Opinie klientów o Lymberia

5.1 /6
382 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.8
Pokój
4.9
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Piotr 27.08.2019

Lymberia

Hotel warty polecenia, ale tylko w wyremontowanej części. Pokoje, ładne, czyste, codziennie sprzątane. Niestety brakuje szafy. Jedzenie dosyć średnie, mało zróżnicowane, nudne. Po śniadaniu można było przewidzieć co będzie na obiad i na kolacje. Snacki po śniadaniu i obiedzie to jakaś porażka. Pseudo ciasteczka. Alkohole w darmowym barze rozcieńczone i niedobre. Płatnych drinków także nie polecam, barmani nie wiedzą jak je robić i używają także gorszych gatunkowo alkoholi. Obsługa hotelowa jak i animatorzy sympatyczni. Animacje co prawda codziennie te same i szybko się znudzą, ale to tylko dodatkowa atrakcja. Basen w miarę duży, nigdy nie zabrało wolnych leżaków, co prawda z samego rana na śniadaniu większość z nich jest już zajęta a ludzi na basenie nie ma (dziwne :D) Lokalizacja dobra, trochę na uboczu ale do centrum jak i na plaże można dojść w 10 minut.

4.0/6

Agnieszka, Warszawa 03.10.2014

Bardzo miło wspominam pobyt w hotelu Lymberia

Dobre 3*, przemiła obsługa, smaczne jedzenie i świetne animacje przy basenie sprawiły, że wakacje zaliczam do udanych. Hotel zdecydowanie nie dla marud! Oczekujący cudów od 3* niech lepiej od razu wybiorą 5* i dadzą spokojnie odpocząć tym, którzy świadomie wybrali i adekwatnie do 3* zapłacili za swój pobyt.

4.0/6

Anna 20.09.2022

Udany wypoczynek

Hotel położony blisko miasta jak i plaży. Ogółem plaże bardzo ładne, zwłaszcza piaszczysta Faliraki Beach. Blisko hotelu supermarkety w których można zaopatrzyć się w zarówno jedzenie jak i rzeczy plażowe. Hotel dostaliśmy w wyremontowanej części, pokoje niewielkie ale czyste i zadbane. Jedynym minusem jest brak szafek na ubrania. Przeszklone łazienki urządzone w bardzo nowoczesnym stylu. W pokoju znajduje się zarówno balkon, sejf, telewizor. W łazience dostępna jest suszarka do włosów. Codziennie wymienane ręczniki jak i pościel. Sam personel beż żadnych zastrzeżeń, bardzo pomocny. Co wieczór w hotelu organizowane są ciekawe animacje. Drinki serwowane przy barze średniej jakości. Jedzenie zróżnicowane, każdy znajdzie coś dla siebie. Najlepiej wypadają kolacje. Możliwość zjedzenia do posiłków czegoś słodkiego bardzo na plus. Otoczenie wokół hotelu bardzo zadbane.

3.5/6

Monika , Katowice 20.06.2019

Wyjazd na Rodos

Wylot z Katowic 03 czerwca 2019 z jednogodzinnym opóźnieniem PLL Lot.Odprawa dość sprawna.Po przylocie przejazd do hotelu Lymberia.Przy zameldowaniu nie otrzymaliśmy pilota do klimatyzacji.Dopiero po upomnieniu się w dniu następnym z dużą niechęcią udostępniono możliwość korzystania z klimatyzacji.Pani rezydentka na spotkaniu była bardzo zdziwiona tą sytuacją i twierdziła , iż klienci biura Rainbow mieli gwarantowany dostęp do klimatyzacji od 03 czerwca.W związku z tym powinna to zaznaczyć turystom na samym początku po przylocie a tego nie uczyniła.Na spotkaniu zalecała korzystanie z wypożyczalni samochodów , której ceny jak i stan techniczny pojazdów przedstawiał wiele do życzenia.Na tych samych warunkach lecz w zdecydowanie niższej cenie hotel proponował samochody w lepszym stanie.Pokoje nie za duże ale czyściutkie. Okolica (jak to w Grecji ) nie grzeszyła czystością i porządkiem.Wyżywienie wystarczająco urozmaicone dla osób korzystających z all incluswe w cywilizowany sposób.Do plaży (żwirowa wąska mała parasole płatne) trochę daleko ale dla nas ludzi otyłych trochę ruchu to samo zdrowie.Basen nieduży ale spełniający swoje zadanie-jedynym mankamentem to hotel nie reagował na klientów pływających w basenie na materacach i pontonie.Godzina powrotu była niezgodna z pierwotną informacją przy czym kolejny raz było opóźnienie tym razem o trzy godziny.Zaproponowano możliwość pobrania posiłku w konkretnej restauracji o nazwie CAP w równowartości podobno 18 euro.To jest nieporozumienie sugerujące osobom myślącym działanie nieformalne.Na podstawie biletu pasażer mógł pobrać 0,5 l wody i jedno ciasteczko lub kanapkę bez względu na cenę.Ceny tych produktów wahały się od 3 do 8 euro.Jeśli miała być jakakolwiek rekompensata ,to powinien być wydany bon na konkretną kwotę do zrealizowania w dowolnym punkcie gastronomicznym n na lotnisku
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem