Opinie o Labranda Kiotari Miraluna

5.2/6 (100 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.2/6
100 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.1
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    Labranda Kiotari

    Hotel bardzo przyjemny. Pokoje sprzedawane Rainbow są w atrakcyjnych cenach, za to ich położenie pozostawia wiele do życzenia. Odradzam wybieranie pokoju z widokiem na morze!

    Maciej, Otwock - 15.09.2022

    9/10 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Opinia o hotel

    Witam. Jesteśmy zadowoleni z wyjazdu. Plaża i basen i bary w porządku i jedzenia dużo i dość dobre. Minusem było słabo działajaca klimatyzacja i mrówki wychodzące do jedzenia i pod łóżko.

    Patryk, Żarki - 14.10.2023  | Termin pobytu: wrzesień 2023

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Ok

    Pokoje położone na bardzo rozległym terenie w budynku głównym i mniejszych bungalowach. Jedzenia pod dostatkiem, smaczne i świeże produkty. Pokoje czyste, obsługa stara się, aby goście byli zadowoleni. Plaża kamienista i dosyć wąska; od świtu pozajmowane leżaki

    Marta, Warszawa - 05.08.2021

    6/6 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Czy warto?

    Nie wiem dlaczego Rainbow wycenił hotel na 4 gwiazdki. bowiem hotel obecnie nie zasługuje na 4 gwiazdki (nawet te greckie) - mogę zrozumieć kolejki z wejściem do głównej restauracji, hałas wewnątrz, stan pokojów, słabą klimatyzację, za mało leżaków na plaży i przy basenie (a to powinno być brane pod uwagę) ... ale nie mogę zrozumieć BRUDU w postaci niedomytych szklanek i talerzy, niedomytych podłóg czy też mycia podłóg w czasie gdy turyści już chodzą po obiekcie (o godzinie 8-mej nie powinno już być ani osób sprzątających ani tablic z napisem "mokra podłoga") Doceniam ogromne zaangażowanie załogi ale to niewystarczy jeśli hotel przyjmuje więcej turystów niż jest w stanie bezproblemowo obsłużyć - dla mnie nie spełnia warunków hotelu 4*. Po prostu ten hotel ma zbyt małą infrastrukturę w stosunku do liczby pokojów. Bywam w Grecji od kilku lat, więc wiem czego można oczekiwać, lecz jestem lekko zawiedziony tym hotelem.

    Artur, Jaworze - 14.07.2022

    14/14 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem