość. Niestety znalezienie wolnego leżaka na plaży czy przy basenie około godz. 10:00 było niemożliwe. Rozwiązanie tego problemu jest proste, bo spotkaliśmy się z nim już w kilku hotelach (m.in. Oceanis na Kos). Otóż leżaki zajmuje się przez rozłożenie ręczników basenowych około 6:00 - 7:00 rano, po czym znika się na kilka godzin i przy leżakach pojawia się często koło południa, a nawet później. Obsługa hotelowa w wyżej wspomnianych hotelach około godz. 9:00 - w przypadku gdy na leżakach nie ma żadnej osoby - zabiera ręczniki i inne przedmioty pozostawione na nich i odnosi do recepcji. Oczywiście przy meldowaniu się w hotelu jego goście informowani są o tego typu przepisach. Obsługa hotelowa - jak zawsze w Grecji - niezwykle sympatyczna i kompetentna. Jedynym wyjątkiem w tym roku były w naszym przypadku panie sprzątające pokój. Niestety nie znały żadnego z języków (oczywiście chodzi o podstawowe zwroty), choć próbowaliśmy angielski, niemiecki, francuski, hiszpański i rosyjski. W efekcie często nie mieliśmy w pokoju wody mineralnej czy przetartej podłogi w pokoju i łazience. Choć to drobiazg, to jednak przy dwutygodniowym pobycie i tej randze sieci hotelowej bywa nieco zaskakujące. Również nieco uciążliwe było zasypianie wieczorem, gdyż mimo włączonej przez cały dzień klimatyzacji temperatura w pokoju wynosiła 25-26 stopni Celsjusza. Rok temu klimatyzacja pracowała wzorowo.. Pozostałe rzeczy, jak jedzenie, atmosfera, obsługa barów były na takim jak w zeszłym roku bardzo dobrym poziomie.

4.5/6

Dariusz, Wałbrzych 12.06.2023
Termin pobytu: maj 2023

Labranda Kiotari Bay

Ogólnie hotel czysty, zadbany, widać, że inwestowany. Obsługa bardzo ładnie, schludnie ubrana - najczęściej w jednakowe stroje służbowe. Pomimo, że rozmawiam po angielsku w stopniu średniozaawansowanym to zazwyczaj udawało mi się porozumieć z obsługą. Na plus osobne stanowisko dla usług a la carte, wypożyczalnia samochodów na miejscu (pozdrawiam Panią Darię). Wyżywienie bardzo dobre, różnorodne, zawsze świeże. Zawsze byłem najedzony i obsłużony w restauracji tak jak należy, czyli z klasą. Pokoje duże, przestronne, czyste, regularnie sprzątane, codziennie wymieniane ręczniki. Przede wszystkim sprawna i działająca klimatyzacja w hotelu. Baseny czyste aczkolwiek brakuje trochę doinwestowania w atrakcje dla dzieci przy basenach. A teraz co na minus: Po pierwsze i najważniejsze, jechały z nami 2 seniorki, obie z niepełnosprawnościami. Prosiliśmy poprzez biuro podróży o umieszczenie ich stosunkowo blisko głównej restauracji i plaży, natomiast zostaliśmy umieszczeni razem z nimi na samym końcu kompleksu hotelowego. Dla nas młodych nie było większego problemu, poza tym, że skręciłem sobie kostkę i miałem problem z chodzeniem, ale dla starszych kobiet po operacjach już był. Niejednokrotnie rezygnowały z posiłku, bo nie miały siły iść tak daleko w upale. Ponadto raz byliśmy źle potraktowani przez Panią w SPA, ponieważ jak weszliśmy z dzieckiem to wyprosiła nas z siłowni. Swoją drogą siłownia to lata 80', wszystko obdarte, zardzewiałe i zniszczone, więc nie było mi szkoda. Podobnie zrujnowany jest minigolf. Niektórzy barmani jak nie dostali napiwku to ani uśmiechu ani nic, jakby byli za karę w pracy. Plaża bardzo kamienista, nienadająca się do kąpieli. Leżaki pożółkłe, brudne. Rezydenta to raz widziałem na lotnisku i tyle o nim słyszałem. Tak czy inaczej noszę z się z zamiarem złożenia reklamacji na miejsce w jakim umieścili starsze kobiety, pomimo, że informowałem o tym podczas meldunku oraz był wysłany komentarz ze strony biura podróży.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem