Opinie o Tsampika

4.9/6 (542 opinie)

Kategoria lokalna 3.5

4.9/6
542 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.3
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Polecam dla osób średnio wymagających

    Hotel polecam przede wszystkim osobom, które skupiają się na zwiedzeniu okolicy i wyspy, a nie na dłuższym pobycie w hotelu. Jak wspomniałam, warunkom w pokoju nie mogę nic konkretnego zarzucić. Były one zadbane i na bieżąco sprzątane. Wyżywienie jednak w ramach all inclusive mogłoby być lepsze, bardziej zróżnicowane. Lokalizacja odpowiednia, blisko do przystanku autobusowego, plaży.

    Paulina - 12.06.2018

    9/10 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Wakacje na Rodos

    Udane wakacje! Udało nam się złapać okazję za dość rozsądną cenę, jesteśmy zadowoleni. Na Rodos na pewno jeszcze wrócimy, ponieważ nie udało nam się zobaczyć wszystkiego. Czy wrócimy do tego hotelu ponownie? Raczej nie.

    Milena i Kacper - 02.07.2018

    15/15 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    hotel Tsampika

    Hotel dobry. Pokoje czyste. Obsługa miła. Jedzenie dobre i różne. Dla każdego coś miłego. Jedynie właściciel leniwy.

    Magdalena, Stargard - 28.08.2016

    14/16 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Pobyt 16-23.08

    Wyjazd udany. Hotel faktycznie odnowiony w 90%. Pokoje nowe i ładnie urządzone. Posiadają suszarkę, klimatyzację, balkon oraz lodówkę. Nie jest to nie wiadomo co, jednak wystarczające według mnie. Największy mankament hotelu to cienkie głównie drzwi, przez które słychać wszystko co się dzieje na korytarzu(ściany jak cię mogę). Zasadniczo każde wejście, zejście kogoś słyszysz jak by łóżko było na korytarzu, co nie jest fajne jak na drugi dzień musisz wstać bo np. masz wycieczkę itp. itd. Sami właściciele obsługują hotel. Jedna z dziwnych sytuacji. Po przylocie na miejsce nagle od właściciela dowiaduję się że będziemy musieli zmienić pokój po dwóch dniach. Dostaliśmy inny pokój niż wszyscy(starszy - nie taki ładny jak na zdjęciach) i dopiero po dwóch dniach dostaliśmy ten ładny który opisuje. Starszy nie był odnowiony i był mniejszy (zasadniczo łóżko, i tyle z pokoju). Wiem że sytuację się zdarzają różne jednak nie powinno być taki dziwacznych sytuacji zmian pokoju bo coś itd. Po za tym właściciel bardzo miły i pomocny. Serwis sprzątający zbytnio nie przejmujący się prywatnością gości. Zasadniczo robi zapukanie i od razu wchodzi. Dwa razy się zdarzyło że nie zdążyłem dojść do klamki krzycząc wcześniej że chwileczkę, i Pani sprzątająca raz zastała mnie w średnio komfortowej sytuacji dla mnie zakrywającego siebie czym popadnie, drugi raz pobudka o 8 rano bo pani nawet nie zapukała do drzwi tylko od razu weszła i jeszcze z oburzeniem pytająca czy dzisiaj wylatujemy.

    Patryk, Borów - 31.08.2021

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem