Opinie klientów o Labranda Kiotari Miraluna

5.2 /6
99 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.0
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Karolina 24.08.2022

Sierpień 2022

Jeżeli ktoś lubi stać w wiecznych kolejkach do restauracji żeby móc usiąść przy stole i zjeść, do baru po kawę lub przekąski, do innego baru po drinka to polecam ten hotel......mi osobiście odechciewało się urlopu w tym hotelu gdyż czas oczekiwania na wszystko nawet na kubek wody wynosił minimum 15 minut...a kolejka długaaaaa jak cholera

2.0/6

Agnieszka 08.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Kiepsko. Nie polecam.

Hotel zasługuje na max 3 gwiazdki. Pokój delikatnie mówiąc obskurny, brzydki. Odlazacy tynk. Kiepska klimatyzacja. Stołówka porażka. 70% stolikow była w budynku bez klimatyzacji i wentylacji. Nikt nie chciał tam jeść, bo koszmarnie gorąco i bez tlenu. Czas oczekiwania na stolik na zewnątrz ok 30 minut. Jedzenie ok. Sniadania bardzo dobre.Brodziki ładne i duże, ale zniszczone. Dzieci wyjmowały całe płaty niebieskiej farby z podłogi. Lezaki (brudne i zniszczone) oczywiście rezerwowane. Odradzam ten hotel.

1.5/6

Agnieszka, Widełka 13.08.2021

Kiotari

Pobyt nieudany, za sprawą obsługi hotelowej, która nie interesuje się klientem, nie próbuje nawet rozwiązywać problemów powstałych z ich winy- brakło dla nas pokoju z widokiem na morze, który był wcześniej dodatkowo opłacony, czekaliśmy prawie 3 godz. jak się okazało na pokój z widokiem na dach innego budynku, który do końca pobytu nie był wymieniony. Wycieczka fakultatywana, która wykupiliśmy, okazała się być jednak w innym terminie niż na bilecie- dodatkowa strata czasu czekając najpierw na autokar, a później na wyjaśnienia. Zdecydowanie za mały personel jak na okres wakacyjny, na wszystko trzeba było dlugo czekac, lub stać w kolejkach.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem