5.1/6 (441 opinii)
Kategoria lokalna 3.5
4.5/6
Pokój średniej wielkości, czysty; łazienka mała, ale wystarczy i przede wszystkim czysta - codziennie sprzątania. Jedzenie w formie bufetu i bardzo dobre. Obsługa miła i pomocna; wspaniali animatorzy. Rezydentka, pani Marta, bardzo kompetentna i pomocna - bardzo dziękujemy za opiekę. Hotel położony ok.15 min od centrum; po drodze ok. 5 min. od hotelu jest market z niedrogimi cenami, np. woda nie gazowana 1,5 l - 0,50€. Do plaży skrótem przez łąkę ok. 10 min. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu i mamy dużo miłych wspomnień.
4.5/6
Pobyt w hotelu Lymberia, w Faliraki zaliczamy do bardzo udanych. Mieszkalismy w głównej części hotelu i tylko o niej możemy sie wypowiedzieć. Obsługa hotelu bardzo miła, pomocna. Wyzywienie bardzo dobre- zwłaszcza kolacje. Sam hotel wymaga już odnowienia- w pokojach obdrapane drzwi, łazienka z zasłonką itp. Jadalnia tez raczej "wieje" komuną, ale to wszystko jest do zaakceptowania, jezli ktos racjonalnie do tego podchodzi- to jest hotel 3 gwiazdkowy i tygodniowy pobyt kosztuje nie 7 000 od osoby, ale 2000...Basen czysty, sporo leżaków wokól. Jest stefa dla dzieci, więc jest ubaw dla maluchów. Hotel połozny ok 10 min spacerem do ładnej, piaszczystej i żwirkowej plaży. Ceny w sklepach i knajpkach- bardzo przystępne.
4.5/6
Pierwsze wrażenia nie były zbyt dobre. Pomylone konfiguracje łóżek w pokojach (w jednym pokoju miały być dwa łóżka jednoosobowe+dostawka, w drugim łóżko podwójne, a było na odwrót-łóżko podwójne z dostawką w jednym, w drugim łóżka pojedyncze), nie działająca klimatyzacja w jednym z pokoi, brak jakichkolwiek półek w łazience na kosmetyki czy szafy na ubrania (jedynie kilka wieszaków i wiszący mały materiałowy organizer). Dużym minusem był brak dostepu do wody pitnej. Dozownik był dostępny jedynie podczas śniadania. Nie mogliśmy nalać sobie z niego wody do swoich bidonów (kelner nam zakazał pierwszego dnia). Po śniadaniu wodę można było zamawiać jedynie w barze (z ograniczeniem dwa kubki/os.). Wodę kupowaliśmy więc sobie w sklepie... Z każdym dniem hotel zaskakiwał nas jednak coraz bardziej pozytywnie: -klimatyzacja naprawiona została od razu po zgłoszeniu w recepcji -bardzo dobre jedzenie w ramach all- inclusive (niektóre dania były pyszne, inne trzeba było czasem samemu doprawić, ale codziennie znajdowaliśmy nowe pozycje w menu, kuchnia oferowała również dużo dań jarskich/wegetariańskich) -dokładne i częste sprzątanie pokoi (jedynie dozownik do mydła nie był uzupełniany, a kosmetyków powitalnych/mydełka nie było) -codzienne animacje-poza niedzielą (ekipa animatorów przesympatyczna, dzięki nim wieczory spedzaliśmy we wspaniałej atmosferze, było dużo śmiechu i zabawy- pozdrawiamy animatorów Alicje i Fabiana :)) Pokoje prezentowały się jak na zdjęciach, świeżo wyremontowane. Widok z balkonu nie zachwycał, tak samo jak jakość napojów all-inclusive, ale nie można mieć wszystkiego tym bardziej w tak przystępnej cenie. Całościowo hotel oceniam jako bardzo dobry, godny polecenia. Cena jak najbardziej adekwatna do warunków w hotelu.
4.5/6
pokoje czyste i zadbane basen duży, sporo leżaków jedzenie smaczne jednak dosyć monotonne plaża oddalona ok 1km od hotelu czysta jednak leżaki i parasole płatne blisko hotelu kilka sklepów, barów i restauracji animatorzy na bardzo wysokim poziomie