Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.0/6
Monika 12.06.2024
Pobyt na objezdzie
Kameralny hotelik goscil nas na objezdzie i tu jak najbardziej spelnial swoja rolę pokoje czyste ladnie urzadzone codziennie sprzatane.Jedzenie w opcji HB wystarczajace jedynie czego brakowalo to dostępu do wody pitnej na terenie hotelu.Pokoje w najnizszej kondygnacji glownie z racji polozenia ich w piwnicy nie byly atrakcyjne ale juz wyzej miło sie mieszkało.Obsluga bardzo sympatyczna.Posiłki smaczne nigdy nie brakowalo sztućców czy tez miejsca na stołówce.
4.0/6
Ewa 06.06.2022
Opinia
Sam hotel w porządku. Pokoje po remoncie. Panie sprzątaczki dbają o porządek, nie można złego słowa powiedzieć. W pokoju łazienka, klimatyzacja, duże łóżka, do dyspozycji lodówka. Ogólne wrażenie bardzo dobre. Niestety posiłki monotonne. Śniadanie przed cały pobyt niezmienne z bardzo małym wyborem. Zero owoców, z warzyw tylko ogórek. Obiad i kolacja podobne chociaż oprócz standardowych posiłków które pojawiały się codziennie typu spagetti czy frytki próbowali coś zmniec. Nie jestem osobą wybredna i zawsze coś znajdę do zjedzenia, jednak te śniadanie to był dramat. Plus taki że hotel nie duży więc nie rozbijało się o mnóstwo gości. Można było spokojnie wypaczać nad basenem. Położenie - spacerkiem nad morze jakieś 10 min. Nie sprawiało to problemu. W pobliżu sklep. Samo Farilaki pełne różnego rodzaju knajp, barów, dyskotek, sklepików. Można napić się dobrego drinka, zjeść coś smacznego. Spacerowac do wieczora.
4.0/6
Ania 10.10.2022 Termin pobytu: wrzesień 2022
Październikowe wakacje
Hotel położony 15 minut od plaży, teren basenu mógłby być lepiej zagospodarowany, a leżaki powinny być sprawne i czyste. Pokoje ładne ale brakuje szafy na ubrania. Mało komfortowe korzystanie z łazienki. Jeżeli chodzi o kuchnię i menu to tylko śniadania są monotonne. Zadziwiające jest to, że bar ze słodyczami i lodami obsługiwany jest przez pracowników hotelu, śladowe ilości owoców przez cały pobyt. przekąski dostępne przy basenie praktycznie żadne. , często nic nie było. Na duży plus Animator organizujący zabawy w trakcie dnia oraz wieczorami.
4.0/6
Natalia , Tłuchowo 17.07.2024 Termin pobytu: czerwiec 2024
28.06-06.07 2024
Byliśmy w hotelu Lymberia na przełomie czerwca i lipca. Ogólnie hotel zadbany, często sprzątane pokoje i wymieniane ręczniki, personel bardzo pomocny. Pod samym hotelem znajduje się przystanek autobusowy którym dojedziemy do głównych atrakcji wyspy np. Rodos, Lindos. Jedzenie na al inclusive dobre, na kolację i obiady codziennie były serwowane inne mięsa, za to śniadania nie przypadły nam do gustu, były bardzo monotonne. Napoje z głównego baru na al inclusive były podawanie z tak zwanych maszyn i były strasznie sztuczne, drinki alkoholowe to były po prostu różne alkohole średniej jakości z wybranym napojem typu sok+rum. Ogólnie hotel jak na 3,5 gwiazdki był zadowalający. Jedynym minusem była dość długa droga nad morze