Opinie klientów o Paras Sun

4.5 /6
249 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.9
Obsługa hotelowa
4.4
Plaża
4.6
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
3.7
Wyżywienie
2.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Tomasz 10.06.2021

Wyspa Rodos warta zachodu.

Skromnie ale czysto. Cena adekwatna do standardu obiektu. Niewiele można by zrobić aby odbiór był lepszy. Wystarczy np co drugi dzień podać na śniadanie wędlinę a w kolejny dzień choćby żółty ser. Mając samochód można naprawdę sporo zwiedzić. Tomasz maj 2021

4.0/6

Michał, Chojnice 08.09.2021

Ciche spokojne miejsce- wszędzie blisko

Hotel w spokojnej dzielnicy Ialyssos. Wyposażenie pokojów zgodnie z standardem: czyste ręczniki, lodówka, 2 palniki elektryczne, talerze, garnki, sztućce. 1 w tygodniu sprzątanie. Dla chętnych klimatyzacja 7 Euro za dzień. To co najfajniejsze w tym hotelu to basen, z którego moje dzieci nie chcialy wcale wychodzić. Czysty niezbyt chlorowany, codziennie od 20 czyszczony. Bardzo dobrem miejsce na wynajęcie samochodu i objazd na wspaniałych historycznie miejscach i plażach

4.0/6

Marta , Warszawa 08.07.2019

Rodos para sun

Para Sun to świetna lokalizacja 200m do dużego supermarketu, przystanek do stolicy Rodos tuż przy hotelu i 10 minut do plaży. Jeśli chodzi o sam hotel jest ok, jedynie leżaki często połamane i płytki przy basenie do wymiany. Wlasciciele to strasze małżeństwo bardzo mili ludzie. Śniadania w cenie, nigdy na nich nie byłam, ale podobno skromne. Niska cena pobytu, pozwala na zakupy w pobliskim supermarkecie w którym tzatziki są wspaniale! Cena adekwatna do hotelu.

4.0/6

Turystka 28.05.2023

Wakacje 2023

Ogólnie wyjazd oceniam pozytywnie.Rezydenci bardzo kompetentni i pomocni. Jednak po powrocie do Polski mieliśmy problem z odebraniem bagażu rejestrowanego.Najpierw bagaż miał być o 6.10 po 0,5 h oczekiwania okazało się,że jednak będzie 0,5 h opóźniony.Pracownicy firmy Welcome nie wiedzieli (byli bardzo nieuprzejmi), że my ciągle czekamy na bagaże.Lot z Lizbony,który wylądował 0,5h po nas bez problemu swoje bagaże odebrał. My czekaliśmy do godziny 7.30 na swoje walizki.
146474863
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem