Opinie klientów o Tsampika

4.9 /6
453 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.3
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

Marcin 20.09.2019

Tsampika - wielkie rozczarowanie

Witam, hotel Tsampika napewno nie zasługuje na więcej niż dwie gwiazdki, Biuro turystyczne Rainbow same wymyśla ile przyznać jakiemu hotelowi i ten obiekt dostał 3+ chyba przez pomyłkę, ale od początku. Na Rodos byliśmy z żoną 9 dni z biurem R. Zamawiając wycieczkę dzwoniłem alby dopytać o szczegóły na temat hotelu. Wszystko miało być pięknie. Na stronie internetowej Rainbow celowo wprowadza klientów w błąd pokazując tylko ładne odnowione pokoje, przemycając jedno zdjęcie pokoju nieodnowionego. Po przybyciu na miejsce okazało się że zostały tylko pokoje nieodnowione i taki otrzymaliśmy. To co tam zobaczyliśmy to jakaś kpina. Mamy rok 2019 a na wycieczkach szkolnych w latach 90 nocowaliśmy w lepszych ośrodkach. Wystrój PRL to mało powiedziane. Łazienka w stanie opłakanym, połamany prysznic, deska wc połamana, trzeba było uważać żeby się nie zsunąć podczas korzystania, biała jarzeniówka, nie działająca wentylacja, czarne fugi, przytkany odpływ (w łazience nie ma zasłonki wiec po myciu powódź ). Co do pokoju to nie dużo lepiej, ściany brudne i potynkowana przez ślepego chyba fachowca, lodówka śmierdząca w środku, oboje z żona byliśmy bardzo mocno rozczarowani pokojem. Zapłaciliśmy za wczasy 5500 zł. Wiedzieliśmy ze nie jedziemy do hotelu 5 gwiazdkowego i ze w Grecji różne są standardy ale to było przegięcie. Za te pieniądze to przestrzegam przed tym hotelem i biurem Rainbow. Może należało by dodać wszystkie zdjęcia hotelu a nie tylko te piękne ??? W obiekcie jest sporo pokoi nieodnowionych wiec uważajcie ludzie bo będziecie rozczarowani. gdybysmy wiedzieli za co płacimy to napewno byśmy tam nie pojechali. Z biurem grecos albo tui nie zostaliśmy tak oszukani w poprzednich latach. Na szczęście w hotelu tylko spaliśmy a całe dnie spędzaliśmy na zwiedzaniu. Co do jedzenia to było ok, choć wszystkie produkty najtańsze, soki z syropów, coś seropodobnego na śniadanie, szybka bez mięsa chyba, obiady i kolacje dobre. Najgorsze śniadania. Hitem było jak jajka sadzone podali na drugi dzien te same hehe to białka były jak z gumy i ludzie tylko żółtka wyjadali ze środka. Podsumowując hotelu nie polecam, można za takie pieniadze coś lepszego znaleść. Wyspa Rodos super warto przylecieć.

1.5/6

Magda 06.07.2016

Nie polecam

Hotel straszny. Zatrzymał się gdzieś we wczesnym PRL- u . Telewizory mimo, że są w pokoju to albo nie działaja albo mają tylko 6 programów wszystko w języku greckim. W łązience brak zasłonki w prysznicu co sprawia, że łazienka pływa po kapieli. Klimatyzacja stara, słabo działająca. Jedzenie monotonne. Na kolejny posiłek wykorzystywane resztki z dnia poprzedniego. All inclusive ogranicza sie poniekąd do 3 posiłków. Jedyny plus to czysta pościel i codziennie sprzątany pokój. Brudno dookoła basenu. Leżaki bardzo niewygodne. Obsługa w hotelu bardzo miła i pomocna. Włąściciel z humorami. Jeśli wrócę na wyspę a zrobię to na pewno to nie do tego hotelu. Dla mnie powinien nie mieć gwiazdek.

1.5/6

Korni 08.07.2019

Tragedia

Obsługa hotelu : bardzo nie miła , patrzą na ręce . Jedzenie po najtańszej lini oporu cały tydzień to samo 6 dnia dostaliśmy rozstroju żołądka . To co nie było zjedzone na obiad zostawało podawane na kolacje w wersji przetworzonej . Były dni w których zapychalismy się sałatka z chlebem żeby nie chodzić głodnym . Napoje -zakaz nalewania picia i brania ich do pokoju wiec musieliśmy kupować picie w sklepie . Alkohole tragiczne na allinclisive . Trafila sie sytuacje ze jedna z kelnerek wręcz wydarła się na chłopca który wziął talerz przed czasem obiadu ( obiad miał być za 5 minut) to nas oburzyło . Przejdźmy do standardów pokoju , nie jesteśmy wybredni ale łazienka to był jakiś żart ! Po pokoju wędrowały czerwone mrówki .

1.0/6

luiz 21.07.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

Nie polecam

Zdecydowanie NIE polecam pobytu w tym hotelu zwłaszcza jeśłi ktoś wybierze opcję STANDARD. Chociaż standard to za dobre określenie na pokój i warunki jakich doświadczyliśmy. Po pierwsze niech was nie zwiodą zdjecia zamieszczone w ofercie. Pokoje typu standard znajdują się w innym budynku niż ten zamieszczony na zdjęciach. Jest on stary i umieszczony jakby w "izolacji" od głównego budynku. Po samym wejściu do pokoju w oczy rzucał się okropny stolik nocny z wrośniętym brudem, popsuta spłuczka do toalety i nie działająca klimatyzacja. Spłuczka została naprawiona, ale proszono nas o uważanie na nią z kolei klimatyzacje naprawili łaskawie na drugi dzień przez co mieliśmy za sobą nieprzespaną noc w "saunie" (pokój na parterze więc nie było możliwości otworzenia balkonu). W łazience bardzo słabo światło (wręcz można powiedzieć, że jego brak), przeciekający wąż od prysznica który nie został naprawiony do końca wyjazdu. TV oczywiście stało tylko dla ozdoby. I może ktoś mi wyjaśni dlaczego w ofercie wpisana jest lodówka skoro prąd działa tylko w momencie kiedy ktoś jest w mieszkaniu ? (włożenie specjalnej karty przymocowanej na stałe do kluczy). Przy zamówieniu łoża małżeńskiego dla pary otrzymaliśmy DWA złączone ze sobą łózka z dużą szparą na środku. Ogromny dyskomfort. Jeśli ktoś już się zdecyduje na pobyt tutaj to w grę wchodzi jedynie pokój superior. Jedzenie to oczywiście zawsze kwestia gustu, ale tak jak poprzednikom w oczy rzucą się ogromna monotonia i powtarzalność dań. Osoby bardziej wybredne (takie jak ja) czy dzieci będą skazane na jedzenie tego samego non stop :) Ilość napoi w ofercie all inclusive bardzo uboga: woda, fanta, sprite, cola, dwa soki, rozwodnione piwo i ouzo. Inne napoje czy vódka, whiskey dodatkowo płatne (ok 1,5-2 euro w happy hours 20-23). Jeśli chodzi o Polską strefę to raczej na plus. Codziennie o 20 puszczane filmy polskojęzyczne, następnie jakieś zabawy i 30 minutowa dyskoteka. Obsługa była bardzo miła, ale właściciel obiektu lekceważył nasze uwagi i niezbyt ochoczo zabierał się za naprawdę rzeczy które nie działały. To niewyobrażalny sposób niedbalstwa żeby udostępnić gościom tak niefunkcjonalny pokój. Niestety w związku z tym co zastaliśmy jesteśmy zmuszeni złożyć reklamacje. Na szczęście mamy wiele wspaniałych wspomnień dzięki urokowi wyspy. O ile odradzam pobyt w tym hotelu to polecam samo Faliraki. Bardzo blisko stąd jest do Rodos i zatoki Ladiko- zatoka Anthonego Quinna. To piękne miejsca w które można dojechać autobusem (koszt do Rodos 2,40 euro za osobę a do zatoki 1,20). Poza tym warto pojechać do Lindos (koszt 4,20 z tego co pamiętam) i zwiedzić to piękne miasto oraz Akropole (wstęp dla studentów i uczniów za darmo dla innych 12 euro).
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem