Opinie klientów o Lymberia

5.1 /6
382 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.8
Pokój
4.9
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Małgorzata, Lublin 08.06.2019

tak sobie

Plusy o obsługa hotelu i ładna plaża. Pokoje obszerne i czyste , sprzątane codziennie. Dużym plusem była lodówka w pokoju. Minusem był mały wybór alkoholi w opcji All inclusive i monotonne co dzień te same śniadania oraz bardzo mały wybór świeżych owoców. Na obiad i kolację spory wybór dań. Okolica nieciekawa (raczej dla imprezowiczów) poza Zatoką Anthonego Quinna i pobliską plażą , która w czerwcu była jeszcze pusta. W łazience wadliwy odpływ wody (po użyciu prysznica woda zalega w całej łazience). Przez cały pobyt dało się wyczuć bardzo silny zapach świeżo malowanych ścian . Klimatyzacja w czerwcu dodatkowo płatna. Wycieczki fakultatywne organizowane po najmniejszej linii oporu - głównie wcieczka objazdowa wyspy.

3.5/6

Justyna 16.09.2022

Średni hotel

Hotel sam w sobie jest okej, basen duży, leżaki z rana rezerwowane, ale po obiedzie jest szansa na znalezienie wolnego. Jedzenie słabe. Na śniadania nawet nie chodziliśmy, bo było tylko pieczywo (bułki i tosty), ser żółty, dwa rodzaje szynki, jajko ugotowane na twardo i cos trochę jak jajecznica, trochę jak zapiekanka. Obiady i kolacje zazwyczaj podobne, ciagle ten sam jeden rodzaj ryby tylko różnie przyrządzona. Jeden, czasem dwa rodzaje mięsa (zdarzało się, ze było pysznie przyrządzone albo niejadalne) do tego frytki, makaron i warzywa. Drinki w barze przy basenie słabe, na początku pobytu było okej, później już nawet cola nie smakowała jak cola i były niegazowane. Brak jakiegokolwiek syropu smakowego, można było brać tylko alkohol(wódka, rum, brandy, ouzo) z tymi napojami typu cola, sprite, fanta(mocno rozcieńczone z woda) i to tylko od 16:00, wcześniej tylko piwo z dziwnym osadem w środku. Obsługa mało uśmiechnięta, pani sprzątaczka wchodziła do pokoju jak jej się podobało (brak zawieszki „nie przeszkadzać”) i głośno trzaskała z rana podczas sprzątania w pokojach obok. Jedynie dwójka animatorów zawsze uśmiechnięta - pozdrawiamy animatorkę Ole. Pokoje ogólnie ładne, wyremontowane, klima działała, balkon wystarczający, ale brak jakiejkolwiek szafy i półek trochę utrudniał funkcjonowanie- było jedynie kilka wieszaków powieszonych na rurce zamocowanej w ścianie. Prosiliśmy o łóżko małżeńskie, a dostaliśmy dwa złączone materace, pościel śmierdząca i ręczniki tez dziwnie pachniały. Łazienka przeszklona ładnie wyglądała, ale w ogóle nie praktyczna. Lokalizacja odpowiednia, do plaży jakieś 10/15 min spacerkiem, do centrum około 20 minut spacerem. Plaża nawet ładna piaszczysto-żwirowa, ale wejście do morza już kamieniste. Sama okolica nie zachwyca - jest dosyć brudno. Podsumowując jak za hotel za 2000 zł jest w porządku, ale nie więcej. Rainbow super organizacja, opieka rezydenta od samego wylądowania na Rodos- panie stały przy stanowisku i wskazywały do ktorego autobusu trzeba się udać, szybko i sprawnie. Dodatkowo przy powrocie tak samo, autobus punktualnie odebrał nas spod hotelu, zawiózł na lotnisko, a tam już pani z Rainbow czekała i od razu mówiła gdzie udać się na odprawę i czekała aż wszyscy się odprawią.

3.5/6

Rafał, Łódź 22.06.2019

Sredniawka

Bardzo miła i przyjazna obsługa. Jedzenie podłe.

3.5/6

Aleksandra 08.07.2021

Mieszane odczucia

Hotel Lymberia miał naprawdę fajną strefę basenową-basen stosunkowo duży, regulowane leżaki o które nie trzeba było się przepychać. Jedzenie niestety koszmarne, sałatka grecka była przygotowana niejednokrotnie z nieświeżych oliwek, ogromne zamieszanie związane z covidem, nie wiem czy to grecki rząd nakazał zamawianie jedzenia poprzez kody QR z menu, natomiast to rozwiązanie było conajmniej bez sensu i wprowadzało tylko częste nieporozumienie między gośćmi a obsługą. Odnośnie obsługi hotelowej, panie kucharki w restauracji hotelu były w większości naprawdę niemiłe i opryskliwe, obsługa pracująca dorywczo zzagranicy za to na plus, rekompensowali oni zachowanie miejscowych pracowników. Opcja allinclusive wypadała bardzo słabo - między posiłkami dostępne były wyłącznie napoje nalewane z maszyny oraz lody, nie miałyśmy dużych oczekiwań co do jedzenia, ponieważ nie jesteśmy typem osób które na allinclusive tyją 5kilo natomiast jeśli komuś na tym zależy-odradzamy. Samo miasteczko Faliraki bardzo pod turystykę, nie spotkacie Państwo tutaj typowych greckich klimatów, przykro mi to pisać natomiast na każdym kroku kiczowate sklepiki z pamiątkami, podróbkami znanych marek czy pizza, szkoda. Wyspa nie jest według mnie godna uwagii, jedynymi plusami była cena oraz fakt iż przystanek autobusowy do Lindos ( które swoją drogą warto odwiedzić ) i miasta Rodos był pod hotelem.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem